Enigma Enigma

Oleksandr Tkachuk

2020-01-12 18:19:50 eye-2 2524   — comment 0

Причини неприбутковості реклами, як налаштувати рекламу оптимально та що впливає на конверсії.

Замовити послуги ІТ маркетолога чи розібратись із Google Ads та SMM самостійно – питання не тільки часу (та коштів), - як у будь-якій сфері тут існують свої особливості та підводні камені. 

          І так, ви зареєструвались в Google Ads, створили рекламні блоки, додали тексти та фото, поповнили баланс (або ж замовили послуги ІТ маркетолога), і бачите, як за лічені години – дні ввесь ваш бюджет склікується, але нових клієнтів практично не прибавляється, - вітаємо, Ви потрапили в ІТ маркетинг)))

 

Причини не прибутковості реклами


          Основною причиною чому так стається є неправильний вибір категорії Вашого товару, тобто у випадках продажу тротуарної плитки Ви вибрали загальне налаштування (це текстова реклама) – до Вас потраплятимуть клієнти які шукають внутрішньобудикову, настінну плитку та інші, - результат однозначно не порадує.

Інша причина – це вибір регіону (коли він має значення) - покупці навряд матимуть бажання тратитись на доставку та зв’язуватись із постачальником із іншого регіону.

Час показу рекламних оголошень також має значення, оскільки в години пік користувачі здебільшу блукають у всесвітній павутині а не шукають щось конкретне. Проте вказані налаштування не є універсальними, кожна група товарів має свої особливості продажу, і в цьому питанні якраз Ви основні експерти, ІТ маркетинг дозволяє поширити Ваші можливості у сферу інтернету.

 

Який прибуток повинна приносити реклама

 

          У будь-якому разі, реклама повинна приводити нових користувачів, тому ІТ маркетинг замовляють. Загалом, не існує оптимальної формули за якою можна вирахувати/спрогнозувати прибуток від реклами. Перший місяць прибуток може бути мінімальним, рекламу склікують конкуренти та сеошники, які аналізують ринок і т.д., проте відсоток дзвінків із загальної кількості кліків не повинен бути меншим за 15%, оптимальне число 40%, але з великою ймовірністі подібні налаштування відсічуть частину потенційних клієнтів.

 

Як налаштувати рекламу з оптимальним CTR

 

CTR – це співвідношення загальної кількості дзвінків до кліків по рекламних блоках. Існує кілька методик налаштування контекстної реклами.

1 – Максимальна кількість кліків та охоплення аудиторії

2 – Високий рівень CTR.

 

Щоб досягти другого результату маркетологи роблять наступне:

 

  • Обмежують вікову групу;
  • Обмежують час показу лише годинами робочого дня;
  • Здійснюють показ реклами в безпосередній близькості до офісу/магазину;
  • Обирають ключові слова із «гарячими хвостами» (гарячі хвости – це означення ключового слова, такі як «ціна», «купити», «замовити» тощо);
  • Показують рекламу лише одній статі;

 

Вказані заходи значно заощаджують бюджет, проте відсікають до 40% потенційних клієнтів. Якщо дозволяє сфера та конкуренція, краще потратити більше, але привести більше клієнтів.

 

 

Якщо відвідувачі сайту не купують товари/послуги на Вашому ресурсі, можуть бути наступні внутрішні причини:  

 

 

  • незручність інтерфейсу – користувач  просто губиться, не може знайти кнопки «корзина» чи «зв'язок із продавцем»;
  • при замовленні користувачам наводиться забагато полів для заповнення (мало хто хоче залишати свої персональні дані і випадках коли це не обов’язково);
  • обов’язкові для заповнення поля – обов’язковими можуть бути ПІБ та контактний номер телефону (№ товару підтягується із корзини), решта полів – це уточнення, які повинні бути добровільними а не відлякувати покупців;
  • немає цін на товари – не зручно обирати товари не знаючи їхніх цін, 80% користувачів не телефонують для уточнення вартості товарів;
  • повільний сайт – якщо сайт завантажується довше 2.5 секунд – кількість відвідувачів зменшується на 60%;
  • ціна/якість товарів – можливо Ваш товар має неконкурентну ціну, або ж неналежної якості – відсоток продажів однозначно зменшиться;                                                                                                                                                                                                                                                                                         

у вказаних випадках потрібно зв’язуватись із розробниками щоб вони вносили відповідні правки.

 

 Зазначені помилки можна встановити зареєструвавшись на сервісах Google, які допоможуть відслідкувати кількість кліків на конкретних блоках/кнопках, або ж замовити послуги ІТ маркетолога.

 

Окрім того, користувач все менше довіряє рекламованим результатам та намагається відвідувати сайти із органічного пошуку. Не нехтуйте просуванням сайту в ТОП - це довгострокова та дороговартісна процедура, проте вона забезпечить Вам стабільний потік клієнтів. При тому, оптимізатори знайдуть помилки на сайті, дублі чторінок, метатегів, допоможуть зробити ресурс кориснішим та зручнішим для користувача.

Для отримання нових клієнтів не обмежуйтеся контекстною рекламою, користуйтесь рекламою у соціальних мережах. Соціальні мережі вже давно перестали бути просто розвагою, а стали джерелом низьковартісних лідів. До того ж специфіка соціальних мереж дозволяє максимально звузити аудиторію для реклами, про що читайте у наступних наших статтях.

 

 

Висновок

Реклама повинна приносити прибутки та приводити нових клієнтів. Існує багато факторів які впливають на її якість та результат. Не бійтесь експерментувати, аналізувати роботу конкурентів, змінювати свої підходи до продажів і Ви знайдете оптимальний результат.

Звертайтесь за консультацією, будемо раді допомогти!

Підписуйтесь на наш Telegram канал Enigma