Частина 3.
Треба визнати,що кожен оператор мобільного зв’язку каже щиру правду – він надає ЛИШЕ трафік. До цього підв’язаний і безліміт,який відкриває кожному безмежні можливості для пошуку та використання інформації. Ну а про дзвінки,СМС і згадувати не варто,бо це основна сфера їх діяльності.
Диявол ховається в деталях. Ось тут :
- В супермаркеті я отримую чек де чітко вказано що куплено (список) вартість загальна сума витрат № термінала та час оплати. Чек я можу використати для повернення товару (якщо він,припустимо, був випадково, реалізований після закінчення терміну придатності).
- Оператор мобільного зв’язку не повідомляє на завершення кожної доби конкретну кількість наданого трафіку та вартість. Все приховано у так званому «безліміті».
Чи може клієнт корегувати трафік ? Так,може. Ось :
«Як зменшити використання мобільного трафіку та керувати ним
Показник використання трафіку – це обсяг даних, завантажених на телефон або надісланих через мобільне передавання даних. Щоб відстежити використання мобільного трафіку, перевірте та змініть відповідні параметри.
Важливо. Ви користуєтеся спеціальною версією Android. Якщо ці кроки не допомагають, зв’яжіться з виробником пристрою.
Важлива інформація: деякі з цих дій можна виконати лише в ОС Android 8.0 і новіших версій. Як дізнатися версію Android.
Як перевірити використання мобільного трафіку
- Відкрийте додаток Налаштування.
- Натисніть Мережа й Інтернет
Інтернет. - Біля назви оператора натисніть значок
. - Угорі буде зазначено загальний обсяг використаного трафіку.
- Щоб переглянути графіки й дані, натисніть Використання трафіку додатками.
- Щоб вибрати період часу, натисніть значок
. - Дані про використання трафіку різними додатками наведено під графіком.
- Щоб вибрати період часу, натисніть значок
Як налаштувати застереження й ліміт для мобільного трафіку
Як налаштувати застереження, щоб отримувати сповіщення про використання трафіку
Як налаштувати ліміт та автоматичне вимкнення для мобільного трафіку
Як змінити налаштування, щоб заощадити трафік
Як увімкнути або вимкнути мобільне передавання даних
Як увімкнути або вимкнути автоматичну синхронізацію
Як дозволити або обмежити фонове використання трафіку додатками
Як увімкнути або вимкнути роумінг даних
Як вирішити проблеми з налаштуваннями мобільного трафіку
Важливо: Дані про трафік, використаний телефоном, можна переглянути в додатку Налаштування. Оператори по-різному вимірюють використання трафіку. Радимо звернутися до оператора мобільного зв'язку, щоб дізнатися про вимірювання трафіку та ліміти тарифного плану.»
Порівнюємо надані можливості ОТРИМАТИ повну інформацію по використанню наших грошей.
Для мене, чек із супермаркета більш зручний, простий та зрозумілийі не потребує спеціальних знань та будь-якого мінімального рівня кваліфікації що до роботи з гаджетом.
Чи може мобільний оператор теж все спростити?
Так! Наприклад : він присилає наприкінці доби звіт про наданийтрафік за поточні 24 години та вартість цієї послуги.
Смартфон кожного клієнта просто накладає на отриманну, від оператора, інформацію що саме завантажувалося по наданому трафіку і формує на екрані електронний чек за добу,на сьогодні, за поточний термін оплати.
Тепер кожен бачить у наданому БЕЗЛІМІТІ конкретику власних витрат і з’ясується,що певні позиції можна та треба корегувати.
Може варто 80% добового трафіку заблокувати від Тік-Току і перенаправити цей ресурс на освітні,чи інші контенти ? Такі зміни може робити кожен, побачивши візуально добовий
(недільний,місячний) звіт.
Я не закликаю відміняти існуючі пакети послуг. Їх готували толкові фахівці,врахували різні чинники і вони задовольняють потреби левової частки споживачів. Та є певний прошарок клієнтів, які зацікавлені економити та оплачувати конкретну кількість реально використаного трафіка,дзвінків і не більше від того!
Базова відмінність у можливостях між матеріальним та віртуальним полягає у наявності доданої вартості (ПДВ).
Нагадую: після супермаркета ви можете споживати куплений товар не витрачаючи свій час.
Немає потреби 40 хвилин стояти над кільцем ковбаси і тільки потому почати її гризти.
Купивши певний трафік у оператора ви повинні використати власний час для перегляду (прослуховування) контенту, і у цьому випадку ми всі стаємо ПДВ. Тут є єдине місце де гармонійно поєднується корисне з приємним – унітаз.але і там ви маєте додати власний час для доступу до контенту. Буває,що гаджет працює в порожній кімнаті. То це – марнотратство.Гроші на вітер!
Коли діло дійде до грошей,податків і беніфінціарів то з’ясується, що кожному з клієнтів був наданий безліміт + безмежні можливості 24/7 і всі кошти оператор отримав правомірно.
В чому маю певний сумнів. Що мене конкретно не влаштовує з моїм дешевим мобільним телефоном?
- Перше: оператор проявляючи «турботу» просто інформує про зміну тарифу у зв’язку з наданням більш широкого спектру послуг по факту і не питаючи чи воно мені треба.
- Друге:конкретно мені потрібна посекундна тарифікація дзвінка(був колись такий вид послуги від оператора) та оплата СМС.
- Трете:безліміт та можливості мене не цікавлять. Зовсім. Мене,як клієнта привели до якогось спільного знаменника,спільного гребінця, нехтуючи моїми персональними потребами і бажаннями,тим самим, попираючи мої права та свободи, які гарантує Конституція України.
- Четверте: я готовий платити оператору відразу 500 грн. він буде посекундно вираховує вартість послуги. Інформує мене про використаний трафік та кошти – надсилає мені чек і ніхто немає права говорити мені як та коли дзвонити,писати та використовувати власні гроші : чи всю суму 500 грн протягом доби, чи за два місяці, чи за два роки.
- Мої потреби повинні домінувати над їх можливостями та безлімітами.
Це мій персональний тариф. Інші клієнти оператора теж могли б визначити власні приорітети та побажання. Оператор не має права нам відмовити, бо завжди правим - є клієнт!
Висновок : без мобільного зв’язку жити ніхто не погодиться. Це необхідна функція для комфортного існування всіх нас. Водночас, необхідно знаходити чесний баланс між нашими грошима та наданою послугою.
Підписуйтесь на наш Telegram канал Enigma