Шрінкфляція - це коли виробник знижує обсяг, кількість або вагу товару, але ціну залишає колишньою. Цьому явищу присвячений, наприклад, ціла однойменна тема, де користувачі діляться прикладами того, як жадібні компанії намагаються обдурити очі покупців.
1. "Вони стають дедалі винахідливішими"
2. Шрінкфляція мила Dove
3. "Я завжди думав, що це жарт... Вибачте"
4. "Вони дісталися і до рушників... Ціна та ж"
5. "500 грамів уже не ті"
6. "Я витратив 9 доларів на великий набір кольорових олівців тільки для того, щоб дізнатися, що вони не повнорозмірні. Ніде на упаковці про це не сказано"
7. "Або деко зросло, або піци зменшилися, тому що раніше вони містилися ідеально"
8. "Огірок у Бігмаку товстіше за котлету"
9. "Вони стиснули мою смажену рибку"
10. Автомат із Колою vs. Що він видає
11. "Ненавиджу цю обманну тактику"
12. "Чотири тако, всі однакові"
13. "Я помітив, що банки стали іншої форми - вище, але вужче, - і знайшов пару старих ззаду"
14. "Куди поділася решта тюбика?"
15. "Gatorade використовує пляшку того ж розміру, але з великим відступом"
16. "Шкільний обід у 2022 році"
17. "Ну так, ніхто не помітить, що однієї шоколадки не вистачає"
18. "На 20 таблеток менше, зате на 20% дорожче"
19. "Старі запаси (ліворуч) розпродають по знижці, щоб звільнити місце для нових (праворуч), обидва за ціною $7,99"
20. "У БігМаку тепер більше огірків, ніж м'яса"
21. "Це помилкова реклама"
22. Менше морозива в тій же упаковці, але з повітряним зазором, щоб це приховати
23. "Гляньте, у нас нова упаковка! Зверніть увагу на новий гарний колосок! Так-так, це все, більше нема на що дивитися"
24. Простий та ефектний трюк
25. "Новий розмір, стара ціна"
Підписуйтесь на наш Telegram канал Enigma