Enigma Enigma

Ivan

2022-02-23 10:40:29 eye-2 3514   — comment 0

Discovery побив рекорди за кількістю переглядів зимових Олімпійських ігор

У Discovery розповіли про рекордну кількість переглядів та залученості на диджитал-платформах під час проведення зимових Олімпійських ігор у Бейджині-2022. Цього року також з’явилось більше нових платних підписників, якщо порівнювати із Пхьончханом-2018.

Бейджин-2022, який завершився 20 лютого, показав рекордні результати у стрімінгових сервісах у Європі. У discovery+ з’явилося багато нових платних підписників, загальна кількість яких перевищила показники Пхьончхану-2018 майже на 50%. Більш як половина нових користувачів також насолоджувалися розважальним контентом discovery+, що значно підвищило цінність підписки на сервіс.

Понад 156 мільйонів європейців відвідали платформи Discovery та переглянули понад мільярд хвилин контенту, що в 19 разів більше, ніж під час минулих зимових Олімпійських ігор.

Протягом цьогорічної зимової Олімпіади на discovery+ та стрімінгових сервісах Eurosport було у вісім разів більше користувачів, які переглянули удвічі більше контенту, а середній час перегляду контенту становив 7 годин на кожного глядача. Такі ж тенденції були на телевізійних трансляціях. Шанувальники дивилися змагання на 24% довше, ніж Пхьончхан-2018. Сайт Eurosport.com та його локальні платформи збільшили кількість користувачів вдвічі в порівнянні з тим же періодом минулої Олімпіади.

Завдяки потужному старту у перший тиждень, середня аудиторія телебачення Eurosport залишалася такою ж, як минулих зимових змагань, попри скорочення загальної кількості переглядів ТБ з 2018 року удвічі. Частка аудиторії у безкоштовних ефірних мережах Discovery на ринках Північної Європи, як і раніше, висока, і становить 88% (Норвегія), 83% (Швеція) та 82% (Фінляндія). Канали Eurosport продемонстрували значне зростання аудиторії та частки на багатьох ключових ринках, як-от Польща (+36%), Румунія (+23%), Італія (+250%), а канали Discovery у безкоштовному та платному телебаченні загалом збільшили частку аудиторії.

Жан-Бріак Перретт, президент і головний виконавчий директор Discovery Streaming and International, сказав: «Зимові Олімпійські ігри виявилися приголомшливим успіхом для discovery+ та всіх наших каналів та платформ по всій Європі. Discovery лідирує у нарощуванні глобального масштабу потокового мовлення, зберігаючи при цьому сильні позиції щодо кількості аудиторії традиційного телебачення та значно випереджаючи ринок за обома показниками. Той факт, що більша частина наших глядачів Олімпіади споживали ще й інший розважальний контент на discovery+, демонструє глибину і цінність нашої пропозиції, яка вже довела свою здатність утримувати користувачів довше».

Ендрю Георгіу, президент відділу спорту Discovery, сказав: «Олімпійські ігри — чудовий приклад того, наскільки Discovery унікальний у своїй здатності розширювати аудиторію та привертати увагу до спорту та найбільших подій у світі. Це виграшна формула, оскільки ми використовуємо наш глобальний масштаб на кожній платформі, максимально збільшуючи охоплення та надаючи споживачам можливість дивитися Олімпіаду там, де їм зручно. Від discovery+ до наших безкоштовних ефірних мереж та каналів Eurosport, а також прямих оновлень, новин та відео на наших цифрових та соціальних платформах за підтримки реклами.

Однак, все це не було б успішним без якісної та глибокої розповіді, яку ми надаємо. Наш видатний склад експертів та редакційних колективів виділяє нас з точки зору надання найкращого спортивного контенту, а також висвітлення найважливіших подій Олімпійських ігор. Унікальне охоплення Європейських країн та масштаб Discovery, а також використання нами новітніх технологій дозволили нам розповісти найважливіші історії найпереконливішим чином».

Discovery транслювали Зимові Олімпійські ігри в Бейджині-2022 у 50 країнах Європи, 19 мовами. Це єдина платформа, яка показує шанувальникам усе, що пов'язано з Олімпійськими іграми, на discovery+ та диджитал-платформах Eurosport.

Підписуйтесь на наш Telegram канал Enigma