Enigma Enigma

Интересности

2023-06-11 08:43:30 eye-2 3960   — comment 0

Переваги номера 0-800 для бізнесу

Обов'язковою складовою сучасного бізнесу є телефонний зв'язок. Підвищують довіру та лояльність клієнтів швидкі обробки заявок, а також вирішення питань на гарячих лініях. Безплатний номер 0-800 підвищить довіру клієнтів до вас, а також допоможе розвинути бізнес та збільшити продажі. Безплатний дзвінок для клієнта - це світовий стандарт, що з'явився 60 років тому в США. Він називається green number або toll-free і може змінюватись, залежно від країни. Суть у всіх країнах незмінна - такий телефон безкоштовний для того, хто на нього телефонує. Такий дзвінок оплачує отримувач, не залежно від того, телефонують зі стаціонарного номера чи з мобільного телефону.

Зв'язок по такому номеру здійснюється через інтернет, а саме - з допомогою SIP-телефонії. Подібних телефонів для аналогових мереж не існує. Номер 0-800 - багатоканальний, що ідеально підходить для гарячих лінії, куди клієнт звертається для оформлення замовлення або підтримкою. Які ж ще переваги надає такий номер телефону?

  1. Покращує імідж, показуючи, що працівники компанії піклуються про клієнтів, позбавляючи їх додаткових витрат.
  2. Загальний номер дає клієнту зрозуміти, що компанія працює не в окремому регіоні, а по всій території країни.
  3. За статистикою, на загальні номеери 0-800 надходить в середньому на 30-40% більше клієнтських дзвінків, ніж на звичайний номер.
  4. Підвищує лояльність до бренду у випадку використання гарячої лінії. Це дає можливість клієнту спокійно дізнатись більше інформації про товар, отримати інформаційну підтримку після оформлення покупки. В такому разі клієнт не переживає про списування коштів за кожну хвилину спілкування.
  5. Зазвичай такі номери багатоканальні. У випадку дзвінка одразу декількох клієнтів, дзвінки надходять на різні телефони, що дає змогу операторам опрацювати всі звернення.

Людська психологія працює так, що сееред декількох номерів, людина обере і надасть перевагу дзвінку на безплатний номер телефону. Єдиний мінус такого номера - платити доведеться вам. Такий номер можна в компанії встановити навіть тимчасово на період проведення акцій, опитувань, голосувань, щоби розвантажити основну телефонну лінію. В такому випадку респонденти братимуть участь більш охоче.

Де замовити?

За допомогою послуги 0-800 можна легко організувати відділ продажів, гарячу лінію, службу підтримки клієнтів, колл-центр та багато інших сервісів для бізнесу. Такий номер сьогодні широко використовується і для інтернет-магазинів. Таку багатоканальну телефонну лінію для прийому необмеженої кількості одночасних дзвінків пропонує компанія Київстар. На сайті kyivstar.ua в розділі "Бізнес" доступна інформація про срвіс 0-800. АБи дізнатися більше, можна замовити консультація, натиснувши на відповідну клавішу в розділі.

Працівники Київстар відзначають такі переваги послуги, як доступність, гнучкість, розподіл дзвінків, єдиний номер, впізнаваність, постійність. Також можна отримати золотий, срібний чи бронзовий номер. На сторінці можна більш детально ознайомитися з тарифними планами, серед яких:

  • Лайт;
  • Оптимум;
  • Макс;
  • Про;
  • Інші напрямки.

Опцію 0-800 можна поєднати з іншими послугами телефонії, серед яких IP-телефонія, віртуальна мобільна АТС та мобільні тарифи Київстар.

Підписуйтесь на наш Telegram канал Enigma