Більшість сучасних компаній мають власні call-центри для постійного контакту зі своїми клієнтами та швидкої реакції на виникаючі проблеми. Якісна технічна підтримка, яку надає консультант call-центру відіграє важливу роль. Але на роботу такої людини впливає чимало факторів, головними серед яких є перенапруженість від роботи з великою кількістю операцій. Для великих компаній автоматизація процесів для call-центрів, що веде до більш ефективної роботи персоналу, надзвичайно важлива і необхідна. Система CRM для call центра задовільняє такі потреби і допомагає покращити роботу з клієнтами. Програмне забезпечення автоматизує та краще організовує роботу call-центру.
Сотні програм розроблені спеціально для call-центрів. Щоб не купувати дороге обладнання та ліцензійне програмне забезпечення, наймати програмістів та прокладати мережу, - зручніше скористатися CRM системою для організації роботи центру під ключ.
CRM для call-центру має декілька основних переваг:
- Збільшення кількості опрацьованої операторами інформації.
- Можливість підключення телефону до системи.
- Контроль за якістю роботи працівників.
- Підключення соціальних мереж, що дає змогу відповідати клієнтам з єдиного чату.
- Підвищення довіри до компанії через її збалансовану роботу.
Особливості системи
Система робить автоматизацію обробки телефонних дзвінків від клієнтів. Навантаження рівномірно розподіляється між менеджерами, що дозволяє не втрачати клієнтів.
Під час вхідного виклику, на екрані з'являється картка клієнта, що дозволяє привітатися з ним по імені. Така опція складає хороше і довірливе ставлення до компанії і дозволяє вести розмову більш довірливо.
В системі Бітрікс24 зберігається статистика вхідних дзвінків, а також їх історія. Керівник може дізнатися про те, як довго клієнт очікував на з'єднання, а також, скільки часу менеджер приділив розмові. Завдяки можливості прослуховувати дзвінки, керівник зможе побачити недоліки сценарію переговорів, організувати навчання менеджерів, та покращити роботу call-центру загалом.
Бітрікс24 - це не лише call-центр. Окрім системи CRM тут є календарі, чати, телефонія, пошта, розділ про завдання та проекти, онлайн-документи, соцмережі компанії, Бітрікс24 диск, облік робочого часу та багато іншого. Усі перелічені інструменти взаємопов'язані між собою. Користувачу не потрібно буде перемикатися між сервісами. Для роботи з Бітрікс не потрібно завантажувати програмне забезпечення і встановлювати його на комп'ютер. Працювати в системі можна з будь-якого браузера одразу після реєстрації.
Підписуйтесь на наш Telegram канал Enigma