Enigma Enigma

Olexandr Tovmach

2022-05-18 07:08:33 eye-2 362   — comment 0

ЯК ЛІКВІДУВАТИ ТРАНСПОРТНУ БЛОКАДУ АГРЕСОРА ?

Ми годували і готові нагодувати мільйони людейі єдина затримка  на сьогодні – війна. Блокування чорноморських,азовських портів та залізничні колії, які сумісні до стандарту раші, а  по коліям евросоюзу наші вагони непридатні для використання.  Або перевалка, а це означає тривале будівництво, або  переставити вагон на візочок стандарту ЕС. Все це потребує часу,грошей та такий об’єкт  ласа  ціль для ракети орків. Автотранспорт ? Теж,дуже дорого!

Маємо декілька видів генерального вантажу : зерно, нафтопродукти, скраплений газ.

Пропозиція полягає у будівництві транспортної магістралі Україна – Середземне море, Україна – Балтійське море, Україна –атлантичне узбережжя.

Будувати потрібно трубопровід.  Трубопровід !?

Саме так! Ось тільки використовувати його  потрібно  в інший спосіб.

Для транспортування вантажу потрібно використовувати м’яку вантажну оболонку. Саме вона  буде  рухатися в середині труби під дією  сили стислого повітря та використовувати синтетичну змазку для мінімізації тертя в трубі.

Оболонка являтиме собою видовжений циліндр,обладнаний декільками поясами-уцільнювачами, горловиною завантаження та блоком керування. Вантажна оболонка перебуватиме  під внутрішнім  тиском. Тобто, в оболонку завантажили зерно, а після того, накачали її повітрям. В такому стані завантаження немає принципової різниці у виді вантажу. Що там завантажено,  зовні не визначити, чи то зерно, чи то дизельне паливо, чи сира нафта. Для останніх – варто  використовувати внутрішній додатковий змінний, одноразовий чохол.

Заповнені вантажем оболонки через спеціальний порт ( дуже нагадує торпедний апарат на  сумбарині) виштовхує оболонку в трубопровід витримуючи певну дистанцію  та тиск   між оболонками.  Формується інерція спільної маси вантажу в трубопроводі.  В кінцевій точці маршруту повітря з труби відпомповується і цим  стабілізується загальна швидкість  ( від 200 км/год) транспортування.  Передбачено вивід потрібної кількості вантажних оболонок в певних місцях маршруту, та  введення до вантажного потоку  додаткових об’ємів.

Оболонка під тиском може  транспортувати не лише  сипучі чи рідкі вантажі. Внутрішній тиск  робить її універсальною і  в ній  можна  транспортувати кавоварки в коробках, труси в стосах та баєприпаси в ящиках. Тут головну роль має діаметр труби.

В кінці трубопроводу буде   конструкція хабу, де  буде інноваційно гаситися інерцію кожної  вантажної оболонки, автоматичне розвантаження генерального вантажу та відправлення по реверсній нитці трубопроводу до нас як вантажу, так і використаних (зайвих) оболонок.

Такий проект повинен зацікавити світову спільноту як імпортерів нашого агробізнесу, так і експортерів.

Проект матиме мінімальний негативний вплив на довкілля, не потребує такої потужності для перемішення вантажу, як це відбуваеться в класичному трубопроводі.

Свого часу ця ідея  була визнана кращою та виграли бліц-конкурс.

Справа за малим :  зацікавити нашу владу  та  донести до міжнародних партнерів можливість зруйнувати транспортну блокаду  агресора.

У мене немає можливості формувати команду  та профінансувати її діяльність. Існують чіткі норми та вимоги що до подачі  матеріалів на розгляд .

Пропоную любому,хто зацікавиться та спроможній реалізувати такий проект звернутися до мене.  

Підписуйтесь на наш Telegram канал Enigma