Привертати увагу клієнтів можна по-різному: це може бути SEO-просування у пошукових системах, контекстна реклама чи листівки у під'їздах. Ефективна маркетингова кампанія використовує всі способи взаємодії з клієнтами, у тому числі й просування у соціальних мережах.
Social Media Marketing (SMM) або інакше кажучи просування в соціальних мережах - це ефективний канал взаємодії з користувачами, який забезпечує збільшення трафіку на головний сайт, і як наслідок зростання продажів. При цьому, основний акцент під час просування в соціальних. мережах ставиться на цікавий, захоплюючий контент, який буде корисним для користувача.
Просування в соціальних мережах вирішує низку маркетингових завдань. Завдяки цьому інструменту можна:
- Підвищити впізнаваність бренду. У соціальних мережах вартість одного контакту значно нижча, ніж у тій же пресі або теле/радіомовленні. Особливістю такого просування є вірусність постів – цікавий та корисний контент ще довго буде розповсюджуватися мережею на відміну від платної реклами. Чим більше згадок про бренд, товарну лінійку чи конкретну послугу з’явиться в соціальних мережах, тим більше потенційних клієнтів про вас дізнається.
- Збільшити обсяги продажів. За умови якісного SMM соціальні мережі можуть стати додатковим каналом отримання замовлень та укладання угод. Через соціальні мережі на сайт перейдуть справді зацікавлені користувачі для оформлення замовлення.
- Забезпечити повноцінну комунікацію з клієнтами. Соціальні мережі – це чудовий майданчик для онлайн-консультацій. Таким чином у компаній з’являється можливість постійно підтримувати зв'язок із клієнтами, краще розуміти їхні потреби та оперативно реагувати на їхні запити. Завдяки такому рішенню клієнти, в свою чергу, зможуть висловити свою думку, дізнатися про надходження товару, акції, інші новини.
- Підняти репутацію компанії на новий рівень. Це особливо актуально для компаній, які займаються інтернет-торгівлею, оскільки в соціальних мережах люди постійно обмінюються відгуками.
- Сформувати постійну аудиторію. Те, що людина підписується на групу компанії у соціальній мережі, у 99% випадків вказує на її зацікавленість у продукції (або послузі) та наявність стимулу заходити на сайт компанії за новою інформацією.
Можливості, які відкриваються перед компаніями завдяки просуванню в соціальних мережах, торкаються безлічі сфер впливу та співпраці з клієнтами. Головне — правильно визначити мету просування.
Що потрібно для просування сайту в соціальних мережах?
Для того, щоб розкрутитись в соціальній мережі, необхідно створити публічну сторінку (спільноту), яка буде значитися як одне з офіційних представництв компанії. Також в соціальних мережах можна розміщувати досить ефективну рекламу (як контекстну, так і банерну). Це дозволить привернути увагу клієнтів до компанії, підвищити інтерес до бренду, збільшити обсяги продажів, підвищити відвідуваність основного веб-ресурсу.
Наявність «живих» спільнот у соціальних мережах також позитивно впливає на позицію веб-сайту в пошуковій видачі та його оцінку Google. Вибір соціальних мереж для просування залежить від тематики та окремих особливостей компанії.
Підписуйтесь на наш Telegram канал Enigma