Події, які почали стрімко розгортатися впродовж останньої неділі, нагадували впевнене і злагоджене звучання грандіозної симфонії. Саме симфонії, в якій закладено непересічний талант композитора, диригента і виконавців. Без талановитої і злагодженої роботи диригента і величезного оркестру симфонія втрачає свою грандіозну композицію Всесвіту…
Вікіпедія: «Симфо́нія (від грец. συμφονία — «співзвуччя, злагоджене звучання, злагодженість») — жанр оркестрової музики, великий твір для оркестру».
1-ша частина — у швидкому темпі (алеґро), інколи їй передує невеликий повільний вступ; пишеться в сонатній формі (Вікіпедія)
Щоправда, невеликий і повільний вступ виконувався росіянами. Переговорна флейта (фьюіть-фьюіть) радісно звучала під грім барабанів і переможний брязкіт литавр.
Події, які розвивалися після падіння Авдіївки сприймалися російським суспільством вже як фінальна частина їхнього СВО. Партитуру невдалого наступу на Харків швидко перекрили просуванням до Часів Яру, Торецька і Покровська. І росіяни уявили, що справа з Україною вже практично зроблена…
2-га частина — у повільному русі, у формі варіацій рондо-сонати (складної, тричастинної), рідше в сонатній формі (Вікіпедія)
Експозицією в сонатній формі другої частини симфонії прозвучали події в Ковелі. Далі ця побічна тема потрапила в розробку вже опозиційними політичними силами України і швидко була підтримана радісним одноголоссям українського опозиційного істеблішменту.
Тут догідлива тональність українських опозиційних сил (з виразною надією на "договорняк") тісно переплітається із грізною впевненістю кремлівської партитури.
Саме добре виконана українською опозицією експозиція стала основою в розробці, додала натхнення російським виконавцям "м’ясних" штурмів по всій лінії фронту і забезпечила російському суспільству впевненість у…
Але основною темою розробки став обмін арештантами. Ця тема була представлена всіма виконавцями подією світового масштабу. Щоправда, виразні і ноти вічного російського "кидалова", які прозвучали в партитурі обміну, кремлівські виконавці чомусь уявили як жорсткість форми рондо.
І саме ці фальшиві ноти, поспіхом вписані росіянами в партитуру обміну, в майбутньому зіграють вирішальну роль.
І все це було гамузом втиснуте в репризу з тональними, переважно грізними, перемінами.
3-тя частина – скерцо, пишеться в складній тричастинній формі (Вікіпедія)
Скерцо (у перекладі з італійської — жарт) – це частина симфонії у жвавому, стрімкому темпі, з гострохарактерними ритмічними і гармонійними зворотами, переважно в тридольному розмірі. (Вікіпедія)
Підписуйтесь на наш Telegram канал Enigma