Навіщо робити безглузді речі?
Напевно, кожен з нас у своєму соцмережевому житті стикався з “користувачами”, що зареєстровані як назва компанії. Наприклад, Автосалон Автопродаж. Стрічки таких користувачів, зазвичай, забиті власними товарами і нікому не цікаві. Здавалось би, що це гарний спосіб рекламувати свої товари, а, насправді, ні.
Ну реально, кому потрібно додавати в друзі автосалон, чи магазин дверей? Я впевнений, що в мене знайдеться не один такий “друг”, але пости я його не бачу, не лайкаю і коментарі не пишу, як і більшість тих, хто випадково на це підписався.
Цей спосіб іще може спрацювати, якщо, окрім рекламування товарів, давати цікаву і корисну інформацію, тематики магазину. І то, краще це заходить з особистої сторінки живої людини, ніж безликого умовного Двері Полтава.
У Фейсбука є цілком легальний спосіб просування власних сторінок (не акаунтів, а саме сторінок), через кнопку “запросити друзів”. Це, як я сказав, легальний і досить непоганий спосіб повідомити всім своїм підписникам, про власну, або будь яку сторінку, на яку ти підписаний - порекомендувати. Сам іноді користуюсь. Наприклад, нещодавно я завів собі тематичну сторінку M.Y. Target - настройка рекламы в Facebook и Instagram, яку згодом наповню якісним (на мою субє'ктивну думку) контентом і буду пропонувати своїм друзям.
Так от, часто цим способом невміло користуються… ну не знаю, маркетологами цих людей рука не підіймається… назву їх “продвигатори”. Буквально вчора, приходить запит на дружбу від швеї з Лубен (так у профілі написано), оскільки я не злий, додаю людину в друзі. Ну, може їй цікаво, що я пишу, адже я ж стараюсь… Але ніт!
Через кілька хвилин після погодження дружби, мені прилітає запрошення вподобати сторінку “Арсенал безпеки”. На аватарі сторінки фото дверей магазину, в профілі з інформації тільки номер телефону і електронна адреса (напевно). Стрічка виглядає так: не дуже вдала підводка (моя суб’єктивна оцінка) і фото товару. Якоїсь активності під постами, звісно ж немає.
Всі досвідчені маркетологи знають, що такі методи просування давно не працюють. Ні, звичайно, серед тисяч пропозицій підписатись, серед сотень тих, хто перейде подивитись, що ж йому пропонують, знайдуться якісь одиниці, хто зацікавиться і замовить товар. Це настільки не вдячна процедура, що не варта того часу, який на неї витрачений. Люди не хочуть бачити банальну рекламу, вони хочуть споживати якісний контент. І ті, хто навіть, випадково чи по дружбі, підписався (я так роблю), все одно не стають цільовими підписниками сторінки. А отже, час і гроші на таке просування витрачений даремно.
В погоні за економією, люди, часто втрачають на багато більше. Це стосується усіх сфер нашого життя. Народна мудрість, що скупий платить двічі, народилась не безпідставно. І всі з цим погоджуються, але кожного разу забувають оминути ці граблі.
Підписуйтесь на наш Telegram канал Enigma