Хочете дізнатися, як без зайвих теоретичних викладок і зарозумілих повчань наблизитися до успіху? Тоді вам точно до цих авторів, які розкажуть все (і всім) про гроші й процвітання.
Клейтон Крістенсен, Ефоса Оджомо, Карен Діллон. Парадокс процвітання. Як інновації можуть вивести нації з бідності. – Л.: Видавництво Старого Лева, 2024
Ця книжка - про те, чому популярні заходи проти бідності не дають результату і що справді допоможе ліквідувати бідність. Її автор, професор Гарвардської школи бізнесу, співзасновник кількох великих компаній і один із найвпливовіших бізнес-мислителів, разом зі своїми співавторами пропонують новаторське рішення до справжніх і тривалих змін. На їхню думку, правильні інновації не тільки будують компанії, але й будують країни. Парадокс процвітання визначає межі загальних моделей економічного розвитку і пропонує нову основу для економічного зростання, заснованого на підприємництві та інноваціях, що творять ринок. Так само нам нагадують, що скорочення масштабів злиднів не призводить до процвітання, котрим потрібен зовсім інший підхід. Таким чином, процвітання представлене як процес, за допомогою якого дедалі більше жителів країни покращують своє економічне, соціальне та політичне становище. У процвітаючій країні зростає і рівень громадянських свобод, вона менше залежить від доступу до нафтових чи інших ресурсів. Натомість є багаті країни, які не вкладають гроші в дослідження та інновації, не створюють умов розвитку населення. Їхнє благополуччя засноване лише на ресурсах, і якщо вони не зможуть створити умови для процвітання, то зі зникненням ресурсів зникнуть і всі їхні прибутки. Загалом ідеї в цій книзі допоможуть компаніям, які відчайдушно прагнуть справжнього, довгострокового зростання, побачити реальний, стійкий прогрес там, де вони раніше зазнавали невдачі. Також завдяки цій книжці можна краще розуміти закони ринку та парадокс процвітання, який, на думку авторів, відбувається всередині країни, а не приходить ззовні.
Найджел Камберленд. 100 правил успішних людей. Маленькі вправи для великого успіху в житті. – К.: КМ-Букс, 2024
Щодо цієї книжки можна згадати, що навряд чи існує хоча б одна людина, яка не прагне стати успішнішою Причому неважливо, про яку сферу нашого буття ідеться - роботу, навчання, стосунки в родині чи, скажімо, особистий розвиток, усі ми мріємо змінити щось у житті, перетворити його на більш цікаве, наповнене та самодостатнє. Проте не кожному вистачає наснаги зробити перший крок до змін та розуміння того, з чого слід починати. Автор цієї книги без зайвих теоретичних викладок і зарозумілих повчань пропонує ідеї, які наблизять вас до омріяного успіху, а також дає практичні поради стосовно того, як ці ідеї втілити в життя. Все дуже просто і доступно. І ви маєте можливість у цьому переконатись. У своїй книзі автор - відомий коуч, письменник та спікер, співзасновник компанії The Silk Road Partnership, що займає лідерські позиції у сфері надання послуг коучингу для керівників та навчання лідерству - зібрав 100 правил, опанувавши які, ви досягнете будь-яких цілей. Засвоїти ці правила вам допоможуть спеціальні вправи, виконуючи які, ви поступово відмовитесь від звичок, які вас пригальмовують, і виробите нові звички, які приведуть вас до благополуччя. "Подорослішавши, ми легковажно ігноруємо або просто забуваємо те, що справді любимо, - нагадує автор. - Ми дозволяємо іншим керувати нашим життям, намагаємось відповідати чиїмось очікуванням. Розповім про власний болісний досвід. У школі я дуже любив географію, але згодом, дослухавшись до порад, вступив до університету на факультет економіки. Замість того, щоб здійснити свою мрію, став бухгалтером. А вам доводилося робити подібний вибір у житті? Іноді важко зрозуміти, що йдеш не своїм шляхом". Тож, щоб не збочити, варто читати такі книжки.
Денис Каплунов. Персональний брендбук. 111 інструментів, щоби стати найбільш затребуваним і високооплачуваним. – К.: Школа копірайтингу Дениса Каплунова, 2024
Автор цієї непересічної книжки нагадує нам про те, що персональний бренд - це не про те, як вести соцмережі та збирати вподобайки. Це про те, як вести справи та заробляти гроші. Таким чином, український класик маркетингу продажів комунікацій презентує свою книжку-тренінг, що містить 111 інструментів, які допоможуть вам стати найбільш затребуваним і високооплачуваним спеціалістом на ринку. Автор детально пояснює кожен інструмент надає план його застосування, підкріплює практичним прикладом і надихає мотиваційним напуттям. Які ж вміння і навички можна опанувати завдяки цій книжці? Привертати увагу аудиторії, яка зможе вивести вас на новій рівень. Виділятися на тлі конкурентів і яскраво демонструвати свою суперсилу. Підвищувати пізнаваність в сегменті платоспроможних клієнтів. Вражати клієнтів своїми цінностями й підходом до ведення справ. Створювати продукти, які допоможуть швидше заробити більше грошей. Збільшувати вартість роботи та працювати на високі й великі чеки. Викликати бажання у вас купувати й вас активно рекомендувати. Підвищувати силу та цінність свого імені та прізвища в ринку. До речі, щодо останнього можна ще побажати, щоб не тільки автору цих рядків довелося почути від провідних фахівців з його літературної галузі, що "ІБТ – це self-made-man", оскільки нині цьому можуть допомогти такі книжки, як, наприклад, оця.
Наталя Гук, Любомир Остапів. Чарівні історії про гроші. – Х.: Ранок, 2025
Легко, цікаво й пізнавально про фінанси дітям розкажуть: Наталя Гук — українська письменниця, лауреатка літературних конкурсів. Любить писати коротку прозу, нонфікшн та художні тексти для дітей. Поза літературною діяльністю працює маркетологинею і мамою допитливого дослідника. Любомир Остапів — фінансовий консультант, підприємець, інвестор, відомий фінансовий блогер, засновник соціального проєкту «Сімейний Бюджет», автор чотирьох книг про сімейні фінанси для дорослих, а тепер – і фінансових казок для дітей, які читає й своєму синові. Тож ці історії про гроші чарівні й помічні, адже вони заохотять дітей до навчання і покажуть його практичну користь; зауважать на перевагах працелюбства й ощадливості; розкажуть, що таке резервний фонд і як формується пасивний дохід; пояснять диверсифікацію ризиків і принцип дії інвестиційного відсотка; допоможуть сформувати адекватне ставлення до грошей. «Коли час починати говорити з дітьми про гроші? – питають у книжці. - У чотирнадять, дев'ять чи в п'ять? Я вважаю, що фінансову грамотність можна прищеплювати дитині з найменших років, так само як і правила етикету чи звички самообслуговування. До прикладу, якщо з малюком двох років у магазині розмовляти про правила поведінки, розраховуватися на касі, домовлятися про загальні й особисті покупки -- то пізніше ви уникнете істерик, що супроводжуються славами «Хочу! Купи!». Чи стосується ще навчання дитини поводитися з грошима? Безперечно!
Хунієн Монсе. Перша книжка про гроші. Мон і Нета купують подарунок. – Х.: Ранок, 2025
Ця інтерактивна книжка просто та цікаво розповість малюкам про гроші. По суті, «Перша книжка про гроші» Хуніен Монсе - це основи фінансової грамотності для дошкільнят, викладені просто і цікаво. Загалом дуже цікава, корисна й помічна книжка-іграшка. Діти зможуть взяти участь у пригодах головних героїв — мишенят Мона і Нети. Мишенята хочуть подарувати мамі на день народження солом’яний капелюшок, але з’ясовують, що для цього потрібні гроші. Але й це ще не кінець пригодам, тому історія продовжується. «Авжеж мишенята встигли до зачинення крамнички. Мон і Нета сплатили гроші за солом’яний капелюшок, а пан Бриль красиво загорнув подарунок. Коли мишенята поспіхом виходили з крамнички, Мону на ніс упала крапля. Мон схопився за голову: О дірка в сирі! А якщо наш подарунок промокне, Нето?»
Підписуйтесь на наш Telegram канал Enigma