Апарат буде оснащений спеціальними лазерами, які можуть демонструвати зображення. "Стартап працює над проектом, у рамках якого у 2022 році планується початок демонстрації реклами на нічному небі за допомогою супутників на орбіті Землі", - додали у компанії. Своєю чергою, засновник Avant Space Антон Оссовський зазначив, що перший запуск супутника дозволить отримати досвід, який у майбутньому буде масштабований. Це "приведе до повноцінного запуску проекту орбітальної реклами, охоплення якої може перевищити 1 млрд. людей", - сказав він.
У серпні компанія запатентувала спосіб лазерної передачі даних із космосу на Землю за принципом QR-коду. За допомогою мерехтіння лазерів на Землю передається бінарний код, при наведенні телефону на супутник із сузір'я користувач одержати інформацію у вигляді тексту або гіперпосилання.
Підписуйтесь на наш Telegram канал Enigma