Мені було значно складніше ніж Арістотелю, Лейбніцу, Пачолі,... разом узятим.
Патріотизм, майбутнє України. Логіка, математика, бухгалтерський господарський облік, індукція, дедукція, інтеграли, дебіт, кредит, класи, об'єкти, бази даних, форми глаголів, форми іменників ...
ВАЖЛИВЕ ЗАУВАЖЕННЯ !!! Ця стаття абсолютно для всіх! Не треба взагалі розумітися на математиці, логіці, бухгалтерії. Особливо для всіх патріотів! Читайте навіть не звертаючи уваги, на якісь речі про математику чи про бухгалтерію (можете не заглиблюватися в такі речення). ЦЯ СТАТТЯ ПРО НАШУ ТЕПЕРІШНЮ ВЛАДУ ТА ДЕРЖАВУ. Після цієї статті ви будете по-новому дивитися на весь світ і на свою країну.
Уявіть собі, мої най-най-розумніші друзі та приятелі поганенько в цьому розбиралися. А от не дуже розумні,... там щось «розбиралися».
Я теж не дуже розбирався. І мене воротило це, не цікавило. У нас, коли розумна людина, розумний юнак починали цим розбиратися, вони розуміли, що це — якась лабуда, що він не дуже то розуміє що там накручується і кидав тему. Була така версія, що «це не моє», «я займуся іншими сферами» хоч навіть у тій же математиці. *** Більшість найрозумніших людей просто одразу пішли в інші сфери, чи в програмування, чи в комерцію, банкінг, психологію, в економіку, мабуть всі — у прикладні варіанти.
Я вас поздоровляю!!! Якщо ви читаєте Сергія Григоровича, то вам у цьому питанні дуже фартануло. Ви зможете з усім цим розібратися нормально на середньому навіть інтелекті, і своєчасно, — на перших курсах ВИШів чи навіть в останньому класі школи.
Але повернуся до своєї біографічної історії. Так у мене склалося що від 20 до 40 років мене було достатньо вільного часу. Я періодично повертався думками до «недо-вивченого». Життя показало що я і мої розумні друзі — це дуже-дуже розумні люди... Ну не могло бути, щоб ми не змогли розібратися з якимись знаннями першого курсу чи навіть школи... Я намагався розібратися ще пару разів, і в мене теж не виходило, я не мог охопити сутнісного розуміння предметів. Сказати чесно, це були дуже-дуже особливо фундаментальні питання і чомусь я не міг в них розібратися.
Але ж зрозумійте, воно працювало у масштабах країни!!! Інтегралами рахувалися-будувалися мости, вежі, хмарочоси, літали в космос,... Тоді я ще не розумів, що і космос, і атомну енергетику у совку в московії зробили полонені німецькі інженери, а не місцеві полудурки з неправильними інтегралами. Можна ж взяти на заході схожу конструкцію,... ще зі скидкою на неповне розуміння, десь підсилити її,... і побудувати аналогічно, а всім навкруги сказати, що це ти її «інтегралами вирахував», вся ж країна тоді робила собі фантасмагоричні приписки. Я тоді всього цього не розумів і мені треба було вдатися в якийся сюрреалізм, в абсурд: «Я проти всього реального існуючого світу зі своїми анти-не-правильними поняттями.» Ну зрозумійте цю шизофренію,... люди кажуть, що ми от цими інтегралами будуємо РЕАЛЬНІ атомні станції, космічні кораблі, хмарочоси... А ти їм кажеш «у вас взагалі інтеграли неправильні»... І взагалі, всі професори і доценти , — некомпетентні полудурки... Перед Аристотелем, Лейбніцем і Пачолі такі психіатричні проблеми не стояли. ...
Ну уявіть, що є хоча б десяток професорів чи доцентів які розуміють, що підручники — неправильні, довідники — неправильні,... Ну хіба б вони мовчали по моїм чесним поняттям??? Хіба б вони терпіли таку лободу коли в країні все викладається неправильно, причому у найголовніших найфундаментальніших науках та поняттях. З цього я робив вивід, що немає на країну навіть десятка людей, які розуміють правильні поняття. ТОБТО, — ВСІ полудурки!!! Але виявляється, що таке можливо... То була сатанинська країна-задзеркалля, де старших людей виховали на тому, що за незгоду з начальством в науці, їх просто розстріляють чи відправлять у табори смерті, чи на примусову трагічну фарма-психіатрію.
Все одне періодично, протягом життя через два-три роки, я ще наново намагався осягнути чи те чи інше... Дійшло до того, що я брав такі вагомі підручники-цеглини по кілька штук з кожного предмета.
В один такий прекрасний момент я осягнув, що в одному підручнику викладається поняття в один спосіб, а в іншому підручнику ну точно по-іншому, не якось там не в стилі, не інтерпретація, а от просто конкретно, — зовсім не те. Причому, і то і то були — солідні видання підручників та довідників, найавторитетніших авторів та викладачів, найсолідніші в країні, навіть у співавторстві з іноземними великими авторитетами... Тут я пригадав, що ще в студентстві я звертався до солідного викладача математичного аналізу і питав: «Як так, в одних книгах одне про інтеграл, в інших — інше, навіть одиниці виміру абсолютно різні???» Він мені відповів, що просто оця більш скромненька книжка правильна, а оця — лабуда, один з найсолідніших математичних довідників країни,... просто, тут — неправильно. Та так неправильно, що поняття виходить абсолютно зовсім інше і одиниці виміру інші.
Більш того ще і в школі, і потім в університеті вивченню хибного інтеграла для «второсортних» народів передує абсолютно болванське, обманне, нікчемне описання прагматики визначеного інтегралу. Начебто це якась дуже вузькоспецифічна єрунда для обрахування площ якихось екзотичних «криволінейних трапецій». Це замість того щоб вчити дітей, що це фундаментальна всеосяжна річ для вирахування всіх площ, всіх об'ємів, всіх енергій в усій реальній дорослій фізиці, надважливий інструмент для всіх інженерів та фізиків!!! Я вже давно понаписував про це статті, нижче в кінці приведу посилання. Але я зрозумів це ще в школі, читаючи математичні довідники для більш дорослих, і брався самотужки розібратися, що це воно таке. Але переді мною непробивною стіною стояли НЕПРАВИЛЬНІ визначення всіх інтегралів і «визначених» і «невизначених»,... і розібратися самоосвітою, що то воно таке було просто абсолютно неможливо. Вся література, що тебе оточує обманна і неправильна. Ти читаєш визначення невизначеного_інтегралу (вибачте полудурків їх за такий їх термінологічний оксюморон, — «Запам'ятовуйте діти визначення „невизначеного“ інтегралу...»), потім одразу за ним йдуть «його» властивості... І вони майже всі НЕ виконуються!!! Навіть операції які там описані неприйнятні для того «поняття» яке описане у дурацькому неправильному визначенні. (Операції для чисел та функцій, а застосовується для множин, якось — дебільненько...) Будь-яка будь-яка розумна людина приходить у когнітивний глухий кут ідіотизму професорів і академіків своєї країни.
Ті хто «розбирався» у неправильних визначеннях, мабуть скоріше, зубрінням і заради того, щоб ублажати професора, щоб не турбувати його авторитет. Вони потім пішли у аспірантури, захистили дисертації, пішли далі викладати дітям неправильні болванські псевдо-визначення...
Мені було складно. Але я вже десь за 40 років готовий був повірити, що викладачі — масово дурні,... готовий був повірити, що автори довідників і підручників — некомпетентні ідіоти!
Отак розбираючися наприклад, у підручниках господарського обліку,... в цьому — це правильне, а в тому — інше правильне,... я сформував своє розуміння і написав програму для бухгалтерії. Вона була стосовно концепції краща ніж найпоширеніша... Моя програма сама автоматично рахує і баланси і фінансові результати, чого інша, найпоширеніша програма взагалі не могла робити... Я займався цим два місяці і за неправильними підручниками і синтезував своє, інше, реально правильне поняття подвійного запису в бухгалтерії через 600 років після Пачолі... Все працює, нормально гарно роками проходило перевірки. Все чітко легко зрозуміло і ясно. У підручниках реально викладається лобода, Міністерство фінансів реально формує лабудові фантасмагричні засадничо-болванські нормативні документи. Вони у підручниках кажуть: тут «дебіт» — це збільшення, а тут іноді це — зменшення, а тут рибу загортали,... а комп'ютер такого не розуміє, він тут тільки розуміє тут віднімати і там додавати. Багато просунутих бухгалтерів намагаються щось змінити, вони розуміють, що в підручниках — якась хрень дуркувата. Навіть на високому рівні розуміють, що щось треба міняти, але повного розуміння немає. Один міняє одне, інший — інше, виходить ще тричі перекручена лабуда. Тому що там треба не в окремих містах міняти всю неправильну концепцію. Дивіться скільки разів міняли баланс. Кожен міністр приходить і розуміє що баланс складений по дебільному, і починає міняти там назви рахунків чи пунктів з одного неправильного варіанту на інший неправильний...
Мені було складно, але на певному етапі я вже визнав, що в нас викладачі і автори підручників, умовно — дебіли, бо викладають помилкову маячню. Ну виходить що і всі фахівці навчені від дебілів, — дебіли,... у дуже важливих наукових питаннях, не у всьому. Ну зрозуміло, що вони не дебіли... Але ж Ви зрозумійте коли тобі всі авторитети кажуть і вдають, що за цим неправильним визначенням стоїть весь реальний світ з реальними фактичними здобутками, весь господарський облік реальної країни, всі будівлі побутовані на інтегралах,... ну проста людина не може навіть собі уявити що це — обман. Важко людині уявити, що може бути брехня і дебілізм такого масштабу...
Хоча в інших питаннях, окрім цих неправильних питань з підручників, є люди досить таки розумні і талановиті. Хоча їх відсоток дуже малий, що природньо, враховуючи такий розумовий стан суспільства, де купа головних наукових речей в підручниках викладено принципово по дебільному, неправильно,... і суспільство вже дійшло до такого стану, де нікому піднімати і виправляти це питання десятки років.
Хоча всі бачать, що як полонені німецькі інженери пішли на пенсію, все, — москвакія просто пішла на масову деіндустріалізацію країни. Не те що, на нове не здатна, а і старе втрачає. Я і знаючи історію радянської науки твердо підмітив, що щоб стати великим вченим обов'язково треба було простажуватися значно за кордоном. Як он Вавілов,... відправив свого нічим непримітного братика на закордонну науку,... і той швиденько став головою академії «радянських» наук.
Потім, ще на пізнішому етапі я впевнився, що В ЦИВІЛІЗОВАНОМУ СВІТІ НА ЗАХОДІ ВСІ ЦІ ВИЗНАЧЕННЯ — НЕ ТАКІ ЯК В КРАЇНІ СОВКОВИХ ДЕБІЛІВ. І тут мені зовсім стало легко! Як кажуть, тут «поручику ржевському» карта і поперла... Я зрозумів, що я СОБІ на моєму рівні, маю довіряти більше ніж підручникам, якщо щось не те,... або простіше, — треба позаглядати в іноземні підручники. Я самотужки встиг перевідкрити тільки інтеграли, логіку, програмування, англійську мову та господарський облік.
Я досить таки легко зрозумів, що викладачі логіки теж повальні безпробудні скажімо м'яко, — некомпетенти. Причому, мабуть найбільші некомпетенти з усіх інших предметів та наук. Тому що «НЕленінська» логіка була у совку взагалі заборонена, і всі ці орди,... стада професорів і академіків усіх «наук» та предметів просто у своєму житті не вивчали логіки, принаймні нормальної, сучасної. Боже, як виявляється легко було серед них штампувати тонами всякі неправильні фіктивні псевдо-наукові дисертації... Як їх можна було, як хочеш, заплутувати, виходячи з того, що в них неправильні визначення у підручниках, а реальність то, абсолютно — зовсім інша. Я конкретно особисто знав професорів, самим видатним науковим досягненням яких була ну відверта антинаукова лабуда. У самої масової більшості, які були не такі буйно шизофренічні, в них,... ну як то кажуть,... просто «наука пішла не тим шляхом на якому лежала моя дисертація».
Мені в житті, зрозуміло, не повезло, що я став жертвою такого масового дебілізму в освіті. Мені довелося у п'ятьох предметах перевідкривати самотужки фундаментальні поняття... Але мені дуже повезло,... завдяки Інтернету та сканам підручників різним їх версіям, я хоча б зміг впевнитися, що я — не якийсь дебіл чи шизофренік,... не доведеться помирати «психічно хворим», як ставалося з багатьма вченими за москвакного мордорного совка. Зрозуміло, головне, що я побачив, що в цивілізованому світі все — не так як у москвакії. Гуляючи по роках різних видань одного і того підручника, я зміг наочно побачити, як правильні поняття дебільними совками чи якимись шкідниками, чи диверсантами, чи дураками підмінялися на неправильні поняття. Навіть зараз, більше того, я багато наводив приклади,... ви можете побачити, що в десятому класі інтеграл — це одне, в іншому підручнику для ВИШів, це — друге, а в третьому ще — зовсім третє.
От вся країна всі вчителів математики у 2009 році до януковича викладали одне поняття як «визначений_інтеграл», а у 2012 вже всі разом хором викладали під «інтегралом» зовсім інше поняття, і ніхто нічого навіть не сказав, не написав, не зголосився. Причому довести, що це нове «визначення» є неправильне, настільки легко, що я навіть у блозі в якійсь статті довів це елементарно-математично для широкого загалу.
Зрозуміло, що вам та й будь-кому важко буде повірити мені Сергію Григоровичу про таке, та ще і у п'яти вагомих фундаментальних предметах. Але це — дійсно так. Для мало-мальский вміняємих людей це необхідний шлях, — спочатку подивитися ті ж наприклад «визначені інтеграли» у шкільному підручнику останнього класу потім у такому ж шкільному підручнику, але до шкідництва Януковича-Табачника до 2010 року випуску, там буде зовсім інше визначення. Потім діти приходять в університет і їм РЕАЛЬНО кажуть: «забудьте всю цю маячню яку вас учили в школі», і у підручниках для університетів будуть абсолютно, зовсім інші визначення. Вам цього буде достатньо, щоб розуміти, що я вам не мелю тут якусь шизофренію.
Я тут у своєму блозі детально публікував, що неправильне в математиці з інтегралами, в логіці з дедукцією та індукцією...
З повністю неправильним шахрайським псевдогосподарським псевдообліком, я вже звертався до президента, але ще почекаю наступного, бо в цього зовсім інша «когнітивна складність». Та й взагалі за нормальними поняттями, це не справа президента розбиратися, що там за маячня в освіті та науці. Але ж у нас абсолютно не нормальні поняття! У нас країна розумово дистрофічна, яку 100 років пічкали антинауковими лже теоріями. Що вам скажуть професори в університетах та в академіях наук, коли ти прийдеш і скажеш, що у вас фундаментні поняття наук неправильні дітям викладаються,... що в усьому світі це не так!!! Що вони вам скажуть? Що вони — дебіли? І вони згодні, що вони все життя за високу зарплатню брехали студентам і плутали юнацтво у всякий маячні??? Воно одне іншому допомагає, бо влада КВН призначає смотрящим над цими сміхо-вченими міністра освіти та науки,... якого викрили на плагіатній дисертації, і він сам вже від неї відмовився, але продовжує займати посаду головного в науці освіті як приклад для молоді... Це де, це як серед вміняємих людей таке можливе???
Вони вам взагалі нічого не скажуть, щоб їм пику не набили, а своєму начальству скажуть, що це тут був з критикою якийсь шизофренік.
Я рік тому робив публікацію про логіку у юристів у суддів. Знайшов спосіб на пальцях досить не складно пояснити.
Людей які допомогли мені розкидати посилання на групи адвокатів та судей просто забанили в групах, публікації повидаляли понаписували в коментах що це — «шизофреніки». Всі юристи стали різко «психіатрами». Я по коментарях побачив, що просто на таких групах і формах реально абсолютно немає людей котрі здатні щось таке зрозуміти про логіку. ... Було весело... А знаєте!!! ... Потім через два-три тижні почалися скандали, що судді не можуть пройти нормальний «тест на розумність для школярів»,... навіть на 75 відсотків. Почали намагатися судовими рішеннями заставити комісії зменшувати для юристів розумові вимоги у тестах. Мабуть що, до дитячого садочку зменшать. ... Ні, зараз зробив вам Print Screen, пошукав,... взагалі відмінили для суддів тести на розумність. У постсовковій постмосковській країні нереально такого вимагати. Але реально щоб такі судді судили людей. А я їм пишу про якісь заглиблення у логіку, про якийсь складнощі, яких вони взагалі не вчили в інституті... Ну, зрозуміло, що то — «шизофреник якийсь»...
Я вам підкреслюю, мова йде про дуже важливі предмети, такі як математика, логіка, господарський облік, програмування, англійська мова... Від логіки фатально залежить юриспруденція, медицина, управління,... всякі маніпуляції з Чорнобильськими АЕС,... Там вашим дітям не просто дають якісь невдалі варіації визначень. Ні!!! ДАЮТЬ КОНКРЕТНО ОБМАННІ ПСЕВДО-ВИЗНАЧЕННЯ, ЯКІ ОБМАНЮЮТЬ І ЗАПЛУТУЮТЬ, НЕ ПРАЦЮЮТЬ. Я навіть написав статтю з детальним розслідуванням прикладу. Був наприкінці совка такий підручник математики для останнього 10-го класу з не правильним визначенням визначеного інтегралу під підредакцією видатного математика Колмагорова. Я ошаленів тоді, що таке могло статися??? Але потім подивився і ви знаєте, — от за життя Колмогорова визначення не дуже педагогічно вдале, але все ж таки було — правильне... А от після його смерті вже наступне видання вже конкретно підміняно визначення на НЕправильне.
... В нас, як януковичським міністром став табачник якийсь московський кандидатик математичних наук, доктор педагогічних, Нелін Є.П.... пише шкільний підручник з взагалі абсурдним, фантасмагорично неправильним визначенням, — там абсолютно нечувана маячня.
От просто інтеграл — це сума,... і навіть значок інтеграла — це стилізована буква S , а от у Неліна інтеграл — це різниця!!! Я ж не слідчий, я не розбирався юридично,... там дідусь дуже старий, може це за нього хтось вже підмінив. Може якийсь москвакний кріт з валдайських посиділок. ... А потім через декілька років це неправильне визначення дублюють копіпастять всілякі «видатні викладачі багатеньких гімназій». І вийшло взагалі, що в Україні шість підручників і тільки один старий там переписаний у Колмогорова правильний!!!
Ви мене запитаєте: «Хто ж таким займається? Хто підмінює у постсовкових країнах правильні поняття і визначення неправильними????»
Причому саме у надважливих фундаментних поняттях найважливіших наук/предметів!!! Варіантів тут може бути і є декілька:
1. Фундаментні поняття колись давно у свій час були новими, революційними, складними і багато людей, не зрозумівши їх детально, тоді просто писали помилкові визначення привезені з Європи з помилками перекладу/розуміння у ведмежому куті московії. Так на моїх очах ставалося з новими поняттями у сучасному програмуванні. Ну не розібралися люди докладно, але ж хотіли бути піонерами нового, передового, західного... професорами, академіками, з державними преміями. Опублікували підручники з помилками. А вони ж — авторитети, передові з іноземщини, і тому їх просто копіпастять всякі бовдури чи блатнячки.
2. Дуркуваті оригінальнічення, — «змінимо там щось, скажемо що це наша нова москвакна „наукова“ школа», ... і приліпимо собі доктора наук чи академіка.
3. Ну не будемо виключати теорію заколоту, іноземного шкідництва. Я наприклад знаю як «Справочник по математике для инженеров и учащихся ВТУЗов.» И. Н. Бронштейн и С. А. Семендяев... у видавництвах інших країн там просто стоїть правильне визначення визначеного_інтегралу, але для совкових дебілів... вписали два різних визначення, які одне іншому не відповідають, одне правильне, інше неправильне. Це взагалі — вкрадений совком у німців з ГДР довідник і мабуть що, автори сказали: «Ну нехай вам буде щастя з неправильним визначенням засадничого поняття математики» чи щось таке. Могло таке бути, тому що в теорії заколоту зі шкідництвом можуть фігурувати не лише якісь іноземні чи світові уряди. …але й просто якісь скривджені, обікрадені московією вчені.
4. Була ще така у совку технологія обболванення, — навчити людину не по-справжньому помилково, неповноцінно. Щоб вона намучилася на визубрювала кучу всього без розуміння а потім, коли кому потрібно якійся потрібній людині, родичу, відданому учню дамо справжнє знання, чи відправимо його за кордон, може йому там підкажуть справжні знання. Таким обманом легко тримати владу і високі посади на кафедрах та в академіях, та потім ще передавати своїм синам справжнє знання і посади з кафедрами. Бо більшість, нормальні обмануті люди, навіть з талантами і здібностями, не можуть конкурувати загодовані дурнею неправильних визначень проти справжніх знань і розуміння.
Так наприклад, точно відомо свідомо вчили широкі маси «Самбо» щоб вони тренувалися безсенсовній єрунді, але потім натренованого самбіста можна було за дві години показавши йому справжні прийоми перетворити на вбивцю голими руками.. А саме самбо взагалі ні для якої самого оборони не годиться. Ну не вчити ж масово дітей бути вбивцями-термінаторами
Так і з інженерами. Обманута людина не буде лізти в якусь високу науку, за кордон, не буде баламутити верхи наукових чиновників, претендувати на високі посади,... а сяде собі і «кожен сверчок знай свій шесток» маленьким інженерішкою у маленькому далекому містечку як «трохи тупенький», який навіть не зміг зрозуміти матеріал для першого курсу. А коли щось складне, до нього приїде авторитетна людина з москви зі справжніми знаннями... Заодно так буде створюватися образ московських небожителів «справжніх» талантів та вчених... Так і цілі регіони, національності і народності тримаються у розумовій та технологічній залежності-неповноцінності.
Але зрозуміло, що таке працювало коли не було інтернету, електронних перекладачів, штучного інтелекту. А зараз за такі ігри, ну просто у нормальної людини виникне призира і ненависть до шахрайських жлобо-маніяків, які годували їх не безплатно не справжніми, обманними псевдознаннями... Можна і велику протилежну недружню реакцію отримати.
5. Більшість людей не розуміють, що вчитель чи викладач це не обов'язково — якийсь серйозний вчений, щоб викладати, достатньо мати якусь методологічну підготовку/рівень та просто ти береш одну-дві сторінки сьогоднішнього параграфу, читаєш та переповідаєш їх, ну зрозуміло добре щоб ти дійсно там гарно розібрався, але на практиці це не обов'язково.*****
Так от, коли викладачі пишуть підручники без серйозного вичитування, людей наукових, то часто з певного складного рівня йде помилкове розуміння та помилкове викладання. А коли якийсь псевдо-авторитет опублікував якусь дурню,... ну тоді самі розумієте, — йде тупий копіпаст дурні, і значні педагоги пошиваються в значні дурні. Під приводом що я «краще» зрозуміліше діточкам оформлю підручник, і в мене буде більший авторитет, якщо я ще і «автор» підручника. ** **
6. Ще треба розуміти, що пост-совкові країни живуть в країні дуже великого НАКОПЛЕНОГО ДЕБІЛІЗМУ з купою різних помилок та неправильних трактовок у підручниках. Це — теж ПРИЧИНА наступних інших помилок у книгах та дослідженнях. І ви ж запам'ятали, що багато з таких дебілізмів ще прикриті величезними авторитетами, величезними масштабами, стосовно того що «всі так вважають», «все на реальній практиці створюється на основі цих псевдознань». Але за деякими фахами 80% людей потім не працюють за своїм фахом бо не дуже то здатні.
7. Я знаю випадки, коли якийсь онучок успадкував кафедру за дідом та батьком, і не дуже там розуміє в чого звідкіля ноги ростуть, чи має якийся невеликий, але суттєвий пробіл... а суспільно-соціально він же — дуже значний «великий авторитет» зі столичного вузу... Пише для дисертації якийсь підручник і робить там досить суттєві помилки у самих основах, у головних сенсах.
8. Система наукової критики та перевірок у корумпованих кумівських країнах не дуже-то працює, частіше, — взагалі не працює, ... чи навіть ПРАЦЮЄ НАВПАКИ, на захист дуркуватої системи та її помилок. Мені вже таке однаково, а скажімо молода розумна людина, як підніме таку тему, не отримає подяк/підвищень/звань, а отримає тільки неприємності та чорні мітки серед корумпованих чиновників та фальш-авторитетів.
Певно є ще якісь варіанти. Отак воно і працює, чи один чи декілька пунктів у кожному конкретному випадку,... одне іншому не заважає.
Але зараз, скажімо чесно, я навіть вагаюся, може воно і правильно, що у росіян неправильні базові фундаментні поняття визначені у підручниках та довідниках, бо навіщо ж давати якусь реальну науку злобному тупому суспільству яке кожні 30 років перефарбовується, осатаніває і займається масовими вбивствами, приниженнями, вигнаннями людей,... навіть у третьому тисячолітті розвитку людства. Причому підкреслено займаються утисками достойних, розумних людей з освітою. Це — якісь землі Бахуса, злобні і варварські...
**
Окремо ще попереджаю, я не казав, не кажу і не вважаю, що ВСЕ викладання математики чи бухгалтерії, чи программування є глупими та неправильним. Є конкретні помилкові визначення, але, на жаль, у дуже важливих фундаментних поняттях, на яких будується все подальше розуміння предмету. Тому не записуйте ні в якому разі свого гарного шкільного вчителя математики у полудурки. Просто йому псевдо-академічно-НКВД-КГБ-шні бовдури в останньому підручнику школи в останніх главах підсунули величезну свиню і він вимушений викладати за цим погодженим з міністерством дурацьким підручником, та ще й стосовно одного з найважливіших понять математики ****. У нас же, у совку і пост-совку чиновництво і науки, і освіти, і навіть релігії були складені з агентів КДБ СССР.
Ще на останок скажу, — я мусолю цю тему... Так вона стосується маленьких дітей та юнацтва, АЛЕ ВОНА ДАЄ СТРАШНІ ТРАГІЧНІ НАСЛІДКИ СЕРЕД ДОРОСЛИХ ЛЮДЕЙ з несправжніми, некомпетентними «інженерами», які потім в більшості стають менеджерами по продажах, з лже-вченими, лже-бухгалтерами, лже-ревізорами, лже-директорами,... де нерозуміння веде до величезних розкрадань державної власності та шахрайств, ... де люди вчать по 10 років англійську мову і не можуть її достойно вивчити.
Виноски.
*** — Не буду приховувати, були якісь одиниці інтраверти, везунчики яким дуже фартануло з викладачем і з підручником, бо були поодинокі правильні підручники і правильні викладачі... І головне, якщо їм повезло не заглядати в інші підручники та довідники.
**** — Хоча, стосовно математики, я вважаю дебілізмом, що дітям не дають стосовно фундаментних речей:
- доведення теореми Піфагора,
- виведення площі_круга,
- нормальне виведення рішення квадратного рівняння, а не через незрозумілу складну підстановку.
Це коли ці формули знайшли вже більше 2000 років тому. Є дуже легкі і прості доведення доступні навіть для 5-7 класів за 5 хвилин. З ними дитина йде в математиці стежкою розуму та розуміння, а без них починається якесь незрозуміле чаклунство та безсенсовне зазубрювання. «Ти запам'ятовуй, а розуміти тобі не потрібно...» «Ви більшість, недостойні цього розуміти. Недостойні вільно займатися розумовою працею.» У совку та пост-совку — це чомусь є/було «великими таємницями».
***** — А зараз вже навіть розбиратися не потрібно, бо всякі бовдури-шкідники понаписували цілі книжки із рішеннями задач з підручників. Я загалом то, не проти книг з рішеннями задач, але коли вони повністю співпадають навіть за нумерацією з задачами з підручника, це — на межі злочину, шкідництва, стосовно саботажу національної системи освіти. Виходить масово, повсемісно, що учні-дурбелики які просто переписують, — більш успішніші в цьому, ніж діти, які самі стараються вирішити задачу, тому десь може якусь помилочку зроблять. Вбивається і система інтелектуальних рейтингів і будь-яка мотивація до розумової діяльності учнями. Таке вкрай необхідно негайно просто заборонити!!! Створюється практична жлобська ідеологія, що тупі хитрістю можуть виглядати розумніше розумних. Діти та юнацтво призвичаються до такого жлобства.
** ** — Зараз, до речі, у «боротьбі з корупцією» коли з новим міністром, всі його друзяки різко ставали авторами підручників і отримували легкі авторські гроші... дійшли аж до того, що винагороду за новий підручник знизили до такого жахливого рівня, що ніяка розумна людина писати підручники не буде взагалі. От може окрім як стороннє додаткове навантаження для вчителя, щоб бути більш авторитетною гімназією.
P.S.: Ще, мабуть я маю попередити, Ви зустрінете людей, які будуть кричати вам, що «визначення — правильні». І що вони особисто правильно на практиці вираховують інтеграли. Але тут ситуація така, — окрім неправильних визначень, в підручниках викладається звичайна, як на заході, зкопійована ПРАКТИКА ВИКОРИСТАННЯ інтегралів з задачками, з описаннями їх рішень. І людина в піку неправильному совковому московитському визначенню, окрім нього, ще отримує з підручників практичні знання-приклади, як користуватися реальним справжнім західним інтегралом і вираховувати ним простенькі шкільні задачі АНАЛОГІЧНО прикладам. Хоча все-таки правильне використання інтегралів для шкільних задачок буде відверто проводитися «неправильно» стосовно неправильного-промосковського_визначення... Але, коли вже стосуватиметься реальної науки, чи серйозної інженерії, людина з «неправильним визначенням» інтегралу не зможе розуміти та складати інтегральні_рівняння, не зможе розуміти навіть елементарного. І така ситуація з некомпетентними вченими та інженерами неодмінно швидко веде до повної деіндустріалізації країни, як одна із важливих сопричин.
****************************
ПОСИЛАННЯ ДЛЯ МОЇХ НОВИХ ЧИТАЧІВ
Для тих хто не читав мої статті повідомляю, — у мене їх багато за багатьма темами актуальних страшних негараздів в освіті та в країні. Їх можна знайти в моєму блозі.
За основними моїми статтями-викриттями стосовно неправильних визначень можете подивитися тут:
Я навіть написав просту інструкцію, як звичайний випускник школи може наставити й присоромити професора математики з цими ганебними антивизначеннями інтегралів.
https://site.ua/serhiy.grigorovich/spec-programa-kozen-moze-legko-stati-pocesnim-profesorom-matematiki-ci-pocesnim-vipusknikom-skoli-i0ovjvr
Офіційна маячня про невизначений інтеграл:
https://site.ua/serhiy.grigorovich/spec-programa-kozen-moze-legko-stati-pocesnim-profesorom-matematiki-ci-pocesnim-vipusknikom-skoli-i0ovjvr
https://site.ua/serhiy.grigorovich/ukrayina-vse-odno-ne-vizive-i0zmkr6
https://site.ua/serhiy.grigorovich/kak-stado-bessovestnyx-baranov-pozanimalo-akademiceskie-i-universitetskie-kafedry-rassledovanie-i01wl89
Офіційне марення про первісну:
https://site.ua/serhiy.grigorovich/velikii-prevelikii-den-rozdurackovuvannya-ukrayini-ta-bagatyox-bagatyox-insix-krayin-i7n1vz2
https://site.ua/serhiy.grigorovich/ci-treba-bude-vsix-vikladaciv-matematiki-starsix-klasiv-i-persix-kursiv-vnz-sadzati-v-tyurmi-c1-i7w8gqo
Офіційне марення про дедукцію в логіці:
https://site.ua/serhiy.grigorovich/ukrayinska-post-sovkova-vlada-prodovzuje-masovo-sistemno-obolvanyuvati-ukrayinskii-narod-sort-i01w429
https://site.ua/serhiy.grigorovich/velikii-den-rozdurackovuvanya-ukrayini-c4-dovgoocikuvana-nai-nai-golovnisa-castina-i7kppo3
https://site.ua/serhiy.grigorovich/velikii-den-rozdurackovuvanya-ukrayini-c3-dovgoocikuvana-golovna-castina-i7gqq6w
https://site.ua/serhiy.grigorovich/ukrayinetika-yak-vas-trimayut-v-temryavi-i09p1q3
Правда від Григоровича про визначений інтеграл:
https://site.ua/serhiy.grigorovich/pro-spravzni-integrali-dlya-vciteliv-ucniv-vipusknikiv-ta-studentiv-i0zmzkg
Як вже банда Путіна намагалася впровадити Україні несправжній полудурошний інтеграл. Вдалося!
https://site.ua/serhiy.grigorovich/yak-vze-banda-putina-namagalasya-vprovaditi-ukrayini-nespravznii-poludurosnii-integral-vdalosya-c2-iykzjnj
https://site.ua/serhiy.grigorovich/velikii-anons-rozvincannya-ukrayinskix-uryadiv-i-vlad-i7m5ek8
Трагедія для українських дітей:
https://site.ua/serhiy.grigorovich/moyi-strasni-slyozni-vibacennya-pered-vsimi-ditmi-ukrayini-c1-i0vro4j
Влада та оболванення учнів:
https://site.ua/serhiy.grigorovich/velikii-anons-rozvincannya-ukrayinskix-uryadiv-i-vlad-i7m5ek8
Офіційне марення про визначений інтеграл:
https://site.ua/serhiy.grigorovich/spec-programa-kozen-moze-legko-stati-pocesnim-profesorom-matematiki-ci-pocesnim-vipusknikom-skoli-i0ovjvr
Масова идіотизація та кретинізм судової системи України.
https://site.ua/serhiy.grigorovich/masova-idiotizaciya-ta-kretinizm-sudovoyi-sistemi-ukrayini-iy1wxl3
Офіційне москвакне марення про визначений інтеграл тут текстом:
Це глупо, шкідливо і небезпечно вчити студентів та інженерів що інтеграл це просто «число». Бо визначений інтеграл — це у кожному конкретному випадку, є певна величина, або іншими словами, — якась кількість міри, або іншими словами, — число_з_одиницями_виміру.
(((за одиницями вимыру це добуток (множення) 1.однієї функціональної величини f (x) на 2. різницю/зміну/дельту/метрику певної змінної (x[i ] -x[i-1]), сортованої у одномірний простір з введеною метрикою.))) Те, що визначений інтеграл є «границею», це не скасовує той факт, що він є сумою_добутків деяких фізичних або геометричних ВЕЛИЧИН З ЇХ ВІДПОВІДНИМИ ОДИНИЦЯМИ ВИМІРЮВАННЯ. Сподіваюсь всім абсолютно зрозуміла різниця між математичним поняттям
— «число 5», і
— поняттям «5 квадратних метрів», чи «5 джоулів».
Скоріше за все тут поняття «число» виникло і потрапило у визначення з «пояснення для дітей», про те що визначений інтеграл це не функція y(x), а САМЕ якась конкретна величина для 3-х конкретизованих параметрів [f(x), x=a, x=b]. І тут вкрай помилково пропущене суттєве питання, стосовно одиниць виміру. Визначений інтеграл у кожному випадку є «не просто числом», а конкретним значенням якоїсь фізичної величини. Або некомпетентний перекладач-крадій-копипастер переклав без розуміння замість «величина», слово «число». А саме поодиноке слово «число» в математиці означає підкреслено «число без одиниць виміру». Від цього виникає значне неприйнятне перекручення поняття. Загалом-то в довіднику достатньо замінити слово «число» словом «величина» або «границя» (рос. — «предел»).
Підписуйтесь на наш Telegram канал Enigma