Ми годували і готові нагодувати мільйони людейі єдина затримка на сьогодні – війна. Блокування чорноморських,азовських портів та залізничні колії, які сумісні до стандарту раші, а по коліям евросоюзу наші вагони непридатні для використання. Або перевалка, а це означає тривале будівництво, або переставити вагон на візочок стандарту ЕС. Все це потребує часу,грошей та такий об’єкт ласа ціль для ракети орків. Автотранспорт ? Теж,дуже дорого!
Маємо декілька видів генерального вантажу : зерно, нафтопродукти, скраплений газ.
Пропозиція полягає у будівництві транспортної магістралі Україна – Середземне море, Україна – Балтійське море, Україна –атлантичне узбережжя.
Будувати потрібно трубопровід. Трубопровід !?
Саме так! Ось тільки використовувати його потрібно в інший спосіб.
Для транспортування вантажу потрібно використовувати м’яку вантажну оболонку. Саме вона буде рухатися в середині труби під дією сили стислого повітря та використовувати синтетичну змазку для мінімізації тертя в трубі.
Оболонка являтиме собою видовжений циліндр,обладнаний декільками поясами-уцільнювачами, горловиною завантаження та блоком керування. Вантажна оболонка перебуватиме під внутрішнім тиском. Тобто, в оболонку завантажили зерно, а після того, накачали її повітрям. В такому стані завантаження немає принципової різниці у виді вантажу. Що там завантажено, зовні не визначити, чи то зерно, чи то дизельне паливо, чи сира нафта. Для останніх – варто використовувати внутрішній додатковий змінний, одноразовий чохол.
Заповнені вантажем оболонки через спеціальний порт ( дуже нагадує торпедний апарат на сумбарині) виштовхує оболонку в трубопровід витримуючи певну дистанцію та тиск між оболонками. Формується інерція спільної маси вантажу в трубопроводі. В кінцевій точці маршруту повітря з труби відпомповується і цим стабілізується загальна швидкість ( від 200 км/год) транспортування. Передбачено вивід потрібної кількості вантажних оболонок в певних місцях маршруту, та введення до вантажного потоку додаткових об’ємів.
Оболонка під тиском може транспортувати не лише сипучі чи рідкі вантажі. Внутрішній тиск робить її універсальною і в ній можна транспортувати кавоварки в коробках, труси в стосах та баєприпаси в ящиках. Тут головну роль має діаметр труби.
В кінці трубопроводу буде конструкція хабу, де буде інноваційно гаситися інерцію кожної вантажної оболонки, автоматичне розвантаження генерального вантажу та відправлення по реверсній нитці трубопроводу до нас як вантажу, так і використаних (зайвих) оболонок.
Такий проект повинен зацікавити світову спільноту як імпортерів нашого агробізнесу, так і експортерів.
Проект матиме мінімальний негативний вплив на довкілля, не потребує такої потужності для перемішення вантажу, як це відбуваеться в класичному трубопроводі.
Свого часу ця ідея була визнана кращою та виграли бліц-конкурс.
Справа за малим : зацікавити нашу владу та донести до міжнародних партнерів можливість зруйнувати транспортну блокаду агресора.
У мене немає можливості формувати команду та профінансувати її діяльність. Існують чіткі норми та вимоги що до подачі матеріалів на розгляд .
Пропоную любому,хто зацікавиться та спроможній реалізувати такий проект звернутися до мене.
Підписуйтесь на наш Telegram канал Enigma