Частина 1.
Неочікуванно,купуючи кнопкову, на дві сім-картки, мобілку (за 600 грн) разом з нею, отримав додаткову мороку (за 1грн), приховану в «приємному» бонусі.
Для активації новоотриманого халявного пакету від іншого оператора я зайшов (при нагоді) до фірмового магазину.
Перший візит : перспективно-обнадійливий.
Я мав заплатити 100 грн і користуватися 4 неділі. Далі – супер! Після місяця користування. мені буде запропоновано контракт від оператора 70 грн/місяць та переведення картки іншого оператора сюди зі збереженням номера. Додайте якісне та ввічливе обслуговування! Просто мед!!! Супер! Клас! Ура!
Місяць минув гарантовано.
Другий візит : вирішальний
Ксерокопії мого паспорта інші маніпуляції в комп’ютері компанії,запити-відповіді, хмара СМС на мій мобільний з пропозиціями від перспективи яких аж паморочиться голова та захоплення відкриваючими горизонтами і можливостями - перехоплювало подих.
- Ви в контракті! – вітає співробітник.
28.08.2024 року я мав потребу зателефонувати і заплатив 70 грн. Спрацювало !
Є надійний зв’язок,але тільки з нової сім-карти.
Щоб не іхати втрете до фірмового магазину, бо вартість поїздки на громадському транспорті = 90 грн (туди+назад) та мій чималий час, я вирішив написати до центрального офісу.
"Доброго дня ,
Заявка ………….
Дата запроса: 2024-08-01 Фізична особа (контрактної форми обслуговування)
ПІБ: Товмач Олександр Тимофійович
Телефон: …………..
Електронна пошта:…………………
Серія і номер паспорта: ……………
Суть звернення: При укладенні контракту мені гарантували перенесення мого номера від……….. зі збереженням номеру …………. та можливістю ним
користуватися. Пройшло чимало часу і я прошу завершити реестрацію цього номера у
вашій мережі."
Відповідь отримав оперативно. Ось таку :
"Добрий день! У Вас залишилась заборгованість за колишнім Договором в нашій компанії. Прохання звернутись в магазин для її погашення та подальшого закриття заявки на перехід вказаного нижче номера до нашої мермежі. Якщо Ви відповідатимете на цей лист, просимо обирати «Відповісти з історією» або «Reply with history» для збереження історії листування".
Тут не посперечаєшся. Буду розбиратися в магазині. А поки що, продовжую інколи телефонувати.
Нежданчик! Скоро чарівний дівочий голос повідомив мене,що я телефонувати неможу,бо бракує коштів на моєму рахунку. А до 28.09.2024 ой ще як далеко!
Третій візит : реалістичний.
Захожу.Вітаюся.Відчуваю,що зайшов вдало, бо в магазині співробітник з яким я не перетинався у два попередні візити.
- Отримав лист з центрального офісу стосовно заборгованості і рекомендацією розібратися в магазині – кажу я.
- Дайте ваш телефон – просить спеціаліст.
Відкриває мій номер,вводить дані в комп і…
- Увас по цьому номеру заборгованості немає – висновок спеціаліста мене порадував.
- А по номеру іншого оператора? – питаю далі
- Немає зареєстрованого іншого номера – відповідь після перевірки
- А по № паспорта? – чіпляюся я за останню соломинку
- У вас ніколи небуло та немає заборгованості перед компанією – трохи нервово констатує співробітник.
- Гаразд,гаразд! Перепрошую. А який у мене тариф,нагадайте будь-ласка – прошу я
- 200 грн на 4 неділі – чітко інформує співробітник
- А можна цей мій номер перевести на інший тариф? Мене цікавить контракт за 70 грн/місяць
- Ні ! Цей № відпочатку прив’язаний до конкретного тарифного плану – чітка,зрозуміла відповідь від спеціаліста.
Виходжу з фірмового магазину. Тепер потрібно трохи часу,щоб проаналізувати інформацію та зробити висновки.
Пройде чимало часу і я зрозумію механізм та глибину «розводняку» і що мені продали «можливості». Та чому «можливості» в матеріальному світі не є ходовим товаром, а у віртуальному - це реальний шлях до отримання надприбутків. Як «безліміт» та «витікаючи» з нього «можливості» формують фінансовий потік і чому кожен з нас опиняється в цьому потоці та не як клієн чи особистість, а як ПДВ,що матеріалізує продаж віртуальних «можливостей», у грошовому еквіваленті, для чужої кишені.
.
(далі буде)
Підписуйтесь на наш Telegram канал Enigma