Через часті зміни у графіках погодинних відключень деякі місцеві жителі обурюються самому факту змін і тому, що про них повідомляють не заздалегідь. На це відреагували в "Запоріжжяобленерго".
"Розуміємо, що зміни у графіках можуть дратувати – адже, якби знати заздалегідь, можна було б по-іншому спланувати день. ‼️Але, так само як і ви, шановні споживачі, будь-яке ОБЛЕНЕРГО ЗАЗДАЛЕГІДЬ НЕ МОЖЕ ЗНАТИ про те, як можуть відрізнятися фактичні обмеження, ми ж не екстрасенси", - йдеться в повідомленнях.
В повідомленні йдеться про те, що обленерго так само не зацікавленні у постійних відключеннях світла через загрози для обладнання.
"Здоровий глузд свідчить про те, що ми у вимкненнях НЕ ЗАЦІКАВЛЕНІ. Кожне відключення - це додаткова робота для персоналу, при цьому їхня зарплата не збільшується. Це додатковий знос і подекуди відмови обладнання - знову більше роботи і більше витрат для компанії. Загалом, що менший обсяг електроенергії розподіляємо – то менше грошей ми за це отримуємо. Тобто, від застосування графіків погодинних відключень наша компанія зазнає прямих фінансових втрат. Введення графіків для нас абсолютно невигідне!
Звісно, розуміємо їхню необхідність для збереження стабільної роботи Об’єднаної енергосистеми – і робимо все належне. Втім, щойно у додаткових обмеженнях зникає потреба – оперативно реагуємо, попри навантаження на персонал. Прагнемо, аби тривалість вимушених відключень електроенергії була якомога меншою", - йдеться в офіційній заяві обленерго.
Підписуйтесь на наш Telegram канал Enigma