Програма для колл-центру від компанії VoIPTime Contact Center – це ваш найкращий вибір, незалежно від того в якій сфері бізнесу ви працюєте. Можливість підтримувати якісний зв’язок з великою кількістю клієнтів чи покупців залишається основною запорукою успіху будь якої компанії вже не один десяток років. Сучасні технології допомогли перевести спілкування між клієнтами та працівниками на новий якісний рівень за допомогою хмарного контакт центру.
Що таке кол-центр? Здавалось би, що відповідь на це питання очевидна. Основною функцією контакт центру є можливість підтримувати зв’язок між замовниками та клієнтами. В сучасному світі кількість способів спілкування між людьми неухильно зростає. Ще 20 років тому для більшості людей телефонний дзвінок вважався найбільш зручним і доступним способом комунікації. Та в сучасному світі доступні безліч інших варіантів, наприклад різні месенджери, сайти, чати та інше. І сучасний кол-центр має бути налаштований на те, щоб незалежно від обраного способу спілкування, кожен конкретний клієнт мав можливість зв’язатись з компанією та отримати відповіді на будь які питання.
Функції кол-центру
Так як потреби користувачів постійно змінюються, не перестає розширюватись і функціонал центру обробки дзвінків. Функції кол-центру на даний момент можуть приємно здивувати та потішити. Варто забути про час, коли контактний центр був тільки так званою гарячою лінією, зараз це більш технологічний та складних елемент в організації бізнесу, впровадженням та обслуговуванням якого повинні займатись виключно професіонали.
Задачі кол-центру:
- робота з телефонними зверненнями. На протязі більш ніж 70 років це основна функція контактних центрів;
- збереження запису кожного дзвінка в виді аудіофайлу. Згодом всі записи можна прослухати та оцінити якість роботи операторів або використати їх для вирішення складних ситуацій;
- зменшення однотипних звернень до працівників. Рутинні задачі допомагають вирішити спеціальні програми;
- організація та проведення рекламних кампаній, холодні продажі. Дзвінки та повідомлення дозволяють потенційним та діючим клієнтам дізнатись про нововведення;
- робота технічної підтримки клієнтів;
- підвищення ефективності роботи працівників кол-центру.
Види кол-центрів
Існує декілька видів кол-центрів:
- аутсорсингові. Підходят для малого та середнього бізнесу за рахунок доступної вартості;
- хмарні. Дозволяють економити на покупці обладнання. Прийом та обробку дзвінків здійснюються свої працівники, які пройшли навчання;
- корпоративні. Інфраструктура кол-центру розташована на території підприємства, яке нею управляє та контролює роботу. Дорогий варіант, тому його частіше обирають великі компанії.
Програмне забезпечення call-центру оптимізовано для роботи з будь яким існуючим центром обробки інформації. VoIPTime Contact Center не перестає вести розробку нових технічних рішень, тому незалежно від сфери діяльності, ви, без сумніву, можете знайти серед пропозицій компанії те, що підійде саме вам.
Компанія VoIPTime пропонує оптимальне програмне забезпечення для кол-центру, яке здатне перевести роботу вашої компанії на новий рівень. Все, що потрібно, – просто зробіть правильний вибір на користь майбутнього.
Підписуйтесь на наш Telegram канал Enigma