Enigma Enigma

Olexandr Tovmach

2022-05-13 15:28:51 eye-2 370   — comment 0

ПФУ.ЩО ПОМІНЯЄТЬСЯ ПРИНЦИПОВО 3 ?

Силові структури з 2014 року та до нашої Перемоги повинні отримувати можливість  і по максимальній пенсії, і   скористатися накопичувальними рахунками – без обмежень. Обидві системи пенсійного забезпечення для цих категорій- максимум можливостей.

Також слід долучити сюди : волонтерів та деяких інших категорій,що кували Перемогу . Такий перелік варто  сформувати в консультаціях з представниками силових структур. Це буде чесно та справедливо.

Окремою групою в КдгУ повинні залишитися чорнобильці.

ЩО ПОТРІБНО ПОМІНЯТИ ПРИНЦИПОВО ?

Військовослужбовцям, які безпосередньо беруть участьв боях з 24.02.2022 року платитимуть по 100000 грн/місяць. НАРЕШТІ!  ПРАВИЛЬНО ТА СПРАВЕДЛИВО!

Та задовго до цієї дати, високопосадовці. Депутати та адміністрація ОТГ ( приведу приклад по останній)  встановила собі нереально високі рівні зарплати, 300000 грн/місяць  та пестить себе мільйонними преміями.

Проведені зміни до чинного законодавства,що до пенсійного забезпечення громадян України в період 2017 – 2018 років – носять  сугубо косметичний характер  та неможуть  бути  такими,що  вирішать проблеми ПФУ.

Залишилось відкритим питання наповнення  бюджету ПФУ  та залишилась  дискримінація громадян  при  призначенні  та нарахуванні  пенсійних виплат.

Головною помилкую влади є прагнення залишити за собою  право  нарахування пенсії громадянам. За такої умови,  ПФУ

буде завжди  в ситуації порушення  норм прямої дії

Конституції України  по  відношенню до тієї чи іншої частини  громадян,що  обслуговуються  ПФУ.

Стаття 8. В Україні визнається і діє принцип верховенства права.

Конституція України має найвищу юридичну силу. Закони та інші нормативно-правові акти приймаються на основі Конституції України і повинні відповідати їй.

Стаття 22. Права і свободи людини і громадянина, закріплені цією Конституцією, не є вичерпними.

Конституційні права і свободи гарантуються і не можуть бути скасовані.

При прийнятті нових законів або внесенні змін до чинних законів не допускається звуження змісту та обсягу існуючих прав і свобод.

Стаття 46. Громадяни мають право на соціальний захист, що включає право на забезпечення їх у разі повної, часткової або тимчасової втрати працездатності, втрати годувальника, безробіття з незалежних від них обставин, а також у старості та в інших випадках, передбачених законом.

Це право гарантується загальнообов'язковим державним соціальним страхуванням за рахунок страхових внесків громадян, підприємств, установ і організацій, а також бюджетних та інших джерел соціального забезпечення; створенням мережі державних, комунальних, приватних закладів для догляду за непрацездатними.

Пенсії, інші види соціальних виплат та допомоги, що є основним джерелом існування, мають забезпечувати рівень життя, не нижчий від прожиткового мінімуму, встановленого законом.

Стаття 48. Кожен має право на достатній життєвий рівень для себе і своєї сім'ї, що включає достатнє харчування, одяг, житло.

Стаття 58. Закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі, крім випадків, коли вони пом'якшують або скасовують відповідальність особи.

 

Але наявність  таких норм Конституції  дозволяє маніпулювати при  призначенні пенсій  державою   та призвели  до  катастрофічного  соціального напруження  і  дефіциту коштів на  рахунках ПФУ

 Фонд постійно  датується з державного бюджету  та гальмує економіку.

ПРИКЛАД :

Високопосадовці мають  базовий,прийнятний по відношенню до інших, посадовий оклад. Близько 6000 гривень.

І отримують премії  - за інтенсивну працю, що  сягають десятків,а то і сотень тисяч гривень. Місячні,квартальні,річні.

Такі доплати до їх  посадового окладу  дають змогу  державі  нарахувати  певному прошарку громадян  пенсію,що в десятки,а то і сотню  разів,  буде  більшою від  соціальної.     Що  саме  вкладено  владою  у  поняття «інтенсивна праця» ?

При існуючому стані  речей визначення  премії «за інтенсивну працю»   слід  розуміти  як  лояльність  любого  високопосадовця  до діючої влади та використання його  службового становища  як важеля адмінресурсу  на  користь  вертикалі влади.

Що може  реально  кваліфікуватися як : «інтенсивна праця»?

Абстрактно :

Умовна територіальна громада  рахує свій енергетичний бюджет. Скільки та якої енергії  потрібно громаді для її  успішного та комфортного існування. Такий бюджет аналізується, перевіряється та затверджується.  Це – базовий показник  на  п’ять  поточних років.  За умови,коли адміністрація  територіальної  громади впровадить використання альтернативних чи інших потенційно дешевших  джерел  енергії  для забезпечення потреб  громади  та  в результаті  отримає  прибуток,  то   тоді   чиновник  має  отримати  %  від  економії  за свою  інтенсивну працю. Без обмежень розміру  премії,але це наслідок  підвищення добробуту громадян на конкретній території. Це - %  від  заробленого, від реальної дії,справи,проекту.  Премія за те,що пересічний громадянин став заможнішим.

Метою цього матеріалу  не є  формування   механізму  оцінки  праці  чиновників,що  кваліфікуватиме їх діяльність як інтенсивну,чи навпаки.  Мета – реформа пенсійної системи.

Але  формувати  розмір пенсії  необхідно за рахунок  реально зароблених коштів, а не  «премій» що дуже схожі  на  політичну  корупцію.

Ну немає моральних та економічних підстав  виплачувати премії «за інтенсивну працю»  коли  всі економічні та соціальні показники  досягли  «дна» та підчас воєнного лихоліття».

Є ДВА ШЛЯХИ УГОМОНИТИ АПЕТИТИ ДО ДЕРБЮДЖЕТУ :

  • Перший : створити дієвий фільт для «хотєлок» на законодавчій гілці влади – у колуарах ВР України.
  •  
  •  Деякі Закони та рішення в окремі періуди роботи окремих скликань Верховної Ради України   слід кваліфікувати,як геноцид Народу України.
  • Наслідки.
  • Створення  олігархічної  форми правління державою,майнове розшарування суспільства в непристойних пропорціях, тотальне зубожіння  населення,рівень життя – ганебний на теренах Европи.
  • Пропозиція.
  • Анулювати з  першого ухваленого  депутами  ВР   та всі подальші  Закони України, якими передбачено  надання  пільг,преференцій  депутатам діючої каденції.
  • Кваліфікувати  такі  Закони, як  політичний хабар  від  олігархії  та  повернути всі   такі  кошти до  Державного бюджету України  від  всіх  депутатів та їх спадкоємців.
  • При цьому,житло,яке  отримали депутати безкоштовно  має  бути  оформлено  для відшкодування його вартості  -  як  безвідсотковий кредит  на 20 років.
  • Депутатство  -  це не професія.  Це  стан  душі  громадянина України.
  • Тому, депутат  має  працювати  виключно  на  посадовому окладі. Всі  інші кошти,які  депутати так  щедро  самі собі  наділяли  повинні бути повернуті   народу України.
  • Депутат має право  зареєструвати законопроект про  підвищення  платні  депутату   до  любих  розмірів.  Хоч 1 000 000  гривень  за день роботи.
  • Але  для наступної каденції  депутатів.
  • Внести цей  законопроект  до  Програми  його політичної партії  і  з цією Програмою  проводити передвиборчу агітацію  та  вигравати  вибори.
  •  
  •                     Помічники  нардепів.
  •  
  • Проблема.
  • Помічники  нардепів,отримають платню з Дербюджету України,але  вони  не  обираються народом,а запрошуються на посаду  по  бажанню нардепа.
  • Наслідки.
  • Припускаю,що ,помічники нардепів  обираються  по самим різним критеріям,окрім  професійних.
  •   
  • Пропозиція.
  • Закріпити  помічників депутатів ВРУ  за  кріслами  на  постійній основі.
  • Технологічне вирішення проблеми.
  • Громадяни,які бажають отримати посаду  помічника депутата ВР  проходять  конкурс.
  • Депутат  має право  замінити  любого з трьох  штатних помічників  на  свою довірену особу.
  • За умови,що  довірена особа  депутата  на  конкурсі  покаже  більш високий результат  в тестах,ніж  будь-хто  зі  штатних  помічників.
  • Депутат має  безумовне,суверенне  Право  голосувати  в сесійній залі так,як він вважає  за необхідне.
  • Регулярне  голосування  депутата,яке  кардинально  буде  відрізнятися  від  рекомендацій  підготовлених його  штатними помічниками   може  бути  підставою  для  пропозиції   депутату  надати письмову  мотивацію  його  рішенням.
  • Такі  зміни  теж  сприятимуть втраті  олігархією  контролю  над    ВРУ.

Другий :  внести зміни до  діючої системи оподаткування та ввести  прогресивне оподаткування.

Якщо премія  перевищує 10%  від посадового окладу, то оподаткування повинно  таку суму невілювати.

Оподаткування осіб, що отримують кошти з дербюджета, повинно чітко та принципово  реагувати на  спроби  наживи і безпідставного збагачення. Ми немаємо впливу на рішення сесії депутатів призначити  платню секретарю ОТГ у 300000 грн/місяць, але оподаткуванням можна скорегувати її розмір до 30000 грн/місяць.

Водночас, неможе бути урізання прозміру премії, якщо це пов’язано з розвитком економічного потенціалу ОТГ.

Особі хочеться заробляти (просто за факт присутності в офісі) 300000 – як це практикується зараз. З таким положенням треба завершувати.Розвивай територію громади, або,без питань, крокуй у приватний бізнес і заробляй там. Заробляй. Це вимога часу.

Мова йде про виплати з дербюджету. За їх адекватним розміром має опікуватися податкова. За непереможним бажанням мати законодавче право на збагачення в рахунок народних коштів – професійний колектив найнятих юристів ВР, що стоять на захисті інтересів держави.

Є важливий момент – гарантований підробіток для пенсіонера. Про це у наступному матеріалі.  Далі буде…

 

Підписуйтесь на наш Telegram канал Enigma