З початку російської агресії проти України в 2014 році Росія активно начала застосовувати методи інформаційної війни. Так до сьогоднішнього дня активними з них є використання соціальних мереж, для поширення дезінформації.
Для прикладу можна розглянути 3 соціальні мережі та групи в яких поширюється пропаганда РФ:
«Одноклассники», група «НОВОРОССИЯ ДНР ЛНР ДОНБАСС ХАРЬКОВ ОДЕССА КИЕВ НАШ» (ok.ru/forces).
«Одноклассники», акаунт «сергей пруцков» (ok.ru/profile/170326609405) – антиукраїнська діяльність на Донбасі.
“Facebook”, група «Організаційний комітет третього майдану» (facebook.com/groups/maydan3/).
“ВКонтакте”, група «Западенець — Орден Степана Бандери «Тухле Сало» (vk.com/zapadenchik).
Дані спільноти неодноразово здійснювали публікації дискредитаційного характеру, висміювали органи влади України та неодноразово закликали патріотично налаштованих громадяни, громадські організації, об’єднання громадян взяти участь у масових акціях протесту.
У інформаційної війни Кремля є три основні мети: Перша - внутрішньополітична, тому що Путіну потрібно виправдовувати свої дії і підвищувати свої рейтинги в Росії.
В Україні Росія намагається формувати бачення ситуації за допомогою проросійських маріонеток на телебаченні і в соцмережах. Вони вибирають якісь маргінальні новини або придумують фальшиві і потім намагаються їх поширювати, щоб вони потрапили в мейнстрім-новини. І нарешті, ще одна мета - це Захід, де Росія хоче викликати розкол і підірвати трансатлантичні відносини. Вони продовжують стару радянську стратегію, використовуючи цифрові інструменти.
Підписуйтесь на наш Telegram канал Enigma