«Минпромторг: все российские активы автоконцерна Nissan, включая завод, перейдут в госсобственность»
Ця інформація не привернула увагу соцмереж на фоні епопеї Керченського мосту (Кримський міст, як зауважують у соцмережах, поки що стоїть у москві біля кремля) та ракетної атаки на Україну. А дарма.
Як ви думаєте, чи матиме росія користь від привласнення активів та завода автоконцерна Nissan? Ну, в тому плані, що завод працюватиме і далі, приноситиме прибутки, а на ньому будуть випускати першокласні автомобілі…
Для розуміння, що саме відбудеться з активами автоконцерна Nissan, приведу слова людини, яка на свої очі бачила те, що залишилось від активів, які залишили росіянам німці Поволжя.
Петро Юхимович Шелест «Та не судимі будете».
«Мені доводилося часто бувати в селах в якості уповноваженого з проведення сільськогосподарських робіт. Бачив гнітючий стан сільського господарства і безпросвітність в цій найважливішій справі.
Якось я поїхав за Волгу, в селище колишньої автономної республіки німців Поволжя і був очевидцем того, в яке розорення і запустіння прийшло все господарство після виселення звідти німців. Хто міг допустити таке варварство по знищенню сільськогосподарської техніки, худоби, житлових і господарських будівель? Це був погром і згарище, моторошно було дивитися. А до виселення це були квітучі, багаті місця з високою культурою землеробства, високими врожаями зернових та технічних культур, з інтенсивним тваринництвом.
Першим секретарем Саратовського обкому на той час був Павло Тимофійович Комаров. Він тільки що замінив на цій посаді Баркова. Комаров – це старий комуніст, досвідчений партійний працівник, людина, що володіла природним розумом і великим життєвим досвідом. Але загальна грамотність та підготовка були слабкі.»
Скажете, що нам проблеми росіян далекі та зовсім не цікаві? Так, це – проблеми росіян. Але ми повинні знати про них. Так, про всяк випадок…
Підписуйтесь на наш Telegram канал Enigma