Enigma Enigma

Petro Nepokupnyi

2020-08-14 11:44:02 eye-2 2539   — comment 0

Україна як MMORPG



Ось ти успішний гравець, доволі давно в грі, можливо маєш свій невеличкий клан. Прокачав свого персонажа: і грошей вдосталь, і досвід є, і харизма така, що з тобою і світлі, і темні мають бажання мати контакти, а непрокачені гравці, навіть якщо і мають бажання внаслідок подолання тебе прокачати власного персонажа, все ж таки вважають, що перебування в колі твоїх союзників або нейтралів принесе значно більше користі, ніж перебування в колі твоїх ворогів.

Якби Турок, Єзуїт та Варяг, як архетипи твого персонажа, прокачені так, що гармонійно доповнюють один одного і для твого персонажа у грі залишається декілька кроків до перетворення в Пацюка - такого собі надперсонажа, в товаристві якого збираються і світлі, і темні, і гравці з досвідом, і без - тобто всі інші гравці будуть вважати тебе таким персонажем, погляди якого на ігрову механіку та правила гри можуть розкрити для них нові можливості.

І так, наявність таких персонажів не заборонена правилами гри, але небажана, оскільки порушує ігровий баланс та дуже заважає  організаторам гри, бо гра ж задумувалася для певного "розводу лохів" на шляху прокачування їх персонажів.

І ось, коли ти десь на самоті в ігровому шинку відпочиваєш за кухлем пива, до тебе підсідає непоказний персонаж посереднього рівня та пропонує тобі інший шлях розвитку твого персонажа: зібралися гравці, з досвідом та грошима, але недостатньо прокачені (харизма недостатня), і потребують тебе, такого досвідченого та харизматичного, щоб очолити їх клан та керувати королівством, або замком, або представляти цей клан на раді найпотужніших кланів цієї гри. І все, що від тебе вимагається - це поділитися з новоствореним кланом харизмою, а за це ти зможеш отримати нові можливості у грі та, як лідер новоствореного клану, що буде притягувати нових та перспективних гравців, не те, що зможеш відновити цей рівень харизми, а й збільшиш його до небаченого для цієї гри рівня. А гравці в клані, який тобі пропонують очолити, ну дійсно першокласні: кожен має прокачені характеристики в певному класі, мають по декілька  потужних артефактів, зв'язки з іншими кланами, ... - тобто зможуть як клан "підняти", так і інших гравців, що в королівстві чи замку "зависають" прокачати. Згоджуйся?...

P.S. За матеріалами:
MMORPG
Олексій Арестович: Шановний Пацюк

P.S.S. Так виглядає, що наразі більшість харизматичних гравців погоджуються на пропозицію: ілюзія лідерства сьогодні для них є важливішою, ніж роль Пацюка завтра. 
А може інші гравці, які вважають, що перед ними потенційні Пацюки, мають щодо цих харизматичних гравців​ невідповідні ілюзії.
А причини, чому такий харизматичний гравець приймає цю пропозицію, залишаю на розсуд читача :)

Підписуйтесь на наш Telegram канал Enigma