Enigma Enigma

Alex Noyt (Oleksandr Maliuchenko)

2019-03-20 20:55:05 eye-2 10366   — comment 0

Facebook обнародовал рекламные бюджеты Тимошенко и не только - скрины

В предверии выборов в Украине, под давлением США и ЕС Фейсбук заставили пересмотреть свою политикув этом аспекте. Одним из результатов этого стало раскрытие данных по политической рекламе, стоимости и заказчиках, для того, чтобы избиратели понимали, в чьих интересах идет агитация. Думаю, многим будет интересно сколько в черную рекламу вваливает Тимошенко, сколько платят Шевченко и Кошулинский, и тот факт, что за рекламу Богословской платят в российских рублях. Кстати, вангую, что в ближайшие дни больших пиздюлей выхватят очень многие отвечающие за рекламу в ФБ, ведь у абсолютного большинства воровство денег на рекламу - это в порядке вещей. Думаю, те кто отлистывал бабло будут "рады" узнать, что в реальности за их рекламу заплатили в два-три раза меньше, чем у них взяли :) Интересно, что у Пороха нет рекламных кампаний  по личному пиару,как у Кошулинского,Тимошенко,Бойко и других, нет обливания грязью соперников, как у той же Тимошенко, вместо этого "глупый" Порох потратил до 5 тысяч долларов на рекламу одного лишь поста - про снятие депутатской неприкосновенности. Да, той самой неприкосновенности, снятие которой на парламентских поддерживал каждый первый, а потом все дружно отморозились.  Ивообщем то все, если не считать трех постов на английском про поздравление с Днем Независимости США, например.

Рух ЧЕСНО озвучил такие цифры:

Звітуємо, що нарили:

1) Ось, наприклад, лише один допис від сторінки "Я за Тимошенко - фанклуб" прорекламували на суму між 10-50 тисяч доларів. (Це поки найдорожчий пост, що нам вдалось знайти.

2) На офіційній сторінці Тимошенко теж рекламують багато, але бюджети вже скромніші - від 1 до 5 тисяч доларів.

3) Іноді кандидати більше вкладаються в антирекламу конкурентів. Наприклад, найдорожчий допис на сторінці Олександра Вілкула присвячений критиці Порошенка. За нього заплатили від 500 до 999$. Всі інші дописи на його сторінці дешевші.

3) Значні обсяги реклами є також у Юрія Дерев'янка. Частина дописів коштувала кандидату також від 1 до 5 тисяч доларів. Аналогічні за вартістю дописи є і від сторінки "Порошенко2019".

4) Інна Богословська (або хтось від її імені) платить за рекламу в російських рублях.

У частині випадків Facebook вже навіть почав оприлюднювати інформацію про те хто платить за рекламу. Так у випадку з офіційною сторінкою Тимошенко рекламу оплачує ТОВ "Сучасні рекламні рішення".

Частина сторінок політиків і про політику (за чи проти кандидатів) все ще в тіні. Але, схоже, Facebook розкриє і їхні бюджети!

Нарешті гроші на інтернет-рекламу починають виходити з тіні. Цей процес незворотній. Дуже сподіваємось побачити ці витрати у звітах на кампанії, відмазки, що ці кампанії запустили "невідомі патріоти" не пройдуть :)

 

 

Підписуйтесь на наш Telegram канал Enigma