Вже давно відомий дослід Аша, на принципі якого рашка будує свою пропаганду. І вся пропагандистська робота рашки спрямована не стільки на внутрішній світ, скільки на зовнішній і особливо - на Україну.
Москва точно розраховує удар - слабкі духом люди, яких досить і в Україні також. Які просто фізично не можуть помовчати якийсь час, проаналізувати ситуацію, а вже потім розкривати рота. Духовно сладкі люди за найменшої загрози тільки їхньому особистому комфорту обов'язково кричатимуть і будуть звинувачувати все і всіх навколо у проблемах, які з'являються постійно цілком природним шляхом, бо так влаштовано цей світ.
Бо існує всім відомий "людський фактор". Бо кожній людині властиво помилятися у своїх планах чи роботі. Бо не помиляються тільки ті, хто ніколи не злазить з дивана.
Бо в кожної людини від природи закладено "критичні дні", які пов'язані з життєвим циклом. В ці дні людина може просто, лиш на мить, опустити руки... Але ця мить може стати і вирішальною...
Слабкі духом люди не встигають мислити за своїми словами, а вже потім, зрозумівши свою помилку, не мають сил визнати її. І починають відчайдушно вибріхуватися, ноглиблюючи трагізм ситуації.
І саме на таких людей спрямована російська пропагандистська машина - посіяти сумнів, аби слабкі духом люди підняли хай і вдрузки розили моноліт суспільства, який дуже необхідний для успішного ведення війни.
І пропагандистська машина сьогодні надзвичайно ефективно працює через своїх агентів впливу, які вже й не ховаються особливо.
І саме тому Москва кидає всі свої наявні на сьогодні сили, аби втримати Україну під пресом агренсії, розраховуючи, що українське суспільство, деморалізується і попливе...
Спитаєте, а чому цей російський пропагандистський прийом не спрацював у перші дні війни? А це вже інша історія, яку я сьогодні не хочу розкривати.
Підписуйтесь на наш Telegram канал Enigma