Частина 2.
Що та як приховує щільна та утаємничина віртуальна ширма мобільного оператора від свого клієнта?
На мою думку – принцип.
Мобілка вартістю 600 грн та активований(бонусний) стартовий пакет за 200 грн/місяць. Тобто,за 90 днів їх вартість зрівняється. При цьому оператор гарантує «можливості» на 7,1 грн/добу, самого лище інтернету - 20 ГБ !!!
Байдуже що така модель мобільного телефону конструктивно та функціонально не має доступу в мережу інтернету, Але ж мова йде не про мої потреби,бажання чи можливості,а про «можливість» яку продали мені. Ось такий він віртуальний світ.
Працівник компанії відпочатку свідомо скомпонував пропозицію (мобільний+стартовий пакет) таким чином,щоб отримати зиск за відсутностю технічної можливості виконати мобільним оператором весь об’єм оплаченої задекларованої послуги.
В магазині,співробітник компанії промовчав про невідповідність своєї пропозиції що до моїх очікувань,як потенційного клієнта,натомість рекомендував активувати стартовий пакет.
Навіть тихої мови чи натяку підморгуванням, небуло на те,щоб зупинити мене, чи запропонувати мені купити інший,прийнятний стартовий пакет, чи навіть (о,фантастичний рівень сервісу та турботи!!!) замінити його.
Через місяць спеціаліст магазину бачить реальний стан справ,але вдає «діями» та орально, успішне оформлення контракту.
Співробітники центрального офісу пишуть у відповідь на мій лист відверту брехню.
Кредо цієї компанії – «розводь» лоха на гроші по-максимуму. На всіх рівнях.
Чому це можливе там де є тонка межа між віртуальним та матеріальним ринками послуг чи товарів ?
Припустимо,що уявна особа прийшла до автосалону та придбала новеньке авто за 200 000 грн і спеціальну пропозицію ( бонус). «Можливості» такого доповнення до покупки - просто фантастичні ! Довколосвітня подорож на цьому авто за 90 днів! Саме тому щасливий власник має купувати пальне тільки до бензобаку та без можливості його відкачувати звідти і на суму 70 000 грн щомісяця. Щоб зберегти принцип : зрівняти вартість наданих «можливостей» з вартістю товару де «можливості» будуть реалізовуватися.
Весь невикористаний бензин – пробачається оператору АЗС.
Принцип то однаковий,просто цифри різні. Але матеріальний товар навряд чи вдасться будь-кому продати на таких фантастичних умовах.
А що у супермаркеті ?
Там можливості теж безмежні та невичерпні.
Пропоновані можливості по асортименту товару корегуються моїми потребами. Я можу купити товарів на 600 грн, але навіть у страшному сні мені супермаркет не виставить додатковий рахунок на + 200 грн за невикористані мною можливості купити щось ще.
Два ключові моменти,що пояснюють механізм вилучення грошей у клієнта.
У супермаркеті я отримав чек на касі в момент розрахунку.
Я придбав товар там з доданою вартістю (ПДВ)
Тобто, я заздалегідь бачу та планую ліміт витрат і можу миттєво піти до конкурента,якщо цінова політика мережі буде зухвалою. Вся ця інформація доступна візуально в режимі реального часу і додатково зафіксована у чеку.
Звісно, можна купити збіжжя та власноруч змолоти його на борошно,зробити крупу, власноруч начиняти ковбаси.Тобто,економити власні кощти не переалвчуючи за ПДВ.Повірте,в супермаркеті вийде дешевше, швидще,якісніше і в супермаркеті всі товари вже є. Товари з ПДВ. Я можу їх вживати відразу розігрівши за мить в мікроволновці, чи просто відкривши упаковку. Мій час – збережено.
МІЙ ЧАС – ЗБЕРЕЖЕНО !
У віртуальному світі всі трохи не так.
Опоненти можуть волати : «Знайшов що порівнювати! Тут безліміт+можливості використання протягом місяця заплативши раз! А там платиш щоразу!»
Порівняємо : перерахуйте абонплату та зачиніть на 32 дні гаджет до сейфу.
32 дні не відвідуйте супермаркет.
Анулюйте одночасно обидві можливості, для чистоти експерименту.
Порахуйте витрати при однаковій умові утримання від використання наданих можливостей мережею мобільного зв’зку та суперсаркетом. Отож! Неварто порівнювати палець з …… .
Я перерахував оператору 171 грн і зробив декілька дзвінків,не більше 2-х десятків. Реально,послуги зв’язку мені стали дорожче 17 грн за один нетривалий дзвінок,навіть з урахуванням того,що в мережі оператора вони – безкоштовні !
Враховуючи мої персональні витрати на громадський транспорт +270 грн то дзвіночки мої ніби з банківських металів за 50 грн вартує кожен, таке собі срібне - дзинь-дзинь-дзинь.
В третій частині про тарифи,безліміт, наш час і чому тільки персонаж з кінострічки «Горець»
може класти на такий стан речей.
(далі буде)
Підписуйтесь на наш Telegram канал Enigma