Що робити політикам, якщо дуже кортить протягнуте якесь рішення, а суспільство його не сприймає? Треба створити інформаційний супровід цієї ідеї.
Мова піде про... "замороження конфлікту".
Спочатку було слово!
Слово "Голосу". Сенсаційну заяву зробив лідер фракції "Голос" Сергій Рахманін: "варто заморозити ситуацію на Сході".
Скажу відверто: я був шокований. Знаючи Сергія як поважного журналіста, як непоганого аналітика, я був переконаний - ці тези "канули в Лєту" разом з горезсвісним одноденним політичним проектом "Самопоміч"...
Не встигли вчухнути спори навколо такої неочікуваної заяви, як вибухнула інша "бомба" - стаття в "Дзеркалі тижня".
Поважне аналітичне видання повідомляє, як воно, набравшись, нарешті, мужності і рішучості, разом з "Інститутом майбутнього", вирішило провести соціологічні опитування мешканців окупованого шматка Донбасу!
Цитую пафосну промову: "У нинішній, відповідальній період (вже хочеться стати по стійці "струнко"!) Український інститут майбутнього та Дзеркало тижня (Україна) прийняли непросте рішення (бій барабанів!): вперше провести й оголосити результати повноцінного кількісного дослідження громадянської думки на територіях, непідконтрольних Україні"! Н-да, дійсно, непросте рішення: зробити те, чого ніхто і ніколи не робив в світі - провести опитування мешканців окупованої території! З таким же успіхом можна провести опитування в"язнів концтабору на предмет харчування та медичної допомоги.
Червона лінія цих "соціологічних досліджень" - "там все сепары"! "Они не хотят Украины, от нас они хотят лишь одного - денег!"
Думаю, навіть дитині зрозуміло, ЯКУ реакцію викличе така інформація - огиду та образу: "та й хрєн з ними, хай собі валять в свою Рашу"! Так? Так!!!
Розуміючи всю абсурдність проведення "соцопитувань" на окупованій території, я спробував дізнатись більше про ту компанію, яка здійснила такі "героїчні дії" - харківська "Нью імідж маркетинг груп".
Перша моя спроба завершилась нічим - за вказаною інтернет-адресою я побачив, всім знайоме "404 сторінка не знайдена"! Добре. Шукаю далі. Фейсбук. Сторінка зареєстрована день тому і містить розповідь про те, як хакери зламали сайт "відомих соціологів". Ну, добре. Буває.
Починаю шукати якісь сліди, якусь інформацію про діяльність наших соціологічних героїв!
І знаходжу перше ж повідомлення ще з далекого 2008-го року:
"Працівники компанії "Нью-імідж маркетинг груп" не мають звички залишати свої контактні телефони або мейл: представник інформаційного агентства "Інтерфакс", прес-центр якого компанія вже не раз використовувала для обнародування своїх фантастичних рейтингів, повідомила: "Ці хлопці справді доволі дивні, завжди ходять парою й не залишають координат."
Як ви думаєте, статтю з якого поважного видання я щойно навів? Здогадались? "Дзеркало тижня"! Тобто, у 2008 році ДТ виявляєю дуже сумнівну компанію "соціологів" і друкує про них матеріал. А, сьогодні, та сама ДТ робить вибух, посилаючись на тих самих "дивних хлопців"?!
Поїхали далі.
Вияляється, інтернет гуде гучними скандалами, пов"язаними з псевдо-соціологами "Нью-імідж маркетинг груп"! Харків"яни встигли засвітитись на неправдивих результатах під час опитувань цілої низки виборчих компаній: Королевська, Литвин, Корбан...
Ось що про них казала Ірина Бекешкіна: "Це повна глухість і підтасовування соціологічних опитувань!"...
Що ж змусило таке поважне видання, як ДТ, зв"язатись з такою сумнівною компанією?
Два зауваження.
Перше. Один з засновників "Інституту майбутнього" - нинішній заступник Міністра внутрішніх справ Антон Геращенко. Ця експертна установа в певний час виборчих перегонів почала відверто супроводжувати штаб Володимира Зеленського і "мирний план малих кроків" Арсена Авакова. Після перемоги Зеленського "Інститут" відверто перетворився на "зелений сінк-тенк".
Друге. Арсена Авакова і Антона Геращенка поєднує харківська земля. Упс... Співпадіння? Псевдо-соціологи теж з Харкова. Випадковість? Може бути.
Отже, в сухому залишку що ми отримали?
1. Партія "Голос" оголошує про необхідність "замороження конфлікту".
2. Наступного дня "Дзеркало тижня" разом з про-зеленським інститутом і псевдо-соціологами оприлюднює інформацію, яка викликає огиду до мешканців окупованого шматка Донбасу.
3. Наступного ж дня Святослав Вакарчук робить допис на своїй сторінці у ФБ про доцільність "заморожування", посилаючись на результати "досліджень ДТ!
Ви думаєте, "Голос" першим заявив про доцільність "замороження конфлікту"? У вас провал пам"яті!
Вперше таку "геніальну ідею" проголосив... Володимир Зеленський у Золотому!!! Згадали? Вогнище, бійці, Зеленський:
- Знаєте... іноді... краще певні процеси заморозити.
Таким чином, я вважаю що:
- Зеленьским прийняте політичне рішення про "замороження конфлікту" (про злочинність такої тези я розповім наступного разу);
- партія "ГОЛОС" вирішила приєднатись до ідеї Зеленського;
- "Дзеркало тижня" (свідомо чи ні) було використано для ганебної дезінформації населення на користь злочинного політичного рішення Президента Зеленського.
Ось так, нагло і брутально, політичні шулери й керують нашою Україною!
Підписуйтесь на наш Telegram канал Enigma