Enigma Enigma

Olexandr Tovmach

2022-04-03 06:30:37 eye-2 367   — comment 0

Історії. Про гроші 4.

Концепція   об’єднуючої  транспортної магістралі  для  Евразії.

В реаліях,є декілька пропозицій такої магістралі, але пропонована концепція повинна переконати інвестора, що саме  маршрут :   Китай-Казахстан-Узбекистан-Туркменістан-Азейбарджан-Грузія-Україна-Польща-Німеччина  є самим інноваційним  та  економічно вигідним.

Генеральним вантажем цієї транспортної магістралі є стандартний контейнер, 20 чи 40 футовий

По суходолу його можна транспортувати у двох варіантах :

  

ж/д  або  автотранспорт.   Концепція пропонує інноваційне рішення, а саме :  підвісити контейнер під рухомою платформою  та  покрити його аеродинамічними обладунками.

Як це виглядатиме  на практиці ?  Будується нова транспортна магістраль  під такий вид ТЗ (транспортний засіб).

На висоті 5 метрів  монтуються  дві паралельні полоси траси  по яким  буде котитися  вісь на якій і  підвішена  вантажна платформа.  

Які переваги має така компоновка  транспортної магістралі ?

  • Ходова частина + транспортне полотно  закрите кожухом
  • До кожного колеса, індивідуально, підведено струм і  кожне колесо є  електродвигуном, одночасно.
  • Кількість осей платформи   в рази перевищують  кількість осей авто, що сприймають навантаження від контейнера. 

 

  • Конструкція контейнера передбачає фіксацію  зверху.
  • Вантажна платформа  прийматиме  4 контейнери для транспортування.

Обмеження кількості до 4-х  обумовлено тим, що  елементи конструкції шляхопроводу та  аеродинамічні обладунки  разом  формують повітряну подушку  під  контейнерами з того повітря, яке, зазвичай, утворює  ударну повітряну хвилю під час  швидкісного руху  об’єкту. Повітряний опір  почне виконувати  корисну роботу.

  • Накриття магістралі використане для монтажу сонячних панелей і тяговий струм – від альтернативних джерел.
  • Конструкція шляхопроводу паралельно використовується як несуча конструкція для різних  трубопроводів, кабельних  силових  ліній, телекомунікацій.

Каспійська  ділянка  магістралі.

 

Інноваційна пропозиція полягає в тому,щоб  відмовитися від використання флоту для морських перевезень, а побудувати протягом  12 місяців  тунель через Каспійське море між Азейбарджаном та Туркменістаном.

Суть пропозиції полягає в тому,щоб розділити  класичний підводний тунель на дві незалежні інженерні споруди :

  • Траса тунелю
  • Шляхопровід тунелю.

Траса тунелю – комплекс інженерних споруд,що  слугуватимуть  основою для  прокладання по них  декількох шляхопроводів  та  фіксації  їх там.

Шляхопровід тунелю – інженерна конструкція, яка виготовляється на  суднобудівних заводах, стандартна, уніфікована,сертифікована. Доправляється до траси тунелю  буксиром і  там  стикується  з фрагментів  до потрібної довжини.  Заповнюється морською водою і  плавно опускається  по системі визначених координат  на  трасу тунелю.  Фіксується до неї.  Потім з шляхопроводу  відпомповується вода  і він вводиться в експлуатацію.

Таким чином,траса тунелю через  Каспій  буде  забезпечувати,  на першому етапі її розбудови,  принаймі, 3-4 шляхопроводи, а потім, їх кількість буде доведено до рівня потреби.

 

Чорноморська  ділянка  магістралі.   Без варіантів :

  • Грузія –Україна    перевантаження контейнерів з  транспортної платформи  на морський транспорт.
  • З Одеси  побудувати  вищеописану транспортну магістраль до  Польщі та Німетччини.
  • З Херсону  -  побудувати транспорту магістраль  Е-40, вийти на територіюБілорусії, Польщі по нашому  Поліссю  будуючи  герметичні  залізобетонні фарватери  та  монтуючи їх над поверхнею  грунту,що і не дозволить зруйнувати   екосистему регіону.

Е-40 не просто транспортна магістраль, а це можливість кардинально змінити  стратегічну перспективу України на декілька  сторіччь вперед  по забезпеченню нації  питною водою самого високого ґатунку.  Що по наслідкам  буде  мати для нас  більше  значення  ніж зиск від  функціонування великого шовкового шляху.

Вищевикладена концепція вже  має ґрунтовну та розлогу версію  по кожній   інноваційній   пропозиції.

 

Грудень 2019 року                          Олександр Товмач.

 

Додаткова публічна інформація.

   

Зображено аеродинамічний опір авто під час руху.

Утворюється такий ланцюг : чим вища швидкість, тим сильніше  аеродинамічний опір  має притиснути авто до полотна дороги.  Інакше -  катастрофа  та смерть.  За цих умов, швидше та інтенсивніше  зношуються  протектори шин, дорожне полотно  та підвіска авто.

Причина  цього стану речей  полягає в тому, що  на колеса авто покладено дві функції :

1.Забезпечити  рух

2.Курувати напрямком  руху.

ВИНАХІД  :

Інноваційна транспортна магістраль залишає колесам  тільки  функцію  забезпечення руху.  І то, фрагментарно, в залежності  від швидкості.

Беремо вісь з колесами та  піднімаємо її на естакаду

 

Вісь з колесами рухається по стрічці, яка фактично замінює собою полотно автобану. І водночас :

  • Підвішений під віссю салон з пасажирами,апріорі, не може  потрапити  ні в ДТП, ні за межі шляхопроводу.
  • Шляхопровід надійно закритий від атмосферних опадів.
  • Стрічки полотна  завжди контролюються та  мають ширину  лише на 15%  більшу  від ширини протектора.
  •   Було  знайдено  технічне  рішення  як   спрямувати  повітряний потік  від  руху  потягу  під його  нижню частину.
  • При досягненні  певної  швидкості  потік  ущільнюється  до  величини,що  повністю  замінює  собою  або, колісну  пару,  чи   магнітну  подушку.
  • Потяг  рухається  по  стиснутому  повітрю,яке  сам  збирає в потрібному  для руху  місцю.
  • Переваги :
  •    1.Немає потреби  обладнувати всю  довжину  магістралі  обладнанням для  генерування магнітної  подушки.  Вона  потрібна   тільки  на  тих  ділянках,де є  штатні зупинки.
  •    2.потужність  витрачається  на  корисну роботу.
  •    3.повітряна  ударна хвиля спрямована  на  корисну роботу  і  можна  безпечно перебувати в  декількох  метрах  від потяга  що мчить.
  •    4.Нова  магістраль  не  потребує  землевідведення.  ЇЇ  треба  будувати над  існуючими дорогами  на  висоті 5 метрів над ними.
  •  
  • Напрацювано  три базові  модифікації.
  • Приватний транспорт.
  • Громадський транспорт.     По місту.
  • Міжміський   наприклад   м.Київ  -  Борисполь.
  • Міжрегіональний.
  • Всі   модифікації  використовують  різні  закони фізики та механіки.
  • Едине,що їх  поєднує  це  спосіб керування.    Колеса -  виключно для  пересування,  а  для зміни напрямку руху  є  інший  механізм.
  • По такій магістралі  можна  рухати  пасажирські  салони,поєднані  в  спільний  склад,  або  стандартні  морські  контейнери,обладнані  аеродинамічними обладунками.

 

8 стрічок покриття замінюють собою  4 полоси укладеного асфальту  та  подушки під нього.  Уявіть економію.

Ремонт стрічки :  скрутити в рулон зношено  та  розкрутити,укладаючи, рулон нової.

Але, головною,інноваційною  складовоє  такого вида  транспортної магістралі є те, що  її

негерметична  конструкція   !!!!!!!!!!!!!!!!!

дозволить використати вітровий опір при русі  технічного засобу  для створення повітряної подушки  під дном корпусу.

Таким чином, досягши крейсерської швидкості, транспорт перестане  використовувати колеса, як засіб руху  та унеможливить їх механічний знос.

При цьому можна використовувати всі відомі види двигунів для забезпечення руху. Від ДВС,електро,пневмо. Чого забажає  клієнт.

Тобто, можна застосувати колесо-електродвигун, ДВС та його трасмісію, тяговий електродвигун, пневмопривід.

Сама транспортна магістраль  водночас  буде  виконувати додаткові фукції  по  транспортуванню  телекомунікацій та забезпечувати комунальні потреби.

Підписуйтесь на наш Telegram канал Enigma