Enigma Enigma

Интересности

2020-12-18 14:58:56 eye-2 3244   — comment 0

В чому полягає важливість медійної реклами?

Реклама, яку користувач бачить на сторінках чи додатках інтернету, називається медійною. З допомогою такого типу реклами з'являється можливість ознайомлення продукту з широкою аудиторією. Зі сторони потенційних покупців збільшується довіра так, як така реклама збільшує охоплення та впізнаваність бренду. У свою чергу це приводить до того, що клієнт клікне на оголошення для покупки, так як під час пошуку вже ознайомлений з продукцією. Такий вид, як медійна реклама виконує безліч важливих функцій у сфері маркетингу і може бути різних видів.

Слід враховувати декілька моментів перед тим, як запускати рекламу такого типу. Переконайтесь, що інформація в рекламі і на промо-сторінці відповідає і не суперечить одна одній. Рекомендується вказати назву бренду або продукції, щоби підвищити його впізнаваність. Також слід тестувати місця розміщення реклами і онлайн-майданчики.

Які ж функції виконує такого типу реклама?

  1. Інформує про наявні пропозиції цільову аудиторію, знижки та акції.
  2. Збільшує впізнаваність і популярність бренду.
  3. Дає змогу вивести на ринок нові позиції.
  4. Залучає нових клієнтів.
  5. Збільшує відвідуваність сайту.

Види медійної реклами

До медійної реклами належать не лише варіанти з зоровим сприйняттям, адже сюди входять й інші аспекти:

         1. Відеореклама. Активно використовуються на таких майданчиках, як Imho, YouTube, VideoClick та інші. Серед найбільш популярних типів цього виду реклами:

  • прероли - ролики, які вмикаються до початку перегляду контенту;
  • мід-роли - показується всередині;
  • построли - вмикаються в кінці перегляду відео;
  • оверлей - банер, що показується користувачам під час перегляду відео в нижній частині екрану.

         2. Банери, або тизерна реклама. Така реклама має високу інформативність та детальність. Для успішного її використання увага надається правильності її розміщення, інтризі та привабливому дизайну. Така реклама буває:

  • топлайни - рекламні блоки у верхній частині сторінки;
  • річмедіа - відносяться до дорогих варіантів, що відкриваються поверх змісту сторінки;
  • поп-андер - при натисканні на нього, реклама відкривається в новому вікні браузера;
  • банери-імітація - спливають в нижній частині сторінки у вигляді сповіщення соціальних мереж.

        3. Брендування - найдорожчий варіант медійної реклами, тому використовуються відомими великими компаніями. Така реклама полягає у використанні фірмових елементів бренду в дизайні рекламного майданчика, які легко впізнати. Брендування використовують для привертання уваги цільової аудиторії до важливих подій, а також для іміджевого просування бренду.

        4. Текстово-графічні блоки.  Цей тип викликає більше довіри у клієнтів, адже має вигляд рекомендації сайту, аніж реклами. Вони простіші і створенні і не потребують великих фінансових витрат. 

Де замовити?

Якісні послуги у сфері медійної реклами пропонує компанія MixDigital, що має офіси у дев'яти країнах Азії та Європи. Команда експертів надає найкращі сервіси на ринку та задає тренди. Це допомагає зробити більш успішним бізнес клієнта. 

Серед цінностей компанії: клієнт, що є на першому місці, відповідальне ставлення до завдання, розвиток навичок та вмінь, експертність та досвід. В команді MizDigital працюють найкращі фахівці своєї справи. Компанія займається розробкою рекламних матеріалів всередині однієї структури, а також має власну технологію ротації реклами і пріоритетний доступ до нових можливостей.

 

 

Підписуйтесь на наш Telegram канал Enigma