Enigma Enigma

Сергій Григорович

2020-05-29 17:37:10 eye-2 3722   — comment 2

Страшна хвороба.(3) Цивілізація типу "Ведмідь у цирку"


Страшна хвороба.(3) Цивілізація типу "Ведмідь у цирку".
Читати більше публікацій цього автора

У першій частині я перерахував біля 20 трагічних подій і компаній які знищували інтелектуалів і інтелектуальність України.
Я тут же дублюю нижче в кінці першу частину з цими пунктами. Ви маєте прочитати це, щоб розуміти далі. Там перераховані фактори та компанії по масовому оглупленню і ідіотизації населення в Україні.

От уявіть собі ведмедя в цирку. У нього дорогий новий престижний блискучий мотоцикл. Він на ньому ганяє по цирку у блискучій сорочці з краваткою-метеликом. Йому аплодує солідна публіка яка, до речі теж приїхала на блискучих іноземних джипах із кроватками-метеликами. Йому після кожних п'яти кругів дають чогось солоденького. Якщо хтось обгидиться, то прислуга у лівреях прибирають за ним какахи. Грає прекрасний оркестр ... Красота !
... І тут на арену заїжджає Григорович на лісапеді і каже:
- Ведмідь, іди сюди, я тебе чомусь навчу. Покажу на лисапеді, як він їздить, через шестерні, через ланцюг, бо в тебе на моцику все це закрито кожухами, нічого не видно навіть. Навчу арифметику, логіку, чому все рухається, які передаткові числа ...
- Брррррр, - зніяковів Медвідь, - Ти знаєш хто я такий ? Подивись навкруги, подивись, які люди мені аплодують, подивись який у мене моцик. Ти хто такий? Зі своїм лісапедом хочеш мене чомусь вчити?
- Ведмідь це все несправжнє. Вони всі прикидаються, вони не тобі аплодують. Дресирувальнику. Ти просто стоїш балансуєш, як до тебе медведі робили це тисячі років на колодах, і тримаєш в лапах палку що теж робилося тисячі років ... А на блискучому джипі їздити значно простіше, ніж на коні, що хомо-сапіенси робили вже тисячі років. Ще й з автоматичною коробкою передач... І те, що тебе вчать, то - не правда. На мотоциклі, насправді, і швидкість регулюється, і руль повертається ще і в іншу сторону, туди де глядачі в тебе... 
- Та іди геть! У мене тут чудовий блискучий світ з оркестрами і аплодисментами! Зараз все кину і буду твоей шестерні на лісапеді розглядати, ага ...
..................................
І от якщо взяти подивитися зверху на економіку, статистику то суть багатьох цивілізацій така і залишилася як 300 років тому.
Добуваєш з землі якусь красну землю-руду або гнилу жижу, або гнилий газ, ... іноземним обладнанням. І відправляєш це після первинної обробки іноземним обладнанням за кордон. Ведмедям потрібно тільки якісь іноземні палки тримать і якісь крани трохи повертати.
- Зате, подиви, який у нашого барина Мерседес ! А якщо не вистачає якихось інженерів, щоб для обслуги іноземного обладнання, ... та он барин зробив мордор на Донбасі, і які там були інженерішки, приїхали продовжувати підкорювати Сибір. Та так хитро зробив, що САМІ приїхали, безхатченками, дешевими заробітчанами, без депортацій, без ГУЛАГУ. Ще й барину дурні дякують. А ти кажеш вчити їх ...
- А що ж буде далі? Вже Донбасу немає, все розпиляли на металобрухт. ... Мордор у Харкові? Аааааа, - життя то не безкінечне у барина, ... а діти й онуки вже всі за кордоном ... Та й нафта через 10 років закінчиться. Буде як раніше, - Тайга та ведмеді. Зараз балансують на моциках, потім будуть так само балансувати на колодах у лісі, як тисячі років до цього.
.................................
В Україні, хоч олія та цукор і не б'ють з під землі, з ними та з вугіллям і рудою, ситуація, приблизно, - та сама.

Тобто ведмеді на моциках в цирку, це - фейкова цивілізація. Просто додаток для якоїсь іншої цивілізації, для глядачів.
Але головне я тут хотів сказати, не про колоніальні цивілізації. А про те, як до ведмедя, з його яскравим світом, фанфарами, оркестрами і аплодисментами, донести, що якби він взявся зрозуміти прості речі, які СТАРУЮТЬ цивілізацію. Якби він взявся зрозуміти арифметику, логіку, як крутяться шестерні, ... Він би міг стати ЛЮДИНОЮ, і долучитися до справжнього світу ...

Поки що в мене не виходить, чотири роки б'юся.  Навіщо людині якісь там основи мислення, якщо її дитину вже в дев'ятому класі "навчили" і рівняння хімічні писати, і інтеграли рішати, ... і ядерну бомбу "робити". Тільки в житті вона ніколи цього робити не буде, більш за все, та й навряд чи зможе...

У президентів немає часу на стратегію, ... та і на країну.  Життя зайняте мілкими авралами. Балансувати треба і палку-руль тримати.  

От знаєте скільки українських журналістів не зацікавила тема про революцію у розвитку країни і народу? Більше сотні. Їм цікавіше висвітлювати зустріч-бесіду мордобойця Усика з студентами університету про глибинний "християнський" мордобій для реклами пива, або "законодавців"-мордобойців. Це безпечніше, щоб не дай Боже, не накликати на себе невдоволення свого хазяїна олігарха.


*************************************************

(ПОВТОР ПЕРШОЇ ЧАСТИНИ)
Страшна хвороба.
Тільки для людей з потужною здоровою психікою. 18+
Зараз є і шлях і можливість швидко, потужно виходити, рятуватися з цього стану, але мало хто усвідомлює і необхідність і сам цей стан народу. Багато кому здається, що розумовий потенціал народу нескінченний, якийсь гумовий, а це - не так.
Це не оповіданнячко, а меморіал. У кожному рядку, - трагедії і скалічені долі і душі. Цей текст треба вранці іноді перечитувати, щоб усвідомлювати у якому народі ти живеш, і хто є ти. Його треба пригадувати кожен раз, коли щось хочеш сказати про "наш народ".
П'ятий раз не можу дописати, - кидаю. Настільки це дизморалить. А як буде читати? Хіба мигцем. Якийсь непотреб і страхіттячко. А щось з середини говорить - треба написати! Маєш, хоч іноді, усвідомлювати статус. Свій. Свого народу. Країни.
Вирішив викласти навіть першу частинку не закінчену, ... ескізом. Мало буде, але впевнений, що якась дуже мала кількість людей теж вирішить, що має таке читати усвідомлювати. Розумово-історичний статус ... Викладаю. Свіже повітря рідної землі і посмішки людей не дадуть потонути у цьому пост-совково-безбожному депресняку.

От якщо людину довго і сильно бити по голові, ... так, у неї буде хвора голова. Якщо довго і сильно бити по руках, ... так у неї будуть хворі руки. Хтось стане слабий, дурний і нікчемний. А хтось буде намагатися опиратися, лікуватися, поводитися розумно, при можливості відновлюватися. Ах, до чого це я?

ЧАСТИНА ПЕРША
Побита голова.
Як народ і країну били по голові.
1. Філологічна ідіотизація. Страшна назва. Під ігом кримінальної російської влади, що за царату, що при комуністах, повністю зупинився розвиток як російської мови, так і мов підлеглих московії народів. Людство відкривало нові науки стосовно мислення, логіки, представлення і обробки інформації. Передові народи вдосконалювали паралельно з цим свої мови. А московія все-таке нове тільки забороняла і гальмувала. Як результат, - мови підлеглих москвії народів залишилися на рівні 17-го сторіччя. З купою дуркуватих неоднозначностей і мутняків, з болотами недоречних термінів.
2. Перша світова війна з значними трагічними подіями в Україні.
3. Масові лиха, голод, епідемії,, пограбування, вбивства, еміграції громадянської війни, організованої московськими і пітерськими комуністами-безбожниками з основними подіями в Україні.
3. Глобальне потурання людських християнських цінностей московськими комуністами, організація ними війни на винищення християнства і християн.
4. Розповсюдження лже-наукових, утопічних, схоластичних "філософій" і методологій радянським союзом. Як от зараз у московії ставляться до розвитку марксистсько-ленінської "філософії" ? Як для ідіотичних казочок для дурнів! От саме цим і займалися "найкращі уми" московії у 20 сторіччі, коли вибухо-подібно розвивався науковий прогрес людства. На московії створювали теорію феодалізму індустріальної епохи для поневолених кримінальними хунтами людей. Це робили 70 років всю епоху переходу від 3 класів освіти у московсько-патріархальній школі за царату, до загальної освіти, коли у людей в світі почався вік просвіти, ... у нас було 10-річне вдовблення кожній дитині в школах дуркуватих казочок, які не мали відношення до реальності. Зі змінами курсів кожні 10-15 років на якийсь новий тип "бєзбожия", "вєсь мір разрушим". ... А чи ви думаєте, що тисячі вчителів не ретранслювали цю бєсовщину по школах і інститутах?
5. Висмоктування інтелектуально обдарованої молоді з України у московію і у столиці республік, на освоєння вічних мерзлот.
6. Голодомор 1932-33 років, організований московською владою, щоб вигнати селян на промислові будівництва на рабсько-тюремних умовах.
7. Репресії 1937, коли працьовитих і розумних людей массово відправляли у лагеря смерті для кривавого освоєння Сибірських і уральських родовищ сировини (значною мірою для постачання зростання режиму Гітлера).
8. Оорганізована московією і Гітлерівським режимом друга світова війна (найдовша і найкривавіша частина в Україні)...
9. 70 років, під час московитського комуністичного іга, масовою пропагандою популяризувався інтернаціоналізм і змішані шлюби між різними національностями; велися штучні масові переселення людей на чужі етнічні землі. Це загалом не несе негативних наслідків для індивідуального інтелекту людей. Але це значно погіршує можливості колективної організації, єднання і масового патріотизму, особливо за умов ворожого ідеологічного пропагандистського пресингу з сусідньої країни брутальними методами масових обманів і наклепів, поставлених на величезні "промислові", конвеєрні потужності...
10. Падіння ролі, статків, авторитету, поваги до всіх людей розумової праці у кримінальні 90-ті, після фінального "комуністичного" розкрадання. Втрата роботи за фахом. (повернулися інженери у нульові вже не у національну, а в іноземну аутсорсну економіку)
11. Різке знецінення знань, навичок і досвіду інтелігенції за багатьма фахами, під час дуже різкої науково-технічної ІНОЗЕМНОЇ революції і комп'ютеризації нульових років (проблема буде наростати). Багато ВНЗ дають застарілі на 20-50 років знання, вже більше півсторіччя.
12. Поява і розповсюдження серед молоді багатьох типів шкідливих речовин, що викликають асоціалізуючу залежність і хвороби. Це ж не з фільму жахів, як тобі на зустріч йдуть черги по 2-3 дівчини 13-ти років з пивом і ром-колою ...
13. Кліпізація мислення, розбещення і дефункціоналізація молоді, принесені смартфонами, інтернетом і комп'ютерними іграми.
14. Навчання за гроші, коли викладачі сидять на фейково-мізерній зарплатні, призвело до масової корупції, деморалізації і падінні якості освіти. Інституто-університети, як школа вимагання і збору хабарів з нехтуванням реальними знаннями.
15. Ідеологічні перефарбування вчителів,... масові, ...серійні... Що таке "42 роки не лох"? Це коли майже кожні 5 років змінювалися аж на протилежне цінності ідеологія старших поколінь, батьків вчителів, начальників, авторитетів. Комунізм, демократія і антикомунізм, кримінальні "авторитети" 90-х, ... розпад промисловості, епоха продавців снікерсів, кучмівськи роки, ющенковські роки, януковичські роки ... Що засвоювала людина, яка виховувалася вчителями і дорослими під час цих ідеологічних і ціннісних гойдалок? Що дурником бути - нормально, всі авторитети такі! Від вчителів до олігархів ? Що таке "42 роки не лох"? Це коли тобі вчителька у 1988-му розповідає про "доброго"-кривавого дєдушку Лєніна, потім через 3 роки друга вчителька розповідає, що попередня була дурою, ... і так п'ять разів підряд кожні 4-5 років ! Все одно - кругом одні дурні! Можна пертися коміку без жодного досвіду державного управління у президенти! Щоб стати тріскою у чужих іграх ... От що таке "42 роки не лох".
16. Розділення по мові народу і інтелектуалів. "Рускій язик начінаєтца с завода" ... Чудово, що була українська мова для вчителів української мови. А чи була вона для інженерів і науковців ? Для написання чудових есе і оповіданнячок була, ... а що було почитати інженеру, який художню літературу взагалі майже не читає з 20-30 років ? Де йому було брати український лексикон, читання і спілкування ? А лексикон технарів у багато разів більший за словоформами ніж у шкільної вчительки мови. ... 
Такого НЕ ІС-НУ-ВА-ЛО !!! А народ жив і працював не у бібліотеках під началом вчителів філологів українських, а на заводах і фабриках ... Нормальна людина термінів широко вживаних на заводі у житті жодного разу не чула українською мовою. Тобто у нас протистояння навіть серед інтелігенції, коли непорозуміння між фізиками і ліриками багаторазово помножене темою мова-язик-суржик. Величезні проблеми з мовою для людей у яких великий звичний "природний" темп говоріння. Ніхто цими проблемами адекватно не займається.
17. Робочі руки ефективною іноземною малою машинізацією відсторонені від непродуктивної національної інтелігенції, не мають до них поваги. "Нікчемні-продажні-торгашики-злодюжки-хабарники" ... ще і з москальскими мовою або суржиком, ... ТАК СПРИЙМАЮТЬ УКРАЇНСЬКИХ ІНТЕЛЕКТУАЛІВ БАГАТО УКРАЇНЦІВ З РОБІТНИКІВ.
18. Проти України ведеться гібридна війна на вищих рівнях управління і пропаганди.
19. Захоплено не патріотичним, не компетентними, кумівськими, корупційними елементами:
- медійна,
- юридична,
- управлінська,
- і освітня системи.

Читати більше публікацій цього автора

 

Підписуйтесь на наш Telegram канал Enigma