Які саме чарівні слова утримують увагу, роблять вас авторитетнішими й цікавішими? Чому вони можуть змінити світ? Чому завдяки їм одні пісні стають хітами, а інші ні? Як зробити популярний подкаст і дістати підвищення? І це тільки частина питань, на які відповідає автор, який, між іншим, входить до п’ятірки найпродуктивніших дослідників маркетингу в США, який консультує такі впливові компанії, як Google, Apple, Nike і Фонд Ґейтсів, допомагаючи їм використовувати мовні засоби й стимулювати зміни, а сама його книжка – про те, як навчитися краще запевняти.
Цікаво, а чому "Чарівні слова" Джони Берґер можна вважати науковим виданням? Бо автор із командою проаналізував телефонні розмови працівників колцентрів, розібрав на атоми перемовини, ретельно дослідив онлайн-статті, сценарії фільмів і мільйони інтернет-відгуків. А ще - як лікарі спілкуються з пацієнтами і як проходять слухання про дострокові звільнення. І все це для того, щоб побачити ті самі чарівні слова, які тримають увагу, роблять вас авторитетнішими й цікавішими. Чому вони можуть змінити світ? Чому завдяки їм одні пісні стають хітами, а інші ні? Як зробити популярний подкаст і дістати підвищення? І це тільки частина питань, на які відповідає автор.
Таким чином, ця книжка про чарівні слова розкриває неочевидні наукові принципи того, як працюють фрази з такими словами і як за допомогою них переконувати, поглиблювати стосунки й бути успішнішими. "Є думка, що пом’якшувальні слова знижують довіру до науковців і журналістів, - зауважує автор. - Це не так. Коли в тексті застережено можливість похибки чи помилки, читачі насправді більше довіряють авторові - науковцеві чи журналістові. Коли люди знають, що впевненості бути не може, небезпечно прикидатися, що ви впевнені. Тоді людям здаватиметься, що ви занадто впевнені в собі й говорите нереалістичні речі, а переконати їх буде важче. Тому в таких ситуаціях найкраще висловити сумніви. Наприклад, чудовий спосіб отримати зворотний зв’язок - перетворити стверджувальні речення на питальні. Це показує, що ми не зашорені, що готові почути думку інших учасників й активно заохочуємо її висловлювати. У нас, звичайно, є і своя думка, але ми радо вислухаємо, що скажуть інші".
Джона Берґер. Чарівні слова. Що казати і писати, аби досягти свого. – К.: Наш Формат, 2024
Ілюстрація: Сергій Раєвський
Підписуйтесь на наш Telegram канал Enigma