Enigma Enigma

Сергій Григорович

2020-06-06 11:34:14 eye-2 3779   — comment 0

Перші кроки в розумінні проблеми ідіотизації і деідіотизації країни.


Перші кроки в розумінні проблеми ідіотизації і деідіотизації країни.
Читати більше публікацій цього автора

Два-три роки тому, коли я ще не розумів масштаб і трагедію ідіотизації населення і пост-совкової системи, я думав, що це якісь декілька нісенітних помилок, які треба виправити/покращити ...
(Реальні масштаби проблеми ідіотизації опубліковані тут: https://enigma.ua/articles/strashna-khvoroba  Відкрити публікацію )
Все виявилося значно гірше, і за ці два роки я вже зовсім на іншому поверсі розуміння проблеми. Але тут шановний пан Юрко знайшов почитав і зарепостив мій старий матеріал на ФБ ... я пригадав, переглянув, ... і він був таки непоганий, доступний для людей новачків у цій наші проблемі. А тим, хто перший раз стикається, так його реально варто почитати. Матеріал дуже великий, але розбитий на досить такі нормальні самодостатні порції. Група SOS, здається, - моя одна з перших спроб, розкрутити цю тему на майже мертвому українському сегменті ФБ (для лонгридів, принаймні). Сама група вже не є актуальною, але всі прохання і пропозиції про співучасть і допомогу є актуальними, Є ДУЖЕ АКТУАЛЬНИМИ, кожна людина на вагу золота. Така вже вона пост-московська ідіотизація,... що те що мав би розуміти кожен підліток та його батьки, в нас розуміють тільки люди рівня професора. Ситуація, коли затурканому треба докладно пояснити, що він є затурканий. В більшості випадків таке завдання нерозв'язне або дуже невдячне. Треба велика допомога свідомих людей стосовно мотивації мас. Може реквізити десь у тексті неправильні куди звертатися, звертайтеся просто особисто через повідомлення у ФБ і Enigmа, хто дуже зацікавиться, або зможе чимось суттєво допомогти у просуванні масових тренингів. Публікую як було два роки тому, з мінімальної редактурою, читайте з користю!
 ---------------------------------------

(Актуалог групи ФБ SOS313233  2018р.)

Привіт усім учасникам групи, і запрошеним, і тим хто тільки підійшов.
Вирішив кинути маленьку мета-інформацію, і зміст основних публікацій для тих хто підтягується.
Прохання до всіх - запрошувати у групу нормальних розумних патріотичних друзів, і більше відмічатися у коментах та смайликах для зворотнього зв'язку, бо група виросла і ФБ вже статистику не показує.
Дякую всім за гарний ріст групи, і головне, за гарний процент читання публікацій.
Група ставить собі освітні цілі і прагне до РЕВОЛЮЦІЇ в освіті, бо поки що, наша освіта є на рівні затертої колонії яка готує фахівців для інших народів.
Ми намагаємося наповнювати групу новітніми матеріалами про які має знати кожний розумний патріот. Може для когось це буде дуже забагато букв, але на те ми і розраховуємо, що в групі потрібні люди котрі вміють читати і розуміти.

На сьогодення за тиждень в групі викладені такі публікації :

- засадниче викладення перспективи, мети і суті
facebook.com/groups/sos313233/permalink/1980389698670293/

- Історія створення і суть тренінгу "П'ять вад розумового розвитку, що лишились з царсько-совєтських часів. Розумова ре-ініціалізація нації."
facebook.com/groups/sos313233/permalink/1991648964211033/

- розгорнута відповідь про тренінг з наведенням детального прикладу
facebook.com/groups/sos313233/permalink/2008606959181900/

- матеріал про брехливість засадничих концепцій царсько-совєтської і пост-совєтської псевдо-освіти (псевдо-закон псевдо-Ломоносова про псевдо-збереження маси)
facebook.com/groups/sos313233/permalink/1992950197414243/

- псевдо-таблиця псєвдо-Мєндєлєєва
facebook.com/groups/sos313233/permalink/1994422827266980/

.......... далі буде

Наш головний напрямок - це гуманітарна сфера, але ми почали пару трійку матеріалів з точних і природничих наук, там де дуже очевидно і дуже легко доводити нісенітниці пострадянської псевдо-освіти. Де прямо видно, що глобально, у засадничих, дуже важливих речах, король - голий.
Це друзі для того, щоб ми розуміли що справа дуже серйозна і дуже нагальна. Що мова не йде про диванних "все-спростовувачів" . Що нам дійсно треба викорчувати корінь-гідру ідіотизму з нашої освіти і з нашого пост-колоніального менталітету системи.

Ми плануємо будувати співробітництво з вами за принципом "ісіс" - і суспільне і своє .
Ви допомагаєте нам збирати аудиторію на заходи. А ми робимо вам заходи які є дуже позитивними,
запам'ятовуються як життєво значущі для кожного учасника, і історичні для країни.
Після кількох перших заходів ви самі визначитеся наскільки вам є сенс акцентувати свою діяльність в цьому напрямку.
Вирішите, чи виділяти вам наше співробітництво в окремий під-проект вашої власної діяльності.
Ми впевнені, що взаємна користь для вас, і для країни буде дуже значуща і велична.

==========================================
!!!! Нижче наведені просто без переходів через плюсики усі мої публікації тут, щоб нікуди не ходити !!!!
==========================================
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
SOS !!!
Шановний друже, якщо ти піклуєшся про свій рід і народ, якщо хочеш, щоб ти і твої родичі жили у заможній позитивній квітучій країні, цей лист, - саме для тебе !
(наприкінці тексту наша пропозиція викладена коротко у двох
абзацах для тих, у кого на наше повідомлення є тільки хвилина)

Двома сторінками для тих у кого є 10 хвилин на це повідомлення.
ДОПОМОЖІТЬ нашій загальній справі, просимо, хоча б репостами .
Дуже потрібні репости людям, у яких є вільний час та духовні сили.
Саме на твоїх очах Світ карколомно змінюється з дивовижною швидкістю !
Зараз комп'ютер або відеозв'язок, про який мріяли 30 років тому, для державних супер-штабів, - у кишені майже кожного школяра !
Багато хвороб, які вважалися невиліковними зараз лікуються одним уколом !
..............
В такій ситуації розумна людина має почати здогадуватися,
що щось стає дивовижно-прогресивне у головах людей, у їх розумі, якась революція.
І ці революції дійсно є, і їх багато ! Це революції в потужності мислення !
Навіть з'явився цілий букет різних спеціальних МОВ для міркування, аналізу, синтезу і проектування.
Є новітні швидкі методи пошуку потрібної інформації у величезних об"ємах, методи координації величезних команд фахівців,
про які раніше не можна було і мріяти.
І це не є щось надскладне. Це можуть розуміти і вивчати діти і вони це вивчають, та поки що не у нас.
Але у багатьох бідних країнах навіть інженери і викладачі, за 40 років віком, навіть не здогадуються про існування цих нових засобів розумової діяльності.
Більше того багато народів застрягли десь у минулому.
Якісь тиранічні тоталітарні традиції, які придушували свободу думки, законсервували
мислення людей у якихось мутно-туманних концептах.
Тут нашій країні дуже пощастило.
У нас, на відміну від багатьох інших країн, є дійсно передові фахівці, які володіють сучасними методами розумової праці.
Так, вони заробляють в 10 разів більше, і дехто не може собі уявити, що інколи такі люди і роблять в 10-20 разів більше або швидше !
Є люди які можуть швидко розібратися і впорати роботу з програмою у 10 000 файлів (зазвичай це понад 50 000 сторінок)!
Є люди які можуть за день скласти збірник в 1000 сторінок, або за тиждень, - довідник в 10000 сторінок.
А Ви дивуєтесь у книжкових магазинах: "Що за інститути складають ці свіжі товстенні підручники і довідники так швидко ?"
І вони не є супер людьми! Так, вони працьовиті розумні люди, але - НЕ супер-люди.
Це робиться завдяки десятку ноу-хау, які видобуває і зберігає у себе в голові видатний фахівець.
Іноді, звичайного фахівця відокремлюють від такого супер-рівня десяток правильних лекцій та тренінгів.
І велике щастя що у нас є люди готові поділитися такими ноу-хау з суспільством, з молоддю.

Приблизно така ж ситуація і зі школярами. Їх часто вчать не тим, або просто не правильним речам. Звучить дійсно надзвичайно.
Але це так і є. Країна Леніна і Сталіна залишила нам разом з казочками про кращу в світі освіту, абсолютно абсурдну систему освіти, де вчать багато і складно, але не тому що потрібно.
Так, дійсно - одиниці людей, здатних переробляти тонни інформації ставали після цього навчання супер фахівцями, особливо після закордонних стажувань. Але більшість приходила працювати у економіку, абсолютно нічого не тямущими дилетантами з купою не потрібних знань, які швидко забуваються без вживання.
Багато засадничих речей викладалися і викладаються неправильно або заплутано.
Вже й важко сказати спеціально це робилося чи ні.
І тут ми пропонуємо РІШЕННЯ !
Так, є потрібні техніки для перепідготовки і допідготовки, як для школярів, так і для дорослих !
Усього за декілька масових лекцій, загальних для різного віку і підготовки !
Це не є реклама звичайних тренінгів !!!
Це дійсно поштовх у РЕВОЛЮЦІЮ розвитку для країни і народу! Це стрибок у новий технологічний рівень !
Та нам потрібна потужна допомога від суспільства і від Вас ОСОБИСТО !
Нам потрібна широка допомога в організації масових лекційно-тренінгових заходів.
У кожній місцевості треба зробити осередок ентузіастів, і так ми вийдемо на рівень масштабних заходів, щоб отримати загальнонаціональний результат.

Ми плануємо будувати співробітництво з вами за принципом "ісіс" - і суспільне і своє .
Ви допомагаєте нам збирати аудиторію на заходи. А ми робимо вам заходи які є дуже позитивними, запам'ятовуються як життєво значущі для кожного учасника, і історичні для країни.
Після кількох перших заходів ви самі визначитеся наскільки вам є сенс акцентувати свою діяльність в цьому напрямку.
Вирішите, чи виділяти вам наше співробітництво в окремий під-проект вашої власної діяльності.
Ми впевнені, що взаємна користь для вас, і для країни буде дуже значуща і велична.
Якщо Ви є керівником і організуєте наш тренінг для підлеглих, або учнів та студентів, то у багатьох просто станеться "розумовий стрибок" в комунікації і розумінні подій.
Якщо ви є суб'єктом підприємницької діяльності ви можете додатково заробляти на наших заходах, або робити промоутерські акції для своїх клієнтів та партнерів.
Якщо ви - суспільна організація ви зможете значно поширити свої лави коштом наших заходів.
Така діяльність допоможе не тільки зібрати і об'єднати загальними егрегорами талановитих людей, але і дати цим людям міцний додатковий поштовх розвитку.
Для керівників організацій і установ, які дійсно вболівають за державну справу, співробітництво з нами дає значне підвищення кваліфікації співробітників, покращення комунікації і якості роботи установи.
Для фахівців і інтелектуалів ми пропонуємо декілька реальних великих стрибків у саморозвитку.
Ми допоможемо вам оминути декілька пасток "каламутної свідомості" і йти прямо до успіху.
Ну і зрозуміло що найбільше ми розраховуємо на допомогу батьків, які хочуть щоб їх діти оминули часи каламутної свідомості, або вирвалися з неї. Ми запрошуємо для стрибка розумових здібностей дітей вже від 13 років.
___________________________________
Коротко у двох абзацах:
- Розвиток інформаційних технологій зараз спричинив значно краще розуміння розумової діяльності людини.
Зараз передовою IT практикою усвідомлені вади освіти минулого тисячоліття і цілі мінні поля, які вели людей у світ каламутного туманного мислення у багатьох важливих сферах. Тобто у якомусь своєму питанні людина є розумним фахівцем, а вже десь поруч, у сусідніх напрямках людина дуже каламутно орієнтується.
- цивілізаційно-історична специфіка пригальмовує, або прискорює деякі важливі аспекти розвитку мислення людей.
У кожній культурі щось пригальмовується, а щось прискорюється у розвитку людей. Це можна легко і швидко виправити, а без виправлення, на жаль, доходить до масових вад мислення, технологічного і наукового відставання. Особливо як у нашому випадку, після царсько-совєтського мракобісся.
- До того ж, значно змінилися і покращилися технічні помічники інтелекту людини і доступ до інформації в тому числі іноземної.
Це дозволяє швидко і конкретно подолати вади освіти минулого, коли великий відсоток інженерів після вищої освіти не могли вільно брати потрібні інтеграли, коли всі по п'ять-десять років вчили іноземну мову і не могли її вивчити і т.і.
Це - сумна реальність царсько-совєтських часів, коли людина могла стати фізиком або математиком тільки після стажування в іноземних лабораторіях, а англійську мову можна було вивчити тільки після навчання за кордоном.
Що вже казати про те, що теперішні методики викладання англійської тільки значно погіршують демографічно-міграційну ситуацію, замість того, щоб її покращувати

Ми - група фахівців з досвідом роботи у технологічно передових галузях, у найкращих фірмах світу розробила системи, за якими можна буквально за декілька тренінгів значно просунути людей інтелектуально або повернути їх з хибного шляху само-розвитку. Наша задача вийти від маленьких груп (10-20) ентузіастів до великих заходів, тренингів
на масову публіку (1000-10000) по всій країні. Ми маємо на меті в короткі терміни значно просунути розумовий стан в країні на передовий світовий рівень. Тим більше що в нашій країні є дуже багато талановитих людей, але долі і розум багатьох з них понівечені не правильною для сьогодення освітою. Усі хто захочуть приєднатися до нашого руху буквально у перших заходах у малих групах зможуть впевнитися у серйозності і революційному рівні нашого проекту.
Проект стосується не тільки тих, хто зацікавлений освітою, бо тренінги значно підвищують комунікаційно-розумовий рівень всіх людей. Нашою метою також є побудова широкої мережі тренерів і наших представників на місцях для ініціації бізнес-проектів. Для людей котрі стикаються з нашим проектом вперше ми пропонуємо семінар
"П"ять вад розумового розвитку, що лишились з царсько-совєтських часів. Розумова ре-ініціалізація нації.", на якому ви дізнаєтеся як деякі каламутні і туманні образи у Вашій свідомості перетворити на чіткі зрозумілі поняття, вкрай потрібні у повсякденні.
Для більшості людей цей перший семінар-тренінг також робить визначний поштовх для покращення розуміння англійської мови.
I далі ви дізнаєтеся як можливо прискорити навчання або роботу з інформацією в десятки разів, зробити своє мислення чітким, точним, продуктивним. Ви дізнаєтесь, як оволодіти сутнісним мисленням у багатьох навчальних предметах, чого, нажаль, не дає теперішня освіта

Чому дуже потрібна допомога УСІХ і ВАША ОСОБИСТА і чому ТЕРМІНОВО ???
1. На молодих людей і без цього кожен рік валиться купа речей революційних для рівня молодої дитячої свідомості.
Навіть розумові знахідки які відкриті 2000 років тому дітям здаються революцією яка розширює і поглиблює їх як розумну сутність.
Їм просто немає з чим порівнювати, і вони не зможуть зрозуміти новітність того що ми їм несемо.
Тому кожен дорослий має підштовхнути молодь до джерела нового світла у мисленні і розумінні.
2. Прагматику розумової революції швидко зможе зрозуміти далеко не кожен. А той хто зможе та/або повірить,
просто зобов'язаний стати в нашій лави і донести це до народу. Тут, як кажуть, нікуди не дінешся від механізму,
що починається з "цього не може бути", а закінчується тим що "Ну це ж всім зрозуміло".
3. Наш народ проходить 300 років через над-складні ментальні випробування:
- висмоктування творчої працьовитою частини народу на підкорення Уралу та Сибіру,
- висмоктування найрозумнішої і найталановитішої молоді в Петербург та Москву,
- відсмоктування найрозумніших у МІСТА де дуже важче множити свій рід, ніж у селі,
- складнощі білінгвізації, особливо в умовах коли відео витісняє книги,
- світова епідемія оглуплювання народів яка йде з того, що відео витісняє книги і того, що дітям
з малечі доступний фривольний на насильницький контент,
- радянська і пострадянська система освіти засмітила мізки людей предметами абсолютно
непотрібними більшості і купою докорінно хибних концепцій,
при цьому вона не давала багатьох самих необхідних кожній людині речей,
- великі еміграційні зрушення розумних людей по трудовій міграції,
......
Нажаль, мало хто усвідомлює, що ця вікова череда руйнівних явищ дійсно і конкретно
загрожує ментальному, розумовому виживанню народу.
І ми зараз сприймаємо це не так, що "ось є рятівна соломинка".
У нас зараз з'явився дійсно не шанс, а надійна основа для рятунку і для поштовху вверх і вперед всієї країни !
Ми виведемо країну з царсько-совєцького масового одурачення.
Ваша допомога дуже потрібна Саме тут і саме зараз!
Допоможіть ! SOS !

Для контактів Ви можете звертатися на
sos 31 32 33 :
у Скайп (sos313233), у групу ФБ (SOS313233),
на рег. форму http://goo.gl/KHBXne

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Serhiy Grigorovich
Администратор · 18 мая в 15:50
Коли пишеш про совєтську освіту, що вона була поганою, багатьом це ріже вуха, бо вони звикли до протилежного переконання. І на користь таких переконань дійсно є аргументи. Це не освіта була гарною, а освітня система творила глобальний страшний експеримент. Радянська система освіти на безкоштовній основі, наче пилосос, висмоктування з усієї країни мізки. Великий процент найрозумніших відправлявся у чорну діру комуно-військово-промислового комплексу у підмосков'я. Зрозуміло що найрозумніші і найуспішніші студенти залишалися у великих містах. У села і невеликі міста замість висмоктаних нових талантів і розумників поверталися невдахи у навчанні. Якщо хтось подумав, що у великих містах на противагу цьому процвітав розвиток розуму культури то він помиляється. Кар'єрний протекціонізм, кумівство, ризики розбещення молоді, погані житлові умови переселенців і таке інше у великих містах робили свою чорну справу.
Така система руйнувала інтелігенцію і інтелектуалізм як у селах так і у великих містах. Не в першому, так у другому, третьому поколінні обов'язково.
Але сама система - це не суттєво, це вже історія. І про неї можна посперечатися хіба що з вимираючими комуністами.
Актуально для нас, - це сам предмет освіти, як спадок що залишився нам від СРСР

Далі буде коротко, але для кого може і страшно:
Такі викриття царсько-совєтського мракобісся потрібно робити і поширювати, щоб деякі люди не думали, що тут просто йде суперечка якихось шизофреніків з усталеними "науковими істинами" .
Візьмемо щось таке засадниче, те, що може вважалося основою і початком російської науки, а у когось і до сих пір вважається ....
" ЗАКОН СОХРАНЕНИЯ МАССЫ ВЕЩЕСТВА В химической лаборатории М.В.Ломоносов обосновал
в 1748-м году закон сохранения массы вещества, который в современной формулировке
звучит так: “Вес всех веществ, вступающих в реакцию, равен весу всех продуктов реакции”. "
А тепер дамо просте викриття цього дивовижного фокусу:
Смішне і коротке у тому, що "закон збереження маси" був відомий за 2000 років до Ломоносова,
а в двадцятому столітті він просто був спростований... його не їснує.
Але, якщо хтось з російських чинуш вже видумав цю велич російської науки, то цим нісенітницям вперто вчили дітей аж до третього тисячоліття.
І таких історій у Радянській освіті було багато. Ще більш смішна історія з Менделєєвим і "його"
"таблицею".
Або як всесоюзний математичний довідник, багато перевидань, вчив всю країну неправильному визначенню інтеграла.
Якщо комусь буде цікаво, якось напишу.

-----------------------
Кому цікаво, читайте детальну історію про Ломоносова з посиланнями:
"Закон сохранения массы исторически понимался как одна из формулировок закона сохранения материи.
Одним из первых его сформулировал древнегреческий философ Эмпедокл (V век до н. э.).
Ранее Эмпедокла «принцип сохранения» применялся представителями Милетской школы для формулировки теоретических представлений о первовеществе, основе всего сущего[2].
Позже аналогичный тезис высказывали Демокрит, Аристотель и Эпикур (в пересказе Лукреция Кара).
Средневековые учёные также не высказывали никаких сомнений в истинности этого закона.
Фрэнсис Бэкон в 1620 году провозгласил: «Сумма материи остается всегда постоянной и не может быть увеличена или уменьшена… ни одна мельчайшая её часть не может быть ни одолена всей массой мира, ни разрушена совокупной силой всех агентов, ни вообще как-нибудь уничтожена»."
ru.wikipedia.org/wiki/Закон_сохранения_массы
...............
Ломоносов навчався в університеті у Германії і зрозуміла що там Він вивчав цей "закон" ...
" 5 марта Корф в дополнение к своему предложению сообщил Кабинету, что за границу могут быть посланы три ученика, включая М. Ломоносова. 13 марта Кабинет, согласившись с Корфом, издал распоряжение о
направлении предложенных им учеников «в Фрейбург к берг-физику Генкелю». Позднее, 15 июня Корф решил направить их сначала на два года в Марбург, в Гессене, для того, чтобы они сначала изучили там основы
металлургии, химии и других наук. 19 сентября М. Ломоносов отправился на корабле из Петербурга, 3 ноября прибыл в Марбург и в том же месяце начал слушать лекции по теоретической и практической химии у доктора медицины Конради[40]."
ru.wikipedia.org/wiki/Ломоносов,_Михаил_Васильевич…
Ломоносов просто був одним з тих, хто писав, що не треба намагатися викривати "закон збереження маси", бо він вчив його в університеті.
"В 1673 году опыты Роберта Бойля поставили закон сохранения массы под сомнение — у него при химической реакции с нагреванием вес вещества увеличился. Бойль из этого сделал вывод, что носитель теплоты
(«флогистон», по тогдашней терминологии) имеет вес; эта гипотеза восстанавливала доверие к сохранению массы.
Однако сразу после публикации Бойля французский химик Шерубен д'Орлеан (Chérubin d'Orleans, 1679 год) указал на ошибку Бойля: увеличение веса происходило за счёт воздуха, а в запаянном сосуде вес сохранялся неизменным.
Позднее, в 1755 году об этом писал и М. В. Ломоносов в письме Л. Эйлеру (см. текст в Викитеке).
В СССР на основании этой фразы М. В. Ломоносова объявили автором закона сохранения массы, хотя он
никогда не претендовал на такой приоритет и в своём «Обзоре важнейших открытий» данный закон не упоминает.
Саме смішне в цій, м'яко кажучи, неправді це те, що "закона збереження маси" просто не існує.
"В XX веке обнаружились два новых свойства массы.
(M1) Масса физического объекта зависит от его внутренней энергии. При поглощении внешней энергии масса растёт, при потере — уменьшается. Отсюда следует, что масса сохраняется только в изолированной
системе, то есть при отсутствии обмена энергией с внешней средой. Особенно ощутимо изменение массы при ядерных реакциях. Но даже при химических реакциях, которые сопровождаются выделением (или поглощением) тепла, масса не сохраняется, хотя в этом случае дефект массы ничтожен."
ru.wikipedia.org/wiki/Закон_сохранения_массы

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Serhiy Grigorovich поделился ссылкой.
Администратор · 19 мая в 18:50
В рамках страшилок про "найкращу" совєтську освіту обіцяв смішну історію про "таблицю" "Мендєлєєва".
Краще сядьте, щоб не впасти бо, по-перше - це дійсно смішно, по-друге - це страшно, по-третє - цьому вчать ще і зараз.
Так от: це зовсім не Менделєєва, і, навіть, це зовсім - не таблиця.
Таблиця це коли є X колонок і Z строк.
А в хімії кількість елементів у "періодах" змінюється, і це вже примітно при переході з першого на другий (ха-ха).
В першому - 2 елементи, в другому - 8, третій - це якась аномалія-виключення, там не утворюються вищі орбіталі
електронів, тому там як і у другому - 8 (єдиний раз), далі кількість елементів у періодах збільшується у залежності
2*N*N з різними аномаліями і виключеннями, де N - номер періоду
(або номер попереднього періоду).
2*(1*1)=2 в першому, 2*(2*2)=8 в другому,
третій - виключення (2*(N-1)*(N-1) =8), 18 в четвертому, 18 в п'ятому, 32 в шостому, в сьомому 2*(N-1)*(N-1) =32 і так далі ...
Тобто ніякого числа-періоду немає і це не таблиця, а якась параболоїдна дабл-піраміда:
1,2
3,...4,...5,..6,..7,..8,..9,10
11,12,13,14,15,16,17,18
19 ...........................................36
37 ........................................... 54
55 .............................................................86
87 ............................................................118
При цьому повтори властивостей елементів виникають і всередині "періодів" зі зміною типу орбіталі, починаючи з 4 періода. Тобто повтор властивостей елементів іде з кожною новою орбіталлю. І з 4 періода нову орбіталь перенесли у нову строку.
Але! Якщо вже заявлено про велике російське "відкриття", вам будуть і втискать "періоди" у дві строки, і виносити купи елементів (лантаноїди і актиноїди) з таблиці, щоб було щось схоже на великий не існуючий "періодичний закон".
Це стосовно того, що "таблиця" не є таблицею, і що немає ніякого "періодичного закону".
Тепер про те, що ця "не таблиця" - це "не таблиця" "не Мєндєлєєва".
З російської Вікіпедії про велич россійського відкриття 1869 року:
"Система является графическим выражением периодического закона, открытого русским учёным-химиком Д. И. Менделеевым в 1869 году. Её первоначальный вариант был разработан Д. И. Менделеевым в 1869—1871 годах и устанавливал зависимость свойств элементов от их атомного веса (в современных терминах, от атомной массы)."
Тут Ви можете подивитись справжню таблицю Мєндєлеева з елементом ефір :
digitall-angell.livejournal.com/794931.html
pandoraopen.ru/…/kto-i-zachem-skryl-efir-iz-tablicy-mendel…/
А тут ви дізнаєтесь про відкривача дуже-дуже-дуже схожої таблиці, тільки ... на 4 роки раніше Мєндєлєєва:
ru.wikipedia.org/wiki/Ньюлендс,_Джон_Александр
Тільки таблиця транспонована, строки є стовпцями. І навіть в обох таблицях інертні гази перенесені не звично і не правильно в наступний період .
А я не міг зрозуміти ще в дитинстві, чому такі несхожі елементи з однієї групи О(8) і S(16),
кисень газ-окислювач,
а сірка - тверда горюча...
а мали б бути по Мєндєлєєву схожими... І між собою утворюють стійку сполуку, навіть не зважаючи на зайві електрони SO4(-2).
Я заглядав далі в таблицю і бачив, що там далі щось зовсім не те, про що казав Мєндєлеев, якісь винесення для зберігання неіснуючих періодів, але питати було не зручно якось, .... бо виходило, що совєти вчили якійсь дурні.
Отак от втовкмачували дітям неіснуючу простоту "винайдену" Мєндєлєєвим, ... дуркувата гонитва за "першістю".
Сподіваюсь що нікого не засмутив відсутністю "періодичності".
А може, навіть, когось надихнув тим, скільки всякого різного треба змінювати і розвінчувати.
Далі буде !
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Serhiy Grigorovich
Администратор · 17 мая в 14:12
Історія створення і суть тренінгу
"П'ять вад розумового розвитку, що лишились з царсько-совєтських часів. Розумова ре-ініціалізація нації."
Фраза "щоб ти жив в епоху змін" для людей які прожили останню чверть століття здається навіть смішною, тому що вони прожили у час постійних глобальних технологічних змін.
Фахівці з формальних мов програмування тільки встигали вивчити чергову нову мову, як вона тут же застарівала і на зміну їй приходила інша.
Це був просто нескінченний калейдоскоп варіантів того як вербально висловлювати точні і однозначні інструкції на різних рівнях абстрагування.
Мені довелося пережити це Вавілонське стовпотворіння в самій гущі подій.
Після цього і після декількох досліджень в природних мовах, мені стало зрозуміло що природні мови містять досить масштабні, іноді катастрофічні помилки.
Згодом я досліджував як ці помилки призводять до великих помилок розуміння, до великих аварій, і неправильних світоглядів. До "чорнобильських аварій" і до всіляких фашизмів, навіть у формі "антифашизмів".
На жаль не йдеться про якісь екзотичні випадки. Йдеться про те, що зводить з розуму цілі нації, або тримає їх в стан технологічного відставання. А з 20 сторіччя ці помилкові світогляди почали
впроваджуватися масово через засоби масової інформації, радіо і телебачення.
Це не є якісь дурні теорії змови чи туманні гіпотези. Найближчі історичні часи, можна сказати, що прямо на наших очах, кілька цивілізованих народів масово впали у форми сатанинської псевдо-свідомості,
почали будувати свої цивілізації на гулагах і концтаборах, на масовому знищенні і каліченні людей.
І ніяк не інакше, - ці люди саме обслуговували хибні вербальні конструкції хворих помилкових фантазій окремих "фюрерів", розповсюджених через газети і радіо.
Тут, мабуть, таки треба зупинитися, щоб забарвлення "теорії змови" таки не перемогло у нашій темі.
Краще говорити про особисте спілкування і особистий розум.
З багатьох парадоксів і неоднозначностей природного вербального мислення я виділив всього кілька головних і основних, які досить масштабно і фатально псують наш розум і які реально виправити у рамках годинного тренінгу.
У декількох життєво важливих темах, ці помилки масово перетворюють чітке мислення людей на маніпуляції каламутним образами, призводять до масових сварок, катастроф і аварій...

Теперь про суть:
1. Для простих людей.
У вас відкриються очі на 5 речей якими вас плутають та каламутять вам свідомість і мислення. Ці 5 речей ВЖЕ накопичили у Вашому розумі купу хибних уявлень. Є декілька тем Вашої особистої практики, де у Вас -
все, більш-менш, - гаразд. Але ці 5 хибних речей є причиною того, що світ інших людей часто здається Вам плутаним і не зрозумілим. Ваші погляди фатально іноді розходяться з поглядами інших людей, і Ви не знаєте і не можете щось з цим зробити.
Значна частина таких речей може бути досить швидко виправлена.
Ви за годину отримаєте виправлені інструменти для розумової діяльності.
Це не є якась вигадка інші культури мають ці правильні інструменти, де один, а де - чотири. Вони насаджуються і розповсюджуються людям з дитинства через розумово-мовні штампи, і вже дорослі люди мають розумово-комунікаційно-організаційні переваги.
2. Для людей з високим рівнем освіти.
Природні мови не є системами точних вербальних символів.
Граматичні конструкції природних мов не покривають всієї складності моделювання ситуацій і систем.
У повсякденному спілкуванні і навіть у освітніх процесах, спікер часто просто намагається апелювати до відповідних асоціацій у внутрішніх моделях слухачів.
Вам всім відома фраза від вчителів мови "це буде зрозуміло виходячи з контексту".
Це говорить ще й про те, що мова є не тільки асоціативним засобом звернення до внутрішніх моделей слухачів, але і самі варіанти відповідної ситуації підкажуть слухачу справжній зміст і сенс сказаного.
Апеляція до контексту є досить каламутною для багатьох вчителів і, найчастіше, зовсім незрозумілою для учнів.
Ця апеляція, найчастіше, не конкретизується на конкретних прикладах і залишається Терра Інкогніта у навчальному процесі. А сумна правда полягає в наступному: спікер і слухач дуже часто бачать в ситуації абсолютно різні контексти.
Ця проблема особливо загострюється коли люди мають різну належність до класів, компетенцій, рівня освіти і таке інше. Різні люди чують сказано виходячи з абсолютно різних контекстів.
Натуральні мови Створювалися у часи коли у людей ще не було такого розуміння логіки і розуміння аспектів комунікації. Те, що у позаминулих сторіччях здавалося припустимим поєднанням змістів в одній вербальній конструкції, зараз, в епоху великої технологічної і соціальної відповідальності спілкування через ЗМІ, може приводити і нажаль приводить як до величезної кількості маленьких каламутностей розуміння, так і до масштабних соціальних і техногенних катастроф.
Зараз цивілізовані народи досить мобільного змінюють свої мови щоб вони відповідали мисленню яке постійно ускладнюється. Англійська мова, наприклад, за останнє сторіччя як мінімум вдвічі мала значні граматичні
трансформації, хоча, все одно, в ній залишилося декілька серйозних похибок.
Зрозуміло що покращення, еволюція мови має бути масштабним колективним процесом, але розуміння і виправлення головних проблем комунікації вже зараз може бути достатньо компактно надано через цей тренінг.
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Serhiy Grigorovich
Администратор · 30 мая в 16:48
Відповідь на питання в коментах про суть і історію тренінга з живим прикладом.
Питання (Сєрж) :
Трудно поверить, что мы живем с каким-то замутненным сознанием.
Ведь много разумных, продуктивных людей у нас .
Множество всяких институтов и ученых .
Я сначала подумал, что Вы собираетесь критиковать коммунистические взгляды. Но после того, как Вы стали "раздевать короля", показывая, что БАЗОВЫЕ законы и научные теории, которым у нас учат, - это просто глупая ложь и фикция, я засомневался, правильно ли я Вас понял ... Может, действительно наш мир запутан каким-то "замутненным сознанием". Разъясните плз детальней . И приведите примеры пожалуйста.

Відповідь:
Серж, ще раз щиро дякую Вам за слушне запитання.
Так дійсно, у нас є глобальні вади свідомості, вади мислення, і вади комунікації.
Люди прекрасно розуміють про недосконалість своєї комунікації.
Бо комунікація - практично нескінченна при зіткненні різних пар або різних компаній людей.
Але більшість недосконалостей в комунікації будується на перших двох засадах - вади свідомості і мислення.
Якщо виправити помилки у свідомості і у мисленні, то багато помилок в комунікації зникнуть самі з собою, і ви просто станете в комунікації набагато більш досконалі.

Ну що ж - давайте до справи, зосередьтеся, і я вам наведу приклад того, як маленька нісенітниця в мовних становках призводить до глобальних збоїв в свідомості і мисленні.
Цей приклад стосується багатьох мов зокрема російської української англійської та інших.

Розглянемо просту частину мови, сполучник "або" (союз "или").
Той хто, хоча б краєм вуха, вивчав логіку, знає, що "щось там - не те".

В логіці - одне "або", а в мові - зовсім інше "або".
Але і в самій мові, теж вживаються ці два зовсім різних "або".

На питання: "Що ти будеш, молочну кашу АБО борщ?",
бажано відповісти тільки ОДНЕ з двох.
Тобто тут - взаємовиключне, альтернативне "або".

А на питання: "Що ти будеш, печиво АБО конфети?",
може бути 3 відповіді: перше, друге, або і те, і те.
Саме таке "або" вживається в логіці. Назвемо його "тризначним".

Але з дитинства поняття про "або" формується без всякої науки логіки, і воно більш акцентоване на альтернативному варіанті ніж на тризначному.
Але хтось із дітей здогадується,
що є і інше "або" і в багатьох випадках у книжках воно вживається в сенсі логіки - тризначним.
Далі у дітей йде спілкування у двох варіантах цього слова.
Часто буває так, що одні люди мають на увазі альтернативне "або",
а інші розуміють інше тризначне "або".
Іноді з цього виходять непорозуміння, іноді - сварки, іноді - хитрощі.
І головна проблема не в цьому навіть.

Вчені, філологи і вчителя мови полінькувалися ввести окремі слова на 2 окремих значення.
А дитина росте і починає усвідомлювати, що в природній мові, в комунікації є каламутності
коли один говорить одне, інший розуміє друге. І це компроментує для дітей поняття про розумність комунікації дорослих, і це може мати погані наслідки у вихованні молодого покоління.
Але таки, ЧОМУСЬ, всім здається, що коли
саме вони говорять, - їх розуміють саме правильно, наче з телепатією.

От така собі - маленька проблемка.
А тепер знов таки сядьте, щоб не впасти, бо я вам розкажу, що з цієї маленької
"проблемки" виходить в житті.

У багатьох людей, які інститутів і університетів не закінчували, просто формуються
хибне мислення і хибна комунікація з ГІПЕР-АЛЬТЕРНАТИВНИМИ АКЦЕНТАМИ.
У людей які не вирвалися з побутового мислення, ви часто почуєте такі
контрпродуктивні дискусії та роздуми:
"Що формує дитину? Школа, або батьки, або вулиця ? "
"Що створює талант? Гени, чи виховання, чи працьовитість ? "
Багато людей витрачають море часу на таке контрпродуктивне, гіпер-альтернативне псевдо-мислення.
Коли освідченій людині з правильним мисленням, зрозуміло, що тут грають важливу роль усі три компоненти.
На різних стадіях і в різних ситуаціях кожен з компонентів може грати більш або менш вирішальну роль.

Якщо ви думаєте, що це є тільки проблема неосвічених не дуже розумних людей, то ви дуже помиляєтесь.
Обтяжені ще декількома аналогічними дефектами цілі науки десятиріччями спотикаються на такому.

Совєтська псевдо-філософія десятиріччями сушила собі і людям мозок недолугою дитячо-ГІПЕР-АЛЬТЕРНАТИВНОЮ постановкою так званого
"основного питання філософії".
"Що первинне, дух або матерія?"
Ціла наука! Матір всіх інших наук! Майже ціле сторіччя! На одній шостій частині суходолу!
От потерпала від такої дурниці з неправильним розумінням маленького слова "або".
Можливо саме з цієї та ряду аналогічних причин, народу і стала зрозуміла дурість совєтського псевдо-мислення, абсолютна непродуктивність радянської псевдо-філософії, що призвела до деградації і багатьох інших наук.

Я сподіваюся що ті, кому вистачило сил дочитати цю публікацію до кінця, тепер стануть значно мудрішими за радянських псевдо-мудрунів.

І думаю, що вам стало зрозуміло, що:
- в різних ситуаціях,
- в різних механізмах,
- в різних контекстах і аспектах
більш головну роль відіграє або перше з такої псевдо-альтернативи, або друге, або, в деяких ситуаціях, потрібні обидві компоненти на рівних, чи в певних співвідношеннях, та/або в певній послідовності.

Я сподіваюся що ви будете уникати контрпродуктивних суперечок і роздумів з гіпер-альтернативними акцентами там де це - не актуально.

Тут, як це не печально, треба робити висновок і ставити діагноз.
Маємо ДВІ РІЗНІ важливі засадничі логічні функції. Ці функції мають архі-важливе значення у свідомому і підсвідомому мисленні людини, як і в комунікації.
І от, безвідповідальні вчені і педагоги дають дітям ОДИН вербальний символ (одне слово) на ці дві РІЗНІ функції. І це реально нівечить мислення багатьом людям у самих надважливіших основах розумової діяльності. І це продовжується протягом багатьох десятиліть. Хоча в ціх питаннях логіка викладена вченими вже 170 років тому.

Цього прикладу до питання Сєржа навіть не було закладено у тренінг, бо він далеко не самий значущий.
Ця двозначність з "або" не дуже вірогідно може привести до серйозних аварій, або до руйнації системи
правил. 

Читати більше публікацій цього автора

 

Підписуйтесь на наш Telegram канал Enigma