Автомобіль краще ніж мотогенератор. Стане кращим,але після невеличкої модернізації та доопрацювання. Що потрібно зробити з цим авто ?
- Від’єднати коробку передач від передніх коліс,знявши обидві напіввісі.
- Лівий фланець коробки зафіксувати до корпусу авто,щоб унеможливити його обертання.
- На правий фланець коробки навісити шків під клиновидний ремінь ( шестерню, для карданної передачі).
- Демонтувати передне праве, задні пасажирські сидіння і прорізати в підлозі авто паз для передачі крутного моменту від ДВЗ через коробку передач до салону.
- Модернізувати систему охолодження двигуна, додавши додатковий радітор.
- Встановити генератор на 220 чи 380 вольт з пуско-регулюючою апаратурою всередині салону.
- Не законодавчому рівні зняти з такого авто статус «ТЗ» та можливість його реєстрації як «ТЗ» в подальшому назавжди.
- Рееструвати мобільну станцію аварійного живлення як несамохідну платформу- причіп.
Що отримаємо ?
- необмежений ресурс нових та б/в автомобілів з ЕС. Які можуть бути переобладнані в мобільні автогенератори.
- Китай, як домінуючий виробник мотогенераторів, втратить наш ринок збуту. Це реальний крок-відповідь на його позицію що до підтримки русні.
Які переваги у автогенератора над мотогенератором? Їх декілька:
- Авто б/в з моторесурсом двигуна у 50% на порядки надійніше, довговічніше і працюватиме довше без поломок, ніж новий мотогенератор.
- Витрати палива у авто мають більш якісні показники і викиди СО в атмосферу. відповідно, значно менші.
- У авто на порядки краща,безпечніша система вихлопу (відповідає стандарту ЕВРО V ) .
- Шумність авто, під час роботи, на порядки менша.
- Потужність 1,5 літрового двигуна авто дозволить забезпечити стандартну пятиповерхівку освітленням,зв’язком, інтернетом. При умові використання в кожній квартирі одного холодильника (через комутатор почергового підключення), то таких споживачів має обслуговувати два автогенератора.
- Маємо розгалужену мережу автосервісу та кваліфікований персонал для ремонту двигунів авто та їх генераторів .
- Мобільність автогенераторів.
- Створення приватного бізнесу по наданню споживачу мобільної генерації. Робочі місця.
Що стосується захисту енергетичної інфраструктури від удару безпілотниками, то ці пропозиції владу не цікавлять.
Мене дивує позиція спеціалістів. Ніхто не поцікавився деталями що до пасивного захисту. Уявлення тих,хто можливо читав мою пропозиції, зациклено на рівні волейбольної сітки.
Сітка сіткою, але принцип її використання пояснює взаємодія прикладення векторів сили
Кінетична енергія шахеда та опір сітки. Настільки мені відомо, то замість сталевих сіток вирішили використовувати мішки з піском.
Після перших ударів ворога по нашій енергетиці,у 2022 році, я запропонував рішення по захисту,по моніторингу електромереж та тимчасовій генерації : відмовитися від китайського обладнання,а натомість, зайти на ринки ЕС. Таку пропозицію влада бадьоро проігнорувала і натомість,пізніше,анонсувала у вечірньому відосику «трирівневий захист об’єктів». Президент Зеленський спрямував на цей проект величезні кошти і персонально призначив відповідальних осіб, з непрофільною освітою, керувати проектом та освоювати кошти.
В листопаді 2025 року вся Україна переконалася,що кошти «освоїли». Тепер головне, для пана Зеленського, призначити коло осіб та звинуватити їх так,щоб Володимир Олександрович лишався білим та пухнастим. Вечірній відосик та телемарафон подбають про це…
Підписуйтесь на наш Telegram канал Enigma