Enigma Enigma

Сергій Григорович

2020-06-12 09:08:15 eye-2 4794   — comment 29

Страшна хвороба.(4) ЛЮДИ З МИНУЛОГО ТИСЯЧОЛІТТЯ.


Страшна хвороба.(4) ЛЮДИ З МИНУЛОГО ТИСЯЧОЛІТТЯ.
Читати більше публікацій цього автора

У першій частині я перерахував біля 20 трагічних подій і компаній які знищували інтелектуалів і інтелектуальність України.
Я тут же дублюю нижче першу частину з цими пунктами. Ви маєте прочитати це, щоб розуміти далі. Там перераховані фактори та компанії по масовому оглупленню і ідіотизації населення в Україні.

Попереджу подив і несприйняття більшістю людей, які не в курсі, і не читали мої статті про идіотизацію населення і лікування від неї ...
- Як це так може бути, що кругом всі ідіоти??? Он скільки розумних, успішних людей, бізнесменів, викладачів, політиків, юристів, ... ???
- Так і є, більшість розумних людей облазили, обнишпорили у своїй професії декілька тисяч закутків і варіантів взаємодії з кимось. Хтось понаступав на всі чи наполовину грабель. Вже всі знає. І там вони -  фахівці. А от крок вправо, крок вліво, і, ... - повний дурень. Тут, як говориться, ми живемо в країні де 100 років заборонене викладання логіки в школах.
Та ще зараз це все так погіршилося. Бо дуже стрімкий технологічний прогрес. І часто, що учора ти був фахівець, а сьогодні вже ти - дурень безграмотний.
Якщо майже всі бачать, що навкруги повно ідіотизмів. То тут є дві складові.
1. Це реально так.
2. Дивиться ж, теж ідіот зі своєї обмеженої дзвіниці.

Коли я пишу про масову ідіотизацію, я маю на увазі не ..., не ..., не ..., не ..., а САМЕ МА-СО-ВУ ІДІО-ТИ-ЗА-ЦІЮ .
Більше того, 99.9 відсотків зрілих людей, взагалі, отримали суспільно-політичну зомбі-псевдо-освіту від совкових казкарів.
От я реально кажу вам, вони замість системних знань і розумінь того, як влаштоване суспільство, мають в голові дуркувату маячню від казкарів епохи застою і гниття мізків, переспівки ідіотизмів шпигуна леніна.
Оці 99,9 відсотків реально не вчили ніякої філософії, окрім ленінскої "філософії". І ще вчили історію партії "Атнять и Паделить". Це люди від 45 років (розквіт політика, керівники політиків, ...). Тобто в них, - просто в сміття в голові, хто не зміг пізніше додатково отримати якусь реальну освіту з суспільно-політичними предметами.
Але в Україні і після совка такі предмети викладали хто? ... марксистсько-ленінські діячі освіти.

Але це не головне, про що я хотів сказати, це просто вступ. Оговорка відносно не просто ідіотизованих людей, а двічі ідіотизованих керівників всього, тих що за 50. Вони рулять краною.

Я якось порОдив термін "люди з минулого тисячоліття". Він трохи брутально-епатажний. Так здавалося, ... спочатку, ... тоді коли мені його підкинула напівсвідомо інтуїція.
Але після процедур де-ідіотизації, я вам можу пояснити детально, як так сталося, що дуже значна частина наших СУЧАСНИКІВ
є "ЛЮДЬМИ З МИНУЛОГО ТИСЯЧОЛІТТЯ". І це має не тільки каламбурно-філологічний календарний сенс. Це реально, навіть більша різниця між людьми кам'яного і залізного віку.

Абсолютно глобально змінилися можливості освіти. Це як люди перейшли з одномірного простору у тримірний !
І це, навіть, не стосується навчальних закладів. Багато з них стали навіть - ще гірші. Вони не встигають за прогресом реального життя і викладають якусь дурню півсторічної давнини. А деякі вічні науки, типу математики, де вчили тому що відомо тисячу років, ...
більшості людей значно стали не потрібні, тому що :

І такі сервіси є, як для дитячих задач, так і для дуже дуже дорослих. Те, що раніше робив геодезист з помічником і двометровими коштовними пристроями, зараз зробить будь-який підсобник з лазерною кишеньковою копійчаною штучкою.
Ну хіба що мають сенс навчальні заклади типу: "давайте вивчати нашу на 50 років застарілу техніку, яка ще реально їздить", якщо вам реально користуватися такою застарілою технікою чи інфраструктурою ...

От якось так співпало, що на розломі тисячоліть, невиліковні хвороби стали лікуватися одним уколом, у кожного двірника такий телефон у кишені, що 20 років тому і президенти не могли мріяти про такий, навіть стаціонарний, ... ще і квочка почала виростати до розмірів індика за 20 днів ...

І от з освітою сталося таке саме. Раніше треба було добитися до якогось фахівця, щоб він вам порадив би книгу, яка б підійшла для вашого рівня,... Часто люди були вдячні за таку пораду все життя. Потім дістати таку книгу, ... Що часто було непросто, навіть у столицях. Потім далі було це одномірне читання з якимось сіренькими блєклими малюночками деінде. А де, - і взагалі без малюнків. Щоб дізнатися значення якогось слова, треба було відкрити 14 том совєтської енциклопедіїна 643 сторінці. І слово "циклоп" у цій назві було не просто так ...
З якою швидкістю і актуальністю перекладалася іноземна література, я вже мовчу ...

У цьому тисячолітті майже спочатку стало все зовсім інакше.
Ось тобі пошук по слову по світовій павутині, ось тобі топ-10 кращих підручників, ось тобі відео, як воно працює, хочеш - ось тобі у розрізі, ... Хочеш уповільнити в чотири рази? чи подивитися 10 разів підряд? Просимо.

Ось тобі будь-яка наука, - "для чайників" !
А може ти хочеш комп'ютерну 3d симуляцію ? Може онлайн тренажер? Хоч по програмуванню, хоч як літати на Боїнгу. Якої хочеш серії?
Може ти хочеш все безплатно? А на якій ти хочеш мові?
Може хочеш відео-лекції найкращих елітних іноземних вузів? Кращих в світі? Просимо!

Тобто людина яка реально хоче навчитися, ... Вона може за декілька місяців чи рік стати МОНСТРОМ, у порівнянні з випускниками інститутів минулого тисячоліття.
А фахівець може стати знавцем у якійсь окремій сфері, іноді просто за один день. А раніше треба було знайти вчителя-майстра і декілька років на нього працювати, щоб чомусь від нього навчитися ... якщо повезе.

А комп'ютер 40 років тому, був тільки на великому заводі, такий потужний як 1% смартфончика в кармані у теперішнього школяра...

Люди зараз у порівнянні з людьми минулого тисячоліття реально як інопланетяни.
І зараз йти вчитися в якийсь інститут, де викладають по технологіям другого тисячоліття ???

Перший і головний предмет який зараз треба вивчити перед будь-яким навчанням - "технології сучасного навчання у швидко-прогресуючому у світі". Перед інвестицією п'яти років свого життя, треба обов'язково пройти цей предмет. З ним можна за рік отримати добру другу вищу освіту за більшістю фахів.  Можна перетворити 5 років мук у ВНЗ у рай і щасливі студентські роки, ...  І ці технології вже є.
Їх просто гальмують бюрократи з минулого тисячоліття, викладачі з минулого тисячоліття, влада з минулого тисячоліття.
"А ШО ж нам будєт дєлать, єслі все кругом станут такімі умнимі ???"

Будь-який пітекантроп, що займає якийсь пост, нічого не хоче навіть чути про це. Він вже відчуває своєю шкірою що його оточують! Навкруги стає все більше і більше незрозумілого.!

Я багато спроб думав просто, що людині треба роз'яснити, переконати... Ні! Виявляється це вже рефлекс. "Не пущать нове, щоб люди не порозумнішали". Протягнути свій кам'яний вік, як можна довше.

Ну не може ж бути, щоб люди були такими злобними жлобами-кретинами? Може!
Ще гірше коли не злобні: "ми будемо тягнути проволочками, ні "да", ні "ні", "завтра", "після-завтра", "після-після-завтра", "ой в наступному місяці", ... до нескінченності."
Теперішні пітекантропи просто нещасні. "Щоб ти жив в епоху перемін" -це торкнулося людей за 45років в квадраті, чи в кубі.
А старші ще застали передсмертні агонії комуняцьких генеральних секретарів москвабаду з генеральним змінами курсу кожні 3 роки. Тоді це називалося: "гонкі на гробах". Я знаю людей котрі тоді по три рази переписували гуманітарні дисертації на "правильну" лінію партії. Знаю навіть два самогубства на цю тему ...

З цими пітекантропами нічого не буде! Це не провина їх, а біда. Але з ними нічого не буде! У них - рефлекс "не допомагати новому, змінам, наїлися за життя" ! У них - рефлекс боятися нового!
Треба РЕВОЛЮЦІЯ! Молодь має брати систему освіти в свої руки.
Пітекантропи можуть підійти тільки ті, що відкусили по одній-другій СУЧАСНІЙ освіті. А ті, що осіли прєподами у своїх універах з минулого тисячоліття, то - вороги прогресу і сучасної реальності. Я вже не говорю про їх моральне падіння стосовно корупції.
 

*************************************************

(ПОВТОР ПЕРШОЇ ЧАСТИНИ)
Страшна хвороба.
Тільки для людей з потужною здоровою психікою. 18+
Зараз є і шлях і можливість швидко, потужно виходити, рятуватися з цього стану, але мало хто усвідомлює і необхідність і сам цей стан народу. Багато кому здається, що розумовий потенціал народу нескінченний, якийсь гумовий, а це - не так.
Це не оповіданнячко, а меморіал. У кожному рядку, - трагедії і скалічені долі і душі. Цей текст треба вранці іноді перечитувати, щоб усвідомлювати у якому народі ти живеш, і хто є ти. Його треба пригадувати кожен раз, коли щось хочеш сказати про "наш народ".
П'ятий раз не можу дописати, - кидаю. Настільки це дизморалить. А як буде читати? Хіба мигцем. Якийсь непотреб і страхіттячко. А щось з середини говорить - треба написати! Маєш, хоч іноді, усвідомлювати статус. Свій. Свого народу. Країни.
Вирішив викласти навіть першу частинку не закінчену, ... ескізом. Мало буде, але впевнений, що якась дуже мала кількість людей теж вирішить, що має таке читати усвідомлювати. Розумово-історичний статус ... Викладаю. Свіже повітря рідної землі і посмішки людей не дадуть потонути у цьому пост-совково-безбожному депресняку.

От якщо людину довго і сильно бити по голові, ... так, у неї буде хвора голова. Якщо довго і сильно бити по руках, ... так у неї будуть хворі руки. Хтось стане слабий, дурний і нікчемний. А хтось буде намагатися опиратися, лікуватися, поводитися розумно, при можливості відновлюватися. Ах, до чого це я?

ЧАСТИНА ПЕРША
Побита голова.
Як народ і країну били по голові.
1. Філологічна ідіотизація. Страшна назва. Під ігом кримінальної російської влади, що за царату, що при комуністах, повністю зупинився розвиток як російської мови, так і мов підлеглих московії народів. Людство відкривало нові науки стосовно мислення, логіки, представлення і обробки інформації. Передові народи вдосконалювали паралельно з цим свої мови. А московія все-таке нове тільки забороняла і гальмувала. Як результат, - мови підлеглих москвії народів залишилися на рівні 17-го сторіччя. З купою дуркуватих неоднозначностей і мутняків, з болотами недоречних термінів.
2. Перша світова війна з значними трагічними подіями в Україні.
3. Масові лиха, голод, епідемії,, пограбування, вбивства, еміграції громадянської війни, організованої московськими і пітерськими комуністами-безбожниками з основними подіями в Україні.
3. Глобальне потурання людських християнських цінностей московськими комуністами, організація ними війни на винищення християнства і християн.
4. Розповсюдження лже-наукових, утопічних, схоластичних "філософій" і методологій радянським союзом. Як от зараз у московії ставляться до розвитку марксистсько-ленінської "філософії" ? Як для ідіотичних казочок для дурнів! От саме цим і займалися "найкращі уми" московії у 20 сторіччі, коли вибухо-подібно розвивався науковий прогрес людства. На московії створювали теорію феодалізму індустріальної епохи для поневолених кримінальними хунтами людей. Це робили 70 років всю епоху переходу від 3 класів освіти у московсько-патріархальній школі за царату, до загальної освіти, коли у людей в світі почався вік просвіти, ... у нас було 10-річне вдовблення кожній дитині в школах дуркуватих казочок, які не мали відношення до реальності. Зі змінами курсів кожні 10-15 років на якийсь новий тип "бєзбожия", "вєсь мір разрушим". ... А чи ви думаєте, що тисячі вчителів не ретранслювали цю бєсовщину по школах і інститутах?
5. Висмоктування інтелектуально обдарованої молоді з України у московію і у столиці республік, на освоєння вічних мерзлот.
6. Голодомор 1932-33 років, організований московською владою, щоб вигнати селян на промислові будівництва на рабсько-тюремних умовах.
7. Репресії 1937, коли працьовитих і розумних людей массово відправляли у лагеря смерті для кривавого освоєння Сибірських і уральських родовищ сировини (значною мірою для постачання зростання режиму Гітлера).
8. Оорганізована московією і Гітлерівським режимом друга світова війна (найдовша і найкривавіша частина в Україні)...
9. 70 років, під час московитського комуністичного іга, масовою пропагандою популяризувався інтернаціоналізм і змішані шлюби між різними національностями; велися штучні масові переселення людей на чужі етнічні землі. Це загалом не несе негативних наслідків для індивідуального інтелекту людей. Але це значно погіршує можливості колективної організації, єднання і масового патріотизму, особливо за умов ворожого ідеологічного пропагандистського пресингу з сусідньої країни брутальними методами масових обманів і наклепів, поставлених на величезні "промислові", конвеєрні потужності...
10. Падіння ролі, статків, авторитету, поваги до всіх людей розумової праці у кримінальні 90-ті, після фінального "комуністичного" розкрадання. Втрата роботи за фахом. (повернулися інженери у нульові вже не у національну, а в іноземну аутсорсну економіку)
11. Різке знецінення знань, навичок і досвіду інтелігенції за багатьма фахами, під час дуже різкої науково-технічної ІНОЗЕМНОЇ революції і комп'ютеризації нульових років (проблема буде наростати). Багато ВНЗ дають застарілі на 20-50 років знання, вже більше півсторіччя.
12. Поява і розповсюдження серед молоді багатьох типів шкідливих речовин, що викликають асоціалізуючу залежність і хвороби. Це ж не з фільму жахів, як тобі на зустріч йдуть черги по 2-3 дівчини 13-ти років з пивом і ром-колою ...
13. Кліпізація мислення, розбещення і дефункціоналізація молоді, принесені смартфонами, інтернетом і комп'ютерними іграми.
14. Навчання за гроші, коли викладачі сидять на фейково-мізерній зарплатні, призвело до масової корупції, деморалізації і падінні якості освіти. Інституто-університети, як школа вимагання і збору хабарів з нехтуванням реальними знаннями.
15. Ідеологічні перефарбування вчителів,... масові, ...серійні... Що таке "42 роки не лох"? Це коли майже кожні 5 років змінювалися аж на протилежне цінності ідеологія старших поколінь, батьків вчителів, начальників, авторитетів. Комунізм, демократія і антикомунізм, кримінальні "авторитети" 90-х, ... розпад промисловості, епоха продавців снікерсів, кучмівськи роки, ющенковські роки, януковичські роки ... Що засвоювала людина, яка виховувалася вчителями і дорослими під час цих ідеологічних і ціннісних гойдалок? Що дурником бути - нормально, всі авторитети такі! Від вчителів до олігархів ? Що таке "42 роки не лох"? Це коли тобі вчителька у 1988-му розповідає про "доброго"-кривавого дєдушку Лєніна, потім через 3 роки друга вчителька розповідає, що попередня була дурою, ... і так п'ять разів підряд кожні 4-5 років ! Все одно - кругом одні дурні! Можна пертися коміку без жодного досвіду державного управління у президенти! Щоб стати тріскою у чужих іграх ... От що таке "42 роки не лох".
16. Розділення по мові народу і інтелектуалів. "Рускій язик начінаєтца с завода" ... Чудово, що була українська мова для вчителів української мови. А чи була вона для інженерів і науковців ? Для написання чудових есе і оповіданнячок була, ... а що було почитати інженеру, який художню літературу взагалі майже не читає з 20-30 років ? Де йому було брати український лексикон, читання і спілкування ? А лексикон технарів у багато разів більший за словоформами ніж у шкільної вчительки мови. ... 
Такого НЕ ІС-НУ-ВА-ЛО !!! А народ жив і працював не у бібліотеках під началом вчителів філологів українських, а на заводах і фабриках ... Нормальна людина термінів широко вживаних на заводі у житті жодного разу не чула українською мовою. Тобто у нас протистояння навіть серед інтелігенції, коли непорозуміння між фізиками і ліриками багаторазово помножене темою мова-язик-суржик. Величезні проблеми з мовою для людей у яких великий звичний "природний" темп говоріння. Ніхто цими проблемами адекватно не займається.
17. Робочі руки ефективною іноземною малою машинізацією відсторонені від непродуктивної національної інтелігенції, не мають до них поваги. "Нікчемні-продажні-торгашики-злодюжки-хабарники" ... ще і з москальскими мовою або суржиком, ... ТАК СПРИЙМАЮТЬ УКРАЇНСЬКИХ ІНТЕЛЕКТУАЛІВ БАГАТО УКРАЇНЦІВ З РОБІТНИКІВ.
18. Проти України ведеться гібридна війна на вищих рівнях управління і пропаганди.
19. Захоплено не патріотичним, не компетентними, кумівськими, корупційними елементами:
- медійна,
- юридична,
- управлінська,
- і освітня системи.

Читати більше публікацій цього автора

Підписуйтесь на наш Telegram канал Enigma