Ми всі користуємось цифрою і за жодних обставин не відмовимося від того,задекларованого, рівня сервісу,який вона повинна забезпечувати.
Мова піде про декілька конкретних прикладів з нашого сьогодення, коли немає запобіжників що до використання можновладцями сервісів в мережі інтернету у спосіб, коли пересічний споживач послуг опиняється в положенні безвиході і втрачає власні чималі гроші.
Приклад 1. Квитки на потяг.
Суть проблеми та схему обману пасажирів, в черговий раз, описувати не буду. Всім це відомо і багато пасажирів саме так мусять рушати в мандри. Рекламована та застосована «Дія» нічого не змінила на краще.
Як будувалася схема? Що склало її основу? Важко повірити,але це турбота про пасажира! Кожен має право скасувати свою поїздку за певних обставин,форс-мажору чи просто за власної примхи. Укрзалізниця зобов’язана прийняти такий квиток та повернути кошти. Це і є «наріжний камінь» шахрайської схеми. Чи можливо таку схему зруйнувати в принципі ?
Розглянемо такий варіант руйнування шахрайської схеми.
В ролі пасажира і в ролі шахрая буду я.
Я пасажир - купую квиток на потяг і поїздку скасовано. Маю право. Телефоную до каси і скасовую квиток.КАСА ПОКИ ЩО МЕНІ КОШТІВ НЕ ПОВЕРТАЄ! Жодних проблем для мене небуде. Далі… протягом певного терміну я можу через спеціальну форму звернутися до суду про повернення коштів за невикористаний квиток. Все це в декілька кліків і не виходячи з дому. Юрист Укрзалізниці може уточнити у мене чи були вагомі причини відмінити поїздку, чи це моя примха. В любому випадку я не постраждаю фінансово,бо один раз моя примха зарахується, як вагомий аргумент, а інші випадки маю надати причини (хвороба, інші обставини). Теоретично, це наче зайвий клопіт, а практично це для 1% і захист для 99%. Знову наголошую, що моя участь – мінімальна. Дзвінок чи клік в компі.
Я – шахрай. В момент початку продажу квитків, в один клік у мене викуплено декілька десятків квитків. Готовий підзаробити на перепродажі. Але… виявляється що до вагону вхід лише по іменному квитку. Як цього досягти і як це зробити – описувати не буду. Є відповідні служби у Укрзалізниці. Є державні структури з відповідними повноваженнями.
Мушу звернутися до суду з вимогою повернути мені кошти за невикористані 43 квитки. Цікаво почути мої пояснення та аргументацію за таких обставин.
Припускаю,що за таких обставин схема перепродажу квитків – здохне.
Чи спричинить це колапс судової гілки влади ? Ні. Бо шахрай – дурень це щось з теренів фантастики.
А юрист від Укрзалізниці здатен забезпечити професійну підготовку матеріалу до розгляду по суті справи. Все – швидко, ефективно, прозоро.
Вартує тих великих об'ємів коштів, які схема виводить «в тінь» і неправомірну вигоду,збагачення певного кола осіб .
Укрзалізниця функціонує в непростих умовах і її вклад в порятунок населення (евакуація) беззаперечний! Водночас, структура отримує величезні кошти від попереднього продажу квитків (відкладена оплачена послуга) і цей капітал здатний профінансувати формування рухомого складу на тих маршрутах де ділки діють найбільш зухвало та цинічно. Раз створивши умови коли пропозиція «перекриває» попит та повернення коштів через судовий розгляд поставить крапку в цій резонансній темі і поверне віру людей в те що ми можемо жити в цивілізованій країні,де комп’ютерізація та користування цифрою сприймається як належний сервіс, а не суцільний геморой. Але… на моє звернення № 1867387 на сайті Укрзалізниці залишилося без відповіді. Я просив вийти на контакт зі мною і зазначив свою ел. адресу,щоб переслати все вищевикладене. Тут три сторінки тексту, стисло і для широкого загалу. Викласти всю пропозицію у повному обсязі,що надає офіційний формат стандартного звернення – фізично неможливо.
Висновки,як саме Укрзалізниця використовує потенціал цифри – робіть індивідуально.
Дві анонсовані теми у наступному матеріалі.
Підписуйтесь на наш Telegram канал Enigma