Enigma Enigma

Дарія Марущак

2019-07-03 09:09:19 eye-2 2923   — comment 0

Окуляри з кави та кукурудзяні кросівки: 3 бренди, які дотримують концепції Zero Waste

Бренди все активніше поширюють ідею ресайклінгу, апсайклінку, та відмовляються від шкіряних та хутряних матеріалів, а концепція zero waste стає не тільки трендовою, а і поступово входить в буденне життя. Які ж бренди просувають ідеї свідомого використання матеріалів?

1. NPC UK Cotton and Corn

Спортивний бренд Reebok випустив кросівки з повністю біорозкладних елементів - кукурудзи та кліщовини. Навіть коробки для кросівок складаються з перероблених матеріалів та не шкодять екології.

Reebok пропонує чотири варіанти кольорів: рожевий, бежевий, синій та зелений в розмірах унісекс, а їх вартість на офіційному сайті складає 90$.

2. Ochis Coffe

Головна ідея окуляр -  відмова від нафтового пластика в їх складі, замість якого використовується біополімер на основі кави, льону і натуральних олій. Оправа повністю розкладається в ґрунті або воді, перетворюючись в природне добриво для нових рослин.

Вартість окуляр: 2 216 грн

3. Raw Flaw

Raw Flaw - український бренд сумок та аксесуарів. Сумки raw flaw зроблені з водовідштовхуючого паперу, який можна мити і використовувати багаторазово. Матеріал на 100% безпечний для дітей і може бути повторно перероблений.

Вартість сумок варіюється від 250 грн.

Підписуйтесь на наш Telegram канал Enigma