Як я опинився серед безлічі ідіотів. Частина перша.
1. Не скромна частина.
Загалом-то у пристойному освіченому товаристві є правилом гарного тону, нормально представитися і розповісти про свій бекграунд.
У звичайному загальному товаристві ти на це від декількох людей обов'язково почуєш:
"О дивись, хизується своїми освітами. А я і без них все розумію, а вони освідчені ідіоти тут, тут і тут."
Так от, я маю декілька гарних освіт, вищих, дуже заапгрейчених самоосвітою, реалізованих у практичній роботі на не поганому рівні. Декілька, не тому, що однієї не вистачило. А тому що довелося жити у світі який карколомно змінювався технологічним прогресом. Маю дуже серйозну філософську і методологічну підготовку, не скучний життєвий досвід...
Потім я зробив для себе дуже серйозні відкриття, у певному товаристві отримав ряд дуже цивілізаційно важливих таємних знань.
Я про них багато писав. Нижче у додатку я надаю посиланняння на мої публікації і просто найважливіші тези. Хто їх не читав, варто переглянути, перед тим як читати далі.
Справа, одним реченням, у тому, що наше суспільство хворе ідіотизацією.
Ця ідіотизація інспірована частково свідомо, частково по накопиченій некомпетентності багатьох "відповідальних" осіб, частково від інформаційної/мовної відірваності від цивілізованого світу. Але якщо говорити про неї прямо, то ці думки ніхто не хоче підтримувати. Звичайній освіченій людині неприємно говорити, що в неї є якісь серйозні розумові вади. Що вже казати про всяких учителів-професорів, у яких сама сам фах передбачає, зображати солідність і високий рівень розуму ...
І от дивіться. Щоб донести ці важливі необхідні революційні ідеї до суспільства я маю продемонструвати: тут у нас ідіотизми, тут ідіотизми, і тут ідіотизм ... Я приймав участь у багатьох трудах-роботах, де не тільки виявлялися ідіотизми,... не тільки виявлялася їх природа,... але і розроблені дієві методи, як викоренити самі причини, які ведуть до цієї ідіотизації суспільства, яке застрягло у "відстали назавжди", "у нас такі умні діти, що всі намагаються отримати освіту і втекти з країни".
І отут - фокус-покус! Мало протидії всяких професорів і людей, що принесли крапельку західної цивілізації у папуаське суспільство (вони взагалі на місцевому рівні вважають себе богами, хоча, окрім своєї цивілізаційної крапельки, у багато в чому залишаються такими самими папуасами). Крок за кроком, ми просуваємось і зустрічаємо один сюрприз більший від попереднього ...
Головний сюрприз у тому, що суспільство таки-то реально ідіотизоване, і в ньому є величезне дерево чи ієрархія міріадів усіляких идиотизмів. Кожен системний ідіотизм породжує десятки сотні своїх життєвих реалізацій.
Спочатку я думав, що це просто якесь випадкове непорозуміння, ... Якась не дуже освічена, але "не в усьому глупа людина" каже мені: "Так, я давно це знаю, знаю і всім говорю,... слава Богу, кінець-кінцем, це ще до когось дійшло, ... он тут ідіотизм, і тут, і тут, і кругом ідіотизми, і ми живемо в світі ідіотизмів і бардака,... світ так побудований ..."
Ти йому кажеш, що ось епідемія туберкульозу, ось ліки які всім хворим потрібно приймати, ось люди, яких треба ізолювати, обробити, і це тільки в нашій країні така епідемія, в розвинутих країнах її немає ...
А він тобі каже, що він давно знає, що світ створений із бухикаючих людей, "одні бухикають, потім перестають, інші бухикають поки не помруть ... При одному клімату бухикають більше, при іншому менше. Нарешті ти хоч це зрозумів...кругом ідіотизми, - це нормально, світ такий! "
"...якесь випадкове непорозуміння...", ага як би то так. Потім друга така людина, потім третя, потім четверта ... Ужос!
А що не так??? Так має бути, все логічно, - ідіотизоване суспільство. Не глупі від природи люди бачать навкруги купи ідіотизмів... Вони логічно сприймають, що світ побудований на ідіотах і ідіотизмах. Вони пристосувалися. В них вже є своя философія і тактика, і стратегія. Як жити в світі ідіотизму. У світі бухикаючих людей. А тут приходиш ти і кажеш: "Давай всіх вилікуємо..."
- Стій! Стій! Стій! Як так ??? Так не можна! Зламати весь світ! Усе суспільство побудовано на якійсь павутині-мережі, на тому, що той не знає того, той не розуміє того, той ідіот в тому, той ідіот в цьому, і всі один одному в чомусь допомагають і заробляють, і мають хліб від цього! Я, як людина, існую розумінням цього світу, його масового ідіотизму, а ти хочеш просто знищити мене як "розумну" істоту... Півкраїни живуть на тому, що продають один-одному пігулки від кашлю, а він каже, мовляв, давай вилікуємо всіх від кашлю, зупинимо якусь там епідемію... І ми, солідні люди, тіпа, перестанемо бути ідіотами у "світовому значенні", а станемо дурнями-новачками і невігласами у місцевому значенні свого нового суспільства вже без бухикаючих дурнів.
Це як "професору бухгалтерії" сказати, що ви нікчемно і сумасбродно заплутали простий і ясний предмет, і просто морочите людям голови. А ти взагалі не потрібен, бо бухгалтерію всі зрозуміють ще в школі.
Чи професору філології в англійській мові, ... он дуркувата мамка в Канзасі за шість років вчить дитину англійській мові, ... Що ви морочите людям голови 15 років садок-школа-інститут, і вони не можуть вивчити мови ???
Чи як людині з політичного класу сказати: "Давай, покажімо, що професори трохи не того..." А він спирається на їх авторитет, на електорат учнів-студентів-батьків... А професори побіжать в ток-шоу і скажуть, що він сам - дурень...
Будь де сидиш на посаді: "...Ідіотично тобі? Заплати хабарчик, - і буде зроблено нормально без дібілізму. Тіпа, я тебе виручив."
Людям вигідний "туберкульоз" ідіотизму, вони без нього не уявляють свого життя ... Вони в ідіотизмі є "людьми на рівні"!
А між тим, кругом - пристойні люди, он у минулому році ВВП виріс на три відсотки! На три відсотки більше ніж в минулому таблеточок від бухикання один одному напродавали. Акцизи на горілку і цигарки і підвищили, от і виручка ВВП-шна трохи у всіх збільшилася. "Експерти" вважають що це добре...
Далі буде.
У першій частині ми з'ясували, що є купа людей, котрі призвичаїлися до ідиотизованого світу, вони пристосувалися до життя в ньому. І вся ця глобальна ідіотизація країни є нормальним звичним єдиним уявним для них середовищем існування, вони не хочуть і бояться іншого. Безлічі людей не хочеться це міняти, вони знайшли своє хитре місце у світі ідіотів. Хоча зрозуміло, що країна, суспільство при такому стані речей котиться у пауасію.
Читати більше публікацій цього автора
"Як я опинився серед безлічі ідіотів."
Частина друга тут
У другій частині ми з'ясували, що , окрім того, що нас оточують купи ідіотів і ідіотизмів, ... ще є і купити ідіотів, котрі усюди повсякденно кричать про справжні і мнимі ідіотизми.
І нормальній компетентній людині, щоб донести свою думку до суспільства, спочатку треба записатися в цей хор ідіотів-скандалістів і "звіхнутих пенсіонерів". А потім ще, якимось чудом вискочити з цієї чудової компанії...
Такі правила існування в ідіотизованому суспільстві.
Частина третя тут
У третій частині ми з'ясували, що , окрім того, що країна ідіотизована, нас оточують купи ідіотів і ідіотизмів, можна навіть іноді добитися і отримати якогось державного визнання цього факту. І питання тут, не стільки у моїх "званнях", а у тому що більшість парламенту голосує за такі дібілізми. Головна тема, все ж таки, про ідіотизацію суспільства, країни.
.............................................
.............................................
Додаток. Посилання:
Страшна хвороба.
Тільки для людей з потужною здоровою психікою. 18+
Зараз є і шлях і можливість швидко, потужно виходити, рятуватися з цього стану, але мало хто усвідомлює і необхідність і сам цей стан народу. Багато кому здається, що розумовий потенціал народу нескінченний, якийсь гумовий, а це - не так.
Це не оповіданнячко, а меморіал. У кожному рядку, - трагедії і скалічені долі і душі. Цей текст треба вранці іноді перечитувати, щоб усвідомлювати у якому народі ти живеш, і хто є ти. Його треба пригадувати кожен раз, коли щось хочеш сказати про "наш народ".
П'ятий раз не можу дописати, - кидаю. Настільки це дизморалить. А як буде читати? Хіба мигцем. Якийсь непотреб і страхіттячко. А щось з середини говорить - треба написати! Маєш, хоч іноді, усвідомлювати статус. Свій. Свого народу. Країни.
Вирішив викласти навіть першу частинку не закінчену, ... ескізом. Мало буде, але впевнений, що якась дуже мала кількість людей теж вирішить, що має таке читати усвідомлювати. Розумово-історичний статус ... Викладаю. Свіже повітря рідної землі і посмішки людей не дадуть потонути у цьому пост-совково-безбожному депресняку.
От якщо людину довго і сильно бити по голові, ... так, у неї буде хвора голова. Якщо довго і сильно бити по руках, ... так у неї будуть хворі руки. Хтось стане слабий, дурний і нікчемний. А хтось буде намагатися опиратися, лікуватися, поводитися розумно, при можливості відновлюватися. Ах, до чого це я?
ЧАСТИНА ПЕРША
Побита голова.
Як народ і країну били по голові.
1. Філологічна ідіотизація. Страшна назва. Під ігом кримінальної російської влади, що за царату, що при комуністах, повністю зупинився розвиток як російської мови, так і мов підлеглих московії народів. Людство відкривало нові науки стосовно мислення, логіки, представлення і обробки інформації. Передові народи вдосконалювали паралельно з цим свої мови. А московія все-таке нове тільки забороняла і гальмувала. Як результат, - мови підлеглих москвії народів залишилися на рівні 17-го сторіччя. З купою дуркуватих неоднозначностей і мутняків, з болотами недоречних термінів.
2. Перша світова війна з значними трагічними подіями в Україні.
3. Масові лиха, голод, епідемії,, пограбування, вбивства, еміграції громадянської війни, організованої московськими і пітерськими комуністами-безбожниками з основними подіями в Україні.
3. Глобальне потурання людських християнських цінностей московськими комуністами, організація ними війни на винищення християнства і християн.
4. Розповсюдження лже-наукових, утопічних, схоластичних "філософій" і методологій радянським союзом. Як от зараз у московії ставляться до розвитку марксистсько-ленінської "філософії" ? Як для ідіотичних казочок для дурнів! От саме цим і займалися "найкращі уми" московії у 20 сторіччі, коли вибухо-подібно розвивався науковий прогрес людства. На московії створювали теорію феодалізму індустріальної епохи для поневолених кримінальними хунтами людей. Це робили 70 років всю епоху переходу від 3 класів освіти у московсько-патріархальній школі за царату, до загальної освіти, коли у людей в світі почався вік просвіти, ... у нас було 10-річне вдовблення кожній дитині в школах дуркуватих казочок, які не мали відношення до реальності. Зі змінами курсів кожні 10-15 років на якийсь новий тип "бєзбожия", "вєсь мір разрушим". ... А чи ви думаєте, що тисячі вчителів не ретранслювали цю бєсовщину по школах і інститутах?
5. Висмоктування інтелектуально обдарованої молоді з України у московію і у столиці республік, на освоєння вічних мерзлот.
6. Голодомор 1932-33 років, організований московською владою, щоб вигнати селян на промислові будівництва на рабсько-тюремних умовах.
7. Репресії 1937, коли працьовитих і розумних людей массово відправляли у лагеря смерті для кривавого освоєння Сибірських і уральських родовищ сировини (значною мірою для постачання зростання режиму Гітлера).
8. Оорганізована московією і Гітлерівським режимом друга світова війна (найдовша і найкривавіша частина в Україні)...
9. 70 років, під час московитського комуністичного іга, масовою пропагандою популяризувався інтернаціоналізм і змішані шлюби між різними національностями; велися штучні масові переселення людей на чужі етнічні землі. Це загалом не несе негативних наслідків для індивідуального інтелекту людей. Але це значно погіршує можливості колективної організації, єднання і масового патріотизму, особливо за умов ворожого ідеологічного пропагандистського пресингу з сусідньої країни брутальними методами масових обманів і наклепів, поставлених на величезні "промислові", конвеєрні потужності...
10. Падіння ролі, статків, авторитету, поваги до всіх людей розумової праці у кримінальні 90-ті, після фінального "комуністичного" розкрадання. Втрата роботи за фахом. (повернулися інженери у нульові вже не у національну, а в іноземну аутсорсну економіку)
11. Різке знецінення знань, навичок і досвіду інтелігенції за багатьма фахами, під час дуже різкої науково-технічної ІНОЗЕМНОЇ революції і комп'ютеризації нульових років (проблема буде наростати). Багато ВНЗ дають застарілі на 20-50 років знання, вже більше півсторіччя.
12. Поява і розповсюдження серед молоді багатьох типів шкідливих речовин, що викликають асоціалізуючу залежність і хвороби. Це ж не з фільму жахів, як тобі на зустріч йдуть черги по 2-3 дівчини 13-ти років з пивом і ром-колою ...
13. Кліпізація мислення, розбещення і дефункціоналізація молоді, принесені смартфонами, інтернетом і комп'ютерними іграми.
14. Навчання за гроші, коли викладачі сидять на фейково-мізерній зарплатні, призвело до масової корупції, деморалізації і падінні якості освіти. Інституто-університети, як школа вимагання і збору хабарів з нехтуванням реальними знаннями.
15. Ідеологічні перефарбування вчителів,... масові, ...серійні... Що таке "42 роки не лох"? Це коли майже кожні 5 років змінювалися аж на протилежне цінності ідеологія старших поколінь, батьків вчителів, начальників, авторитетів. Комунізм, демократія і антикомунізм, кримінальні "авторитети" 90-х, ... розпад промисловості, епоха продавців снікерсів, кучмівськи роки, ющенковські роки, януковичські роки ... Що засвоювала людина, яка виховувалася вчителями і дорослими під час цих ідеологічних і ціннісних гойдалок? Що дурником бути - нормально, всі авторитети такі! Від вчителів до олігархів ? Що таке "42 роки не лох"? Це коли тобі вчителька у 1988-му розповідає про "доброго"-кривавого дєдушку Лєніна, потім через 3 роки друга вчителька розповідає, що попередня була дурою, ... і так п'ять разів підряд кожні 4-5 років ! Все одно - кругом одні дурні! Можна пертися коміку без жодного досвіду державного управління у президенти! Щоб стати тріскою у чужих іграх ... От що таке "42 роки не лох".
16. Розділення по мові народу і інтелектуалів. "Рускій язик начінаєтца с завода" ... Чудово, що була українська мова для вчителів української мови. А чи була вона для інженерів і науковців ? Для написання чудових есе і оповіданнячок була, ... а що було почитати інженеру, який художню літературу взагалі майже не читає з 20-30 років ? Де йому було брати український лексикон, читання і спілкування ? А лексикон технарів у багато разів більший за словоформами ніж у шкільної вчительки мови. ...
Такого НЕ ІС-НУ-ВА-ЛО !!! А народ жив і працював не у бібліотеках під началом вчителів філологів українських, а на заводах і фабриках ... Нормальна людина термінів широко вживаних на заводі у житті жодного разу не чула українською мовою. Тобто у нас протистояння навіть серед інтелігенції, коли непорозуміння між фізиками і ліриками багаторазово помножене темою мова-язик-суржик. Величезні проблеми з мовою для людей у яких великий звичний "природний" темп говоріння. Ніхто цими проблемами адекватно не займається.
17. Робочі руки ефективною іноземною малою машинізацією відсторонені від непродуктивної національної інтелігенції, не мають до них поваги. "Нікчемні-продажні-торгашики-злодюжки-хабарники" ... ще і з москальскими мовою або суржиком, ... ТАК СПРИЙМАЮТЬ УКРАЇНСЬКИХ ІНТЕЛЕКТУАЛІВ БАГАТО УКРАЇНЦІВ З РОБІТНИКІВ.
18. Проти України ведеться гібридна війна на вищих рівнях управління і пропаганди.
19. Захоплено не патріотичним, не компетентними, кумівськими, корупційними елементами:
- медійна,
- юридична,
- управлінська,
- і освітня системи.
Підписуйтесь на наш Telegram канал Enigma